Achizitie publica - Servicii de intretinere, reparare si inspectii tehnice periodice pentru autovehicule, cod CPV: 50112000 - 3 si 71631200-2
Detaliu pentru invitatia numarul 325123
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325123/26.04.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere, reparare si inspectii tehnice periodice pentru autovehicule, cod CPV: 50112000 - 3 si 71631200-2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)Cod fiscal: RO 4316422, Adresa: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021.336.03.60, Fax: 021.336.03.60
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 040532, telefon: +40 213360360, fax: +40 213360360, persoana de contact: Adrian CORMOS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sectorul 4 al Municipiului Bucuresti, Bd. George Cosbuc nr. 6-16, et. III, Cam 44 A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere, reparare si inspectii tehnice periodice pentru autovehicule, cod CPV: 50112000 - 3 si 71631200-2
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii Service auto
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.600 lei. b) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile). c) Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa preveda ca plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform prevederilor art. 86, alin. (3), lit. b) din HG 925/2006. d) Ofertantul va solicita sa se mentioneze in instrumentul de garantie faptul ca se supune prevederilor art. 2781 (1) din OUG nr. 34/2006 modificata si completata. Ofertantii tip I.M.M. beneficiaza de prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost modificata si completata ulterior; Viramentul bancar se va face in contul RO43TREZ7045006XXX000159, deschis la Trezoreria sectorului 4, cod fiscal 4316422, cu conditia confirmarii acestuia de catre Trezorerie, pana la data deschiderii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: *Prezentare Declaratie privind eligibilitatea - Completarea formularului nr. IV.1.1 din documentatia de atribuire sectiunea Formulare;*Prezentarea Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Completarea formularului nr. IV.1.2 din documentatia de atribuire sectiunea Formulare;*Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat;*Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale;Nota: Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.*Prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Completarea Formularului IV.I.3 din documentatia de atribuire sectiunea Formulare;*Prezentare Declaratie privind inexistenta conflictului de interese (in conformitate cu prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Completarea Formularului IV.I.4 din documentatia de atribuire sectiunea Formulare;*Prezentare Certificat privind participarea cu oferta independenta - Completarea Formularului IV.I.5 din documentatia de atribuire sectiunea Formulare;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Alexandru POPESCU, Costel ENE, Maria BALAN, Adrian CORMOS, Valentin ILIESCU. Documente privind inregistrarea (Persoane juridice/fizice romane)* Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal cu date actualizate eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte faptul ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ORC. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaite de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator emis de ORC/document echivalent, in cazul persoanelor fizice/juridice staine, in original/copie legalizata.Documente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul)* Prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Documente privind inregistrarea (Persoane juridice/fizice straine)* Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 161.000 lei. Prezentare bilant contabil incheiat la 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente. Prezentare declaratie privind obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti conform formular IV.3.2 din documentatia de atribuire sectiunea Formulare;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prestarea in ultimii 3 ani de servicii similare in valoare de cel putin/minimum 80.500 lei. a) Prezentarea declaratiei care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipament tehnic, ateliere si dotarea acestora, necesare desfasurarii activitatii ce face obiectul contractului si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angazeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, formular nr. IV.4. 2; b) Prezentarea declaratiei privind efectivul mediu anual al personalului angajat, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil cu prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului - formular nr. IV.4. 3; c) Respectarea prevederilor legale privind abilitatea ofertantului de a presta servicii de intretinere, reparare si inspectie tehnica pentru autovehicule - Autorizatie RAR;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata Invitatiei de participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 14:48