Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere, reparatii si furnizare piese si acesorii auto


Detaliu pentru invitatia numarul 325055
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA DAMBOVITA
Numar invitatie: 325055/25.04.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere, reparatii si furnizare piese si acesorii auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA DAMBOVITACod fiscal: 7541399, Adresa: str. iancu Jianu, nr. 78, Targoviste, Telefon: 0724865541, Fax: 0245213785
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. iancu Jianu, nr. 78, Targoviste, Romania, cod postal: 00040, telefon: +040 0728943799, fax: +40 0245213785, persoana de contact: Ionel Gavrila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul de Ambulanta Dambovita, str. Iancu Jianu, nr. 78, Targoviste, Romania, Biroul Achizitii, telefon: +040 0728943799, fax: +40 0245213785, persoana de contact: Ionel Gavrila
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere, reparatii si furnizare piese si acesorii auto
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere, reparatii si furnizare piese auto
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 437, 529 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare: Lot 1=3921 lei; Lot 2= 2.347 Lei: Virament bancar in contul RO23TREZ2715005XXX005881 deschis la Trez Targoviste, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari/S.G.B pentru participare, se prezinta in original, in cuantumul prevazut mai sus, sau prin depunere la caseria autoritatii contractante a unui O.P. sau in numerar. Valabilitatea Garantiei de participare 90 ZILE de la data limita de depunere a ofertelor. Avand in vedere Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare se reduce cu 50%Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278-1 din OUG nr.34/2006Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice, respectiv: in masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: pentru Lotul 1 = 1960 lei si pentru Lotul 2 = 1174 lei., in conformitate cu prevederile Art 278-1, alin. 1, lit a din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum garantie de buna executie _____________lei, reprezentand 10% din valoarea contractului fara TVA, cu termen de valabilitate 12 luni, respectiv pana la data ______________.Modalitatea de constituire, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul in care Garantia de buna executie se constituie prin Scrisoare de garantie bancara ? a se vedea Formular nr. 14Garantia de buna executiese constituie in termen demaxim 15 zile din momentul semnarii contractului cu ofertantul declarat castigator si face parte integranta a contractului.Eliberarea garantiei de buna executie se face in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Form. 13; Declaratie privind neicadraea in prev. art 69*1 Form. 12, In aplicarea prevederilor de la art. 69*1 din OUG 34/2006, precizam persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager general : Dr. Silviu GoteaDirector economic : Ec. Gheorghe MihailDirector tehnic : Sing. Laurentiu PurcaroiuEc. Ana Maria MincuComp. Achizitii Publice: Ec. Ionel GavrilaIn acest sens solicitam ofertantului prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere (conform formularului nr. 12) prin care declara ca nu se afla in situatia de a fi exclus din procedura, asa cum este prevazut la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;; Declaratie privind eligibilitatea Form. 1; Declaratie priv. neincadrarea in prev art. 181 Form. 2; Declaratie priv calitatea de participant la procedura Form. 8;prezentarea Certificat de atestare fiscaladin care sa reiasa obligatiile exigibile (datorii scadente) in luna anterioara celei in care se depune oferta (se prezinta in original/copie legalizata/copie conform cu originalul). Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator, (se prezinta in original/copie legalizata/copie conform cu originalul).Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata (in cazul in care acest document se depune in copie);Autorizatie tehnica emisa de R.A.R. pentru prestarea serviciilor de intretinere si reparatii auto pentru marcile auto: Fiat Ducato, Mercedes Vito si Sprinter, VW Transporter, Ford Transit si Iveco Daily, (se prezinta in copie conform cu originalul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: Lotul 1 = 170.000 lei; Lotul 2= 117.000 lei; Lotul 3= 57.000 lei; Lotul 4= 27.000 lei; Lotul 5= 38.000 lei.Cursul leu/euro avut in vedere pentru calcul echivalentei este cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Referitor la capacitatea tehnica si profesionala se solicita cel putin un punct de lucru in in municipiul Targoviste sau in judetul Dambovita, pentru a reduce cheltuielile suplimentare de deplasare/tractare, precum si indisponibilizarea nejustificata a ambulantelor.Pentru a fi asigurata operativitatea si calitatea reparatiilor se solicita detinerea de programe de diagnoza certificate de producator pentru toateautovehicule, precum si personal tehnic de specialitate, standuri verificare geometrie roti, verificare noxe si frane.Pentru conformitatea cu prevederile legale in materie se va solicita Autorizatia R.A.R. din care sa rezulte dreptul operatorului economic de a presta servicii de intretinere si reparatii pentru tipurile de autovehiculepentru care se solicita oferta.Indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract de servicii de intretinere, reparare si furnizare piese auto in valoare de: 100.000 lei Lot 1; 50.000 lei Lot 2; 20.000 lei Lot 3; 10.000 lei Lot 4; 20.000 lei Lot 5. Certificat privind implementare Managementului calitatii conform standarduluiISO 9001/sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP sau la sediul Autoritatii Contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer