Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere parcuri si spatii verzi in porturile Constanta, Constanta Sud si Midia


Detaliu pentru invitatia numarul 349844
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Numar invitatie: 349844/03.07.2013
Denumire contract: Servicii de intretinere parcuri si spatii verziin porturile Constanta, Constanta Sud si Midia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTACod fiscal: 11062831, Adresa: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Constanta, Telefon: 0241-611540, Fax: 0241/619512
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Constanta, Romania, cod postal: 900900, telefon: +40 241601138, fax: +40 241619512, persoana de contact: REGISTRATURA, Camera 217
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere parcuri si spatii verziin porturile Constanta, Constanta Sud si Midia
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In portul Constanta exista parcuri amenajate si suprafete de spatii verzi care necesita lucrari de mentinere a materialului dendofloricol prin lucrari de plantat , corectie si lucrari de mentinere prin intretinere a fondului existent
II.1.6) CPV: 77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 156, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.120 Lei;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu art. 86 alin (1) din HG 925/2006, respectiv virament bancar sau se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art. 87 din H.G. nr.925/2006, republicata, si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina 1% din 156.100 lei, respectiv 1.561 lei, suma prevazuta potrivit prevederilor art. 278(1, alin. (1) lit.a din O.U.G. nr. 34/2006, republicata, ofertantului care a depus contestatie la C.N.S.C. impotriva procedurii de atribuire, in cazul in care contestatia a fost respinsa ca nefondata.In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament bancar (ordin de plata) in contul autoritatii contractante, confirmat de banca, se vor utiliza urmatoarele conturi : ? RO83BRDE140SV06373001400 deschis la BRD Constanta? RO92BACX0000000630009005 deschis la Unicredit Tiriac Bank Sucursala ConstantaNerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata mai sus (in cazul in care aceasta se constituie printr-un instrument de garantare sau prin virament bancar) atrage dupa sine respingerea ofertei conform prevederilor art. 33 alin. (3), lit. b din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
1)Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului2)Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania, sau dupa caz de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau de o societate de asigurari.b) Deschiderea, la Trezoreria Statului sau la o banca agreata de catre achizitor, a unui cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis este de minim 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta acest cont de disponibil prin retinerii succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite (5% din valoarea in lei fara TVA a contractului).c) achitarea sumei reprezentand garantia de buna executie a contractului, la casierie achizitorului sau prin virament bancar in contul achizitorului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru a demonstra situatia personala ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180din OUG34/2006, conform Formularului III.2.1.a.1din documentatia de atribuire - Partea a IV a .2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/20006, conform Formularului III.2.1.a.2 din documentatia de atribuire -Partea a IV a, insotita de: ? Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG34/2006, conform Formularului III.2.1.a.3din documentatia de atribuire - ParteaaIV a . Persoanele care detin functii de decizie din cadrul CN Administratia Porturilor Maritime SA Constanta in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Lucian BALUT, Decebal SERBAN, Daniela Serban, Alexandru George IOROV, Ghiulentan ENCIOIU, Florin CHIRILA4. Declaratie privind calitatea de participare la procedura, conform FormularuluiIII.2.1.a.4din documentatia de atribuire -Partea a IV a.5. Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Formularul III.2.1.a.5 din documentatia de atribuire -Partea aIV a.Note: ? Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta pe formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident sitrebuie sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru a fi valabile acestease vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG34/2006.? Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art 181 lit a), lit c)1, lit d) din OUG 34 /3006vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. 1. Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice romane: .? Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal cu date actualizate, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Nota : Pentru a fi valabil acesta se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? Prezentare Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004.2. Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice straine: ? Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: ? Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 aniva ficel putin egala cu 312.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prestarea in ultimii 3 ani in baza unui contract/sau max 3 contracte cumulate de servicii similare cu cele care fac obiectul procedurii de achizitie in valoare de minim: 156.000 lei., Dotari tehnice: Prezentare Declaratie + Lista care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului conform Formularului III.2.3.2. din documentatia de atribuire Partea a IV a.? Prezentare documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a urmatoarelor utilaje: motocositori, fierastrau mecanic, fierastrau gard viu, motocultor/motocultivator, tractor tuns gazon, tractor + remorca transport, autoutilitare carosate, cisterne pentru udat, masini strans frunze, macara, etc., Resurse umane: Prezentare declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani conform Formularului III.2.3.3. din documentatia de atribuire Partea a IV a.?Prezentare Lista privind persoanele responsabile direct cu indeplinirea contractului, conform Formularului III.2.3.4. din documentatia de atribuire Partea a IV a, insotita de CV-urile acestor persoane.?Prezentare Declaratie pe propria raspundere referitoare la capabilitatea ofertantului de a dispune de personal specializat responsabil direct pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului din care sa reiasa asigurarea minima a urmatorului personal: -cu sarcini de raspundere: 1 manager proiect, 2 ingineri cu specializare horticultura, 1 arhitect peisagist;
-de executie format din: muncitori peisagisti/arboricultori si floricultori, agricultori.?Pentru personalul nominalizat se vor prezenta: -documente justificative din care sa rezulte calificarea personalului nominalizat (ex: diplome de specialitate, certificate de calificare, etc.)-documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertanti si personalul nominalizat (ex: contracte individuale de munca, contracte de colaborare, contracte de prestari servicii, etc.)- pentru personalul cu sarcni de rspundere se vor prezentaCV-uri , acte doveditoare ale competentelor in domeniu (diplome de specialitate/autorizari) precum si un scurt memoriu de activitate.- reprezentare documente (autorizatie/atestat, etc) valabile la data deschiderii, din care sa reiasa indeplinirea cerintei, Informatii privind subcontractantii: In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantantilor propusi., Informatii privind asocierea: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Standarde de asigurare a calitatii: ?Se vor prezenta documente/certificate emise de organisme independente , prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru prestarea de servicii similare cu obiectul prezentei proceduri, conform SR EN ISO 9001 ? se va prezenta copia certificatului , valabil la data limita de depunere a ofertelor, sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale UE, Standarde de asigurare a protectiei mediului: ?Se vor prezenta documente/certificate emise de organisme independente , prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a protectiei mediului pentru prestarea de servicii similare cu obiectul prezentei proceduri, conform SR EN ISO 14001 ? se va prezenta copia certificatului , valabil la data limita de depunere a ofertelor, sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale UEPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2013 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer