Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere pasune in sistem agro-mediu in Orasul Lipova, judetul Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 319824
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Lipova
Numar invitatie: 319824/31.01.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere pasune in sistem agro-mediu in Orasul Lipova, judetul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul LipovaCod fiscal: 3519224, Adresa: str.N BALCESCU, nr.26, Lipova, Telefon: 0257561133, Fax: 0257561133
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.N BALCESCU, nr.26, Lipova, Romania, cod postal: 315400, telefon: +40 257561133, fax: +40 257561133, persoana de contact: Adoriana Jidoi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.N BALCESCU, nr.26, Lipova, Romania, cod postal: 315400, telefon: +40 257561133, fax: +40 257561133, persoana de contact: Adoriana Jidoi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere pasune in sistem agro-mediu in Orasul Lipova, judetul Arad
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de servicii ce se doreste a fi atribuit se vor efectua urmatoarele categorii de servicii: defrisarea/taierea manuala a tufisurilor, arbustilor si arboretelor; nivelarea/imprastierea musuroaielor; curatarea locurilor cu resturi de radacini de arborete, arbusti prin scoaterea acestora si degajarea terenului, inclusiv curatarea si degajarea santurilor; curatirea pasunilor pe alocuri de pietre, bolovani prin strangerea si transportul acestora de pe pasuni; curatirea pasunii de stufaris si de scaieti; depozitarea materialului vegetal rezultat in urma curatarii la locatiile stabilite de catre achizitor sau eliminarea acestora prin ardere (acolo unde e posibil)
II.1.6) CPV: 77312000-0 - Servicii de inlaturare a buruienilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2.000 lei si se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata/fila CEC. Garantia de participare se va constitui numai in lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune garantia de participare este RO82TREZ0255006XXX000039, deschis la Trezoreria Lipova. In temeiul prevederilor art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, actualizata in cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA, integral (in maxim 3 zile de la semnarea contractului) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de buna executie se restituie de catre autoritatea contractanta, conform art. 92, alin. 1 din H.G. nr. 925/2006, in termen de cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre prestator a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca Orasul Lipova nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante1. Lupu Lucian - Presedintele Comisiei de evaluare2. Suba Cristina - Membru al Comisiei de evaluare3. Dabici Anela - Membru al Comisiei de evaluare4. Jidoi Adoriana - Membru al Comisiei de evaluare5. Torsin Dorel - Membru al Comisiei de evaluare6. Pacurar Elena - Membru supleant in Comisia de evaluare7. Tusa Petrica - Membru supleant in Comisia de evaluare8. Jurca Marius Florin - Primarul Orasului LipovaMod de dovedire: 1. Se va completa si atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ? neincadrarea in art. 691, 180 si 181 din OUG nr. 34/2006)? in original;In cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 15 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 modificata.De asemenea tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.Mod de dovedire: 1. Prezentarea acordului ferm de sustinere, in forma autentica, Formularul nr. 16, Formularul nr. 17 si anexa la Formularul nr. 17, raportat la natura sustinerii invocate.2. Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4.) Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prevederile art. 45 din OUG 34/2006, actualizata, coroborat cu art. 11, alin. 7 din HG 925/2006, actualizata potrivit caruia: ?autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?.Capacitatea tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contractantul si subcontractantul acestuia conform contractelor de subcontractare si prevederilor documentatiei de atribuire.Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: 1.Se va atasa Formularul nr. 6 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) ? in original.2.Se va prezenta acordul de subcontractare (Formularul nr. 7) - in original din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane.In cazul in care contractele de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa contracte si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.3. Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 11, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.5.) Cerinta obligatorie: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere.Mod de dovedire: In cazul asociatiilor (consortiilor) se va prezenta: 1.Formularul nr. 8 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati) ? in original.2.Contractul de asociere conform Formularului nr. 9 (Acord/Contract de asociere), in original, si Formularul nr. 9.1 (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire) din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducerea in limba romana dupa acestea.Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP. 1.) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata relevanta in raport cu obiectul procedurii.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor) care va cuprinde inclusiv activitatea autorizata relevanta in raport cu obiectul procedurii si in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.2.) Cerinta obligatorie: Operatorii economici straini participanti la procedura sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata relevanta in raport cu obiectul procedurii.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2008-2010) a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 200.000 lei(pentru persoanele juridice romane). Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima: -cf. cursului mediu BNR in anul 2008, 1 euro= 3, 6827 ron-cf. cursului mediu BNR in anul 2009, 1 euro= 4, 2373 ron-cf. cursului mediu BNR in anul 2010, 1 euro= 4, 2099 ron.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au prestat servicii similare celor ce vor face obiectul prezentei proceduriin valoare cel putin egala cu 100.000 lei, fara TVA.2.) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2012 17:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer