Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE, REPARARE SI ASISTENTA TEHNICA, in sistem ?service total?, pentru echipamentele de tiparit de mare tiraj aflate in dotarea AGENTIEI DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA


Detaliu pentru invitatia numarul 357030
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Numar invitatie: 357030/21.01.2014
Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE, REPARARE SI ASISTENTA TEHNICA, in sistem ?service total?, pentru echipamentele de tiparit de mare tiraj aflate in dotarea AGENTIEI DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURACod fiscal: 16517187, Adresa: Bd. Carol I nr. 17, Bucuresti, Telefon: +40 213054974, Fax: +40 213054835
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE, REPARARE SI ASISTENTA TEHNICA, in sistem ?service total?, pentru echipamentele de tiparit de mare tiraj aflate in dotarea AGENTIEI DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prin aceasta achizitie de servicii se urmareste: - asigurarea de catre prestator a efectuarii interventiilor curente la echipamentele de tiparit (reparatii mecanice, electrice, electronice, intretinerea softului existent sau interventii de alta natura).- asigurarea de catre prestator a furnizarii consumabilelor necesare si a pieselor de schimb.- asistarea de catre prestator a personalului din cadrul autoritatii contractante, in vederea deservirii echipamentelor de tiprit in cele maibune conditiiDescrierea detaliata a serviciilor care se solicita a fi realizate este prezentata in Caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 50313000-2 - Repararea si intretinerea echipamentului de reprografie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 251, 250 - 503, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de part. se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 7.500 lei sau alte valute, la echiv. lei/alte valute afisata de BNR la data publicarii Inv. de part., perioada de valab: 60 de zile de la datalimita de primire a ofertelor .Garantia de part. poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs afisat de BNR, la data publicarii inv. de part. in SEAP.Daca garantia de part. se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara, este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca din Romania, sau cu corespondent in Romania si se va intocmi cf. form. nr. 13 din sect. formulare.Se poate constitui si prin OP. Dovada achitarii garantiei seface prin prezentarea OP, cu cond. confirmarii acestuia de catre banca pana la data limita de depunere a ofertelor. Contul in lei in care va fi virata suma este RO29TREZ7005005XXX001097, deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a M. Bucuresti, cod fiscal APIA 16517187. Garantia de part. se poate constitui si prin depunerea la casieria aut. contr.a sumei in numerar.Daca scrisoarea de garantie de participare este emisa de o banca din strainatate, se va prezenta insotita de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Nota: In conf. cu prevederile Art. 2781*) ? alin. (1) lit. b) din OUG 34/2006 depune o contestatiesi CNSCrespinge contestatia, aut. contr. va retine contestatorului din garantia de part. in raport cu valoarea estimata a contractului, respectiv 4.282, 99 lei.Dovada constituirii garantiei de participare se va scana si se va depune in SEAP la sectiunea documente de calificare. Daca garantia se constituie prin Scrisoare de garantie aceasta se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent care va fi atribuitGarantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din HG nr. 925/2006.Daca garantia se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara, aceasta se va prezenta conform formularului F19 din sectiunea formulare.Scrisoarea de garantie bancara se va prezenta in original in maxim 5 zile de la data semnarii contractului. Este de preferat ca scrisoarea de garantie sa fie emisa de catre o banca din Romania, sau cu corespondent in Romania.Daca scrisoarea de garantie este emisa de o banca din strainatate, se va prezenta insotita de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 .Se va completa si prezenta Formularul nr. 1.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legalprivind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte si va fi valabila la data limita de depunere a ofertelor.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006.Se va completa si prezenta Formularul nr. 2 din sectiunea FormulareModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006(modelFormularul nr.02 )Declaratia semnata de reprezentantul legal va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte in parte, daca este cazul, valabila la data limita de depunere a ofertelor. Tertul sustinator va completa declaratia pentru tertul sustinator din sectiunea formulare, conform Notei dinFormularul nr. 2.3)Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Se va completa si prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu modelul prevazut in Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.4) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Se va completa si prezenta Formularul nr. 4 in conformitate cu modelul prevazut in Sectiunea Formulare. Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertant asociat, subcontractant, tert sustinator). Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Benu Dorel Gheorghe, Kerekes Melinda Klara , Birca Constantin, Lazarescu Cornelia Maria, Avarvarei Daniela Cristina, Gavrila Cristina, Mihaila Dumitra, Deaconu Elena, Beca Doru, Hiru Adrian Constantin, Pandaru Elena Roxana, .Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat, tert sustinator si de fiecare subcontractant in parte.5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formular nr. 18. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.6). Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificatul va fi prezentat in copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.7). Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificatul va fi prezentat in copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.Nota : Pentru persoanele juridice straine: a. Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara deorigine sau in tara de rezidenta.b. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.c. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Toate documentele de calificare solicitate mai sus vor fi semnate si stampilate fizic de catre ofertant, se vor scana si semna cu semnatura electronica si se vor depune in SEAP, la sectiunea Documente de calificare. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Din certificatul ORC trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.Certificatul va fi prezentat in copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie globala de afaceripe ultimii 3 aniSe va prezenta cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii trei ani.Nu se solicita niveluri minime ale cifrei de afaceri.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare din cei trei ani luati in considerare.Se va completa si prezenta Formularul nr. 8 din sectiunea Formulare.Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant apoi se va depune scanat si semnat cu semnatura electronica, in SEAP, la sectiunea Documente de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii (dupa caz).
- Se va prezenta lista asociatilor, conform formularului nr. 16.
Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnarii contractului de servicii, contractul (conventia) de asociere, care se
intocmeste in conformitate cu modelul de acord deasociere din formularul nr. 16.
Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant apoi se va depune scanat si semnat cu semnatura electronica, in SEAP, la sectiunea Documente de calificare., Informatii privind subcontractantii (dupa caz).Se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii (completare formular nr. 17 din sectiunea formulare).
Ofertantul declarat castigator va prezenta, la momentul semnarii contractului de servicii, contractele de subcontractare incheiate cu subcontractantii declarati in oferta.
Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant apoi se va depune scanat si semnat cu semnatura electronica, in SEAP, la sectiunea Documente de calificare, Resurse umane
Se solicita Informa?ii referitoare la studiile, pregatirea profesionala ?i calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. Se va completa Formularul nr. 11.Se solicita ca Operatorul economic sa dispuna de personal calificat pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant apoi se va depune scanat si semnat cu semnatura electronica, in SEAP, la sectiunea Documente de calificare., Experienta similara.Confirmarea indeplinirii cerintei de calificare referitoare la capacitatea tehnica se face prinprezentarea unei liste a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor(continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati). Din lista trebuie sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii similare celor care fac obiectul prezentei achizitii la nivelul a cel putin unui contract.Lista va fi insotita decertificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar care sa confirme prestarea de servicii similare pentru contractul/contractele prezentat/e in lista si care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile contractuale asumate precum si faptul ca serviciile au fost prestate si receptionate in termenul convenit.Nu se solicita niveluri minime ale valorii contractului care face obiectul experientei similare.Nota: Cerinta privind capacitatea tehnica si profesionala poate fi indeplinita, prin cumul, de intreg grupul de asociati.In cazulin care ofertantul e sustinut pentru capacitatea tehnica, cerinta privind experienta solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator. (conform Anexei nr.2* din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Se va completa si prezenta Formularul nr. 10 din sectiunea Formulare. Se solicita certificarea dupa unul din standardele seriei ISO 9001 sau echivalent. Certificarea trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor.Nu se accepta operatori economici in curs de certificare, cu exceptia celor care au raportul de audit finalizat si urmeaza doar a primi documentul de certificare.Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Documentul se va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentul va fi semnat si stampilatfizic de catre ofertant apoi se va depune scanat si semnat cu semnatura electronica, in SEAP, la sectiunea Documente de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.01.2014 18:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer