Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere, reparatii accidentale si VTP a centralei termice din cladirea tehnologica din ST Pitesti


Detaliu pentru invitatia numarul 345283
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 345283/16.04.2013
Denumire contract: Servicii de intretinere, reparatii accidentale si VTP a centralei termice din cladirea tehnologica din ST Pitesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Fratii Golesti nr 25B, Pitesti, Romania, cod postal: 110174, telefon: +40 248607200, fax: +40 248607209, persoana de contact: Serviciul Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CN TRANSELECTRICA SA - Sucursala de Transport Pitesti, Loc. Pitesti, Strada Fratii Golesti nr 25B, etaj 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere, reparatii accidentale si VTP a centralei termice din cladirea tehnologica din ST Pitesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare, intretinere, verificare tehnica periodica a centralelor termice, instalatiilor termice si sanitare
II.1.6) CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 49, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 900, 00 leiIn cazul in care operatorul economic se incadreaza ca IMM, pentru a putea beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, acesta are obligatia de a depune atasat dovezii de constituire a garantiei de participaredeclaratia pe proprie raspundere, conform Formular 10 din Sect. Formulare.Pentru garantia depusa in euro, echivalentul leu/ euro se va calcula la cursul de schimb al BNR din a 5 zi lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile (de la termenul limita de depunere a ofertelor) .Garantia de participare se constituie prin una din urmatoarele forme : - instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de atribuire, in original.-ordin de plata, in contul RO70RNCB0022047251080001 deschis la BCR Pitesti, beneficiar TRANSELECTRICA SA Sucursala Pitesti, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, depus in copie;
- numerar depus la casieria de la sediul Transelectrica ? Sucursala de Transport Pitesti.Conditii de retinere a garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitatea ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Valoarea estimata a achizitiei nu se incadreaza in prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006
Garantie de buna executie
CuantumulGarantiei de buna executie este de 10% (5 % pt. IMM) din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire a Garantiei de buna executie: 1 - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.2 - retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi. Prestatorul are obligatia sa deschida, la Trezorerie, un cont de disponibil, la dispozitia achizitorului, in care va depune o suma initiala de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Optiunea pentru una din cele doua variante de depunere a GBE va fi precizata clar in formularul privind clauzele contractuale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, , semnata si stampilata - Formularul 12. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata si stampilata - Formularul 23. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010, semnat si stampilat - Formularul 34. Declaratie privind la neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formularul 4Nota: persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Budan Mihai ; Bilca Ion ; Patru Constanta ; Dulama George Adrian; Ghemaru Cristian; Ciobanu Petre; Pica Alexandru ; Mihai Daniel ; Vlasceanu Ion ; Miu Clara Manuela; Neacsu Gabriel; Georgescu Eduard .5. Declaratie pe propria raspundere privind ?Calitatea de participant la procedura? - Formularul 56. Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local ? Formular tip emis de autoritatile competente.7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului ? Formular tip emis de autoritatile competente .Din certificatele mentionate la punctele 6 si 7 trebuie sa rezulte ca operatorul economic nu prezinta obligatii exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnate si stampilate.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorul economic care inregistreaza datorii la bugetul consolidat general precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in termenul legal al scadentei la plata. -Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale. Ofertantul va prezenta formularul tip, in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conforma cu originalul?; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;In cazul in care acest document se prezinta in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate.-Autorizatie ISCIR pentru instalare si montare, punere in functiune, autorizarea functionarii, service, reparare si verificari tehnice periodice, pentru aparate de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o declaratie pentru dotarile specifice, utilaje, echipament tehnic si mijloace de transport, Declaratie privind partea/partile din contract care eventual, se intentioneaza sa se subcontracteze si acordul de subcontractarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau la solicitare - autoritatea contractanta o poate transmite prin fax, email, posta, curierat.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer