Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere, reparatii si inspectie tehnica periodica pentru parcul auto al SNN SA ? Sediul Central


Detaliu pentru invitatia numarul 329594
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 329594/15.06.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere, reparatii si inspectie tehnica periodica pentru parcul auto al SNN SA ? Sediul Central
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 (021) 203 82 81, Fax: +4 (021) 203 13 15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010494, telefon: +40 212038236, fax: +40 212031315, persoana de contact: Mircea GUGUIANU - Departamentul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SN Nuclearelectrica SA, Str. Polona, nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere, reparatii si inspectie tehnica periodica pentru parcul auto al SNN SA ? Sediul Central
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari de servicii auto pentru automobilele din parcul auto al SNN SA - sediul central, si anume: Servicii de intretinere (revizii);Servicii de reparatii, constand in: - operatiuni mecanice;
- operatiuni electrice;Inspectii tehnice periodice;Servicii de tractare si transport pe platforma
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 360, 192 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valorile garantilor de participare pentru fiecare lot sunt date in Anexa B.Garantiile de participare seconstituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de participareprin scrisoare de garantiebancara, se va utiliza Formularul III.1.1.a .Perioada de valabilitate garantie: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorContulSN Nuclearelectrica SA este: IBAN RO94RNCB0072049718520001 - BCR Bucureti, Sector 1.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.a_1- III.1.1.a_5, dupa caz.Suma retinuta unui ofertant, stabilita in conformitate cu prevederile art 278¹ din OUG nr 34 / 2006, pentru fiecare lot, in cazul in care i se respinge contestatia depusa la CNSC, este: - pentru Lotul 1 = 2.441 lei- pentru Lotul 2 =803 lei- pentru Lotul 3 =358 leiConditii de retinere/ restituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 87 / art. 88 din HG nr. 925/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a fiecarui contract subsecvent va fi in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a acestuia, in conformitate cu art. 90 din OUG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.b .Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului subsecvent.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru Loturile 1, 2 si 3.Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006: Se completeaza Formularul III.2.1.a_1Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006: a) Pentru Persoane juridice/fizice romane: Se va completa Formularul III.2.1.a_2b) Persoane juridice /fizice straine: Prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional -Documentul va fi prezentat original/ copie lizibila certificate? conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2011: Se va completa Formularul III.2.1.a_3Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006: Se va completa Formularul III.2.1.a_4In Formular sunt nominalizate persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, inclusiv membrii comisiei de evaluare.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Se va completa Formularul III.2.1.a)_5. Pentru Loturile 1, 2 si 3.Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului : Ofertantul va prezenta Certificatul, care trebuie sa contina codul CAEN 4520.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul »si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei.Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, certificatul constatator, inainte de transmitereacomunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicitataprezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Autorizatie de functionare emisa de Registrul Auto Roman (RAR): Se va prezenta aurorizatie RAR din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat pentru revizia si reparatia automobilelor corespunzatoare marcilor din lotul pentru care depun oferta, valabila la data deschiderii ofertelor;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru Loturile 1, 2 si 3.Cerinta nr. 1Bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente., Cerinta nr. 2Fisa de informatii generale-cifra medie de afaceriCifra medie de afaceri in ultimii trei ani, in domeniu de activitate aferent obiectului acordului cadru sa fie de cel putin: - 244.100lei, fara TVA ? pentru Lotul 1;
- 80.292lei, fara TVA ? pentru Lotul 2;
- 35.800 lei, fara TVA ? pentru Lotul 3, Sustinerea financiara, dupa caz
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru Loturile 1, 2 si 3.Cerinta nr. 1Lista principalelor contracte din ultimii 3 ani privind prestarea serviciilor de service auto, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca, in ultimii 3 ani, aderulat si/ sau finalizat contracte de prestari de servicii de service auto, a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu: - 122.050lei, fara TVA ? pentru Lotul 1;
- 40.146lei, fara TVA ? pentru Lotul 2;
- 17.900lei, fara TVA ? pentru Lotul 3Lista contractelor va fi insotita de documente care sa prezinte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, respectiv documentul constatator sau recomandari din partea beneficiarilor/clientilor privati mentionati in lista.Lista va fi insotita de copii dupa cel putin 1 (un) contract mentionat in lista., Cerinta nr.3Ofertantultrebuie sa aiba sediul sau cel putin o filiala/o sucursala/un punct de lucru in Municipiul Bucuresti., Cerinta nr. 4.Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea / partile din primul contract subsecvent ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia., Sustinerea tehnica, dupa caz Pentru Loturile 1, 2 si 3.Cerinta nr. 1Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001/2008, privind servicii de service auto
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: 1. Pretul ofertei: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Pretul cel mai scazut pentru 48 luni propus de ofertant, confera acestuia 50 de puncte. ceilalti ofertanti vor primii un numar de puncte diminuat proportional cu depasirea pretului mentionat anterior. Pretul ofertei cel mai scazut / pretul oferteix cu 50. Pretul care se ia in calcul reprezinta valoarea totala pentru cantitatile maxime (50%); 2. Cota de adaos comercial practicat pentru piesele de schimb: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul : a) la cea mai mica cota de adaos comercial aplicat pentru pisele de schimb se acorda punctajul maxim; b) pentru celelalte oferte, se acorda punctaj astfel : Pa = (adaos comercial cel mai scazut / adaos comercial din oferta ) x 10 (10%)
Termenul de garantie pentru manopera executata
20
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: a) pentru cea mai mare perioada de garantie ofertata, se acorda punctaj maxim; b) pentru celelalte oferte, punctajul se acorda astfel : Pgm = (perioada de garantie din oferta - 3 / perioada de garantie cea mai mare ? 3) x 20; Termenul de garantie pentru manopera executata este de minim 3 luni de la data receptiei de catre achizitor a manoperei: perioada de garantie va fi definita in « luni ».
Termenul de garantie pentru piese si materiale puse in opera
20
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: a) pentru cea mai mare perioada de garantie ofertata, se acorda punctaj maxim; b) pentru celelalte oferte, punctajul se acorda astfel: Pgp = (perioada de garantie din oferta - 12 / perioada de garantie cea mai mare ? 12)x 20; Termenul de garantie pentru piesele de schimb folosite este de minim 12 luni de la data receptiei de catre achizitor a manoperei ce include piesele de schimb respective.Nota: perioada de garantie va fi definita in « luni ».Punctajul unei oferte este suma punctelor obtinute de oferta respectiva la fiecare factor de evaluare..
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de Atribuire este disponibila in SEAP, site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer