Achizitie publica - Servicii de intretinere, reparatii si revizii grupuri electrogene pentru zonele Constanta, Calarasi, Slobozia, Tulcea si Centrul de Inalta Tensiune Dobrogea
Detaliu pentru invitatia numarul 344763
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344763/04.04.2013
Denumire contract: Servicii de intretinere, reparatii si revizii grupuri electrogene pentru zonele Constanta, Calarasi, Slobozia, Tulcea si Centrul de Inalta Tensiune Dobrogea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.Cod fiscal: RO 14500308, Adresa: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Constanta, Telefon: 0241.80.53.05, Fax: 0241.80.53.04
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Ion Mihalache, nr.41-43, sector 1, Bucuresti, CP 011172, corp C, etaj 1, Directia Achizitii, Persoana de contact: Adina Alexe, telefon +4 0372115443
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Ion Mihalache, nr.41-43, sector 1, Bucuresti, CP 011172, corp C, etaj 1, Directia Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere, reparatii si revizii grupuri electrogene pentru zonele Constanta, Calarasi, Slobozia, Tulcea si Centrul de Inalta Tensiune Dobrogea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de intretinere, reparatii si revizii a grupurilor electrogene apartinand Enel Distributie Dobrogea, pentru zonele Constanta, Calarasi, Slobozia, Tulcea si Centrul de Inalta Tensiune Dobrogea.
II.1.6) CPV: 50532300-6 - Servicii de reparare si de intretinere a generatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 142, 400 - 182, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare este prezentata pentru fiecare lot, in Anexa "Loturi". Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile.2. Perioada valabilitate: cel putin 90 zile si curge de la termenul limita de depunere a ofertelor.3. Mod de constituire: a) prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original; se va prezenta in limba romana, pana la data si ora deschiderii ofertelor, si trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: ? conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau? neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;SAUb) prin depunerea unui ordin de plata, pana la data si ora deschiderii ofertelor, cu conditia confirmarii de catre banca (semnat si stampilat de catre banca), in contul ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA, in lei: RO62 CITI 0000 0007 0008 6003 - CITIBANK EUROPE plc. DUBLIN SUC. ROMANIA; cod SWIFT: CITIROBU.4. Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea ca IMM (daca este cazul), care va respecta formularistica din Legea 346/2004, actualizata la data prezentei si va fi prezentata in original.5. Neprezentarea garantiei de participare duce la respingerea ofertei in conformitate cu art. 33 alin. 3 lit. b din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.6. Autoritatea contractanta va retine garantia de participare in conformitate cu art. 87 alin. 1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
1. Cuantum: 10% (5% pentru IMM-uri) din val.fiecarui contr.subsecvent, fara TVA.2. Per.pt.care se constit.: durata derularii contr.3. Mod de constit: prin depunerea in 15 zile de la incheierea contr.a 0, 5% din val.contr., in contul de garantie bancara de buna executie, restul constituindu-se prin retineri succesive din facturi sau prin Scrisoare de garantie bancara de buna executie sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari, care se va depune la AC in 15 zile de la intrarea in vigoare a contractului. Avand in vedere faptul ca AC este o soc.com.cu capital majoritar privat si finantarea contractului se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011.4. Garantia se va intocmi in LEI (la valoarea contractului fara TVA).5. Achizitorul are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data finalizarii obligatiilor asumate prin contract, daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaSe va prezenta completat Formularul F2.1. prin care ofertantul va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- acest document trebuie prezentat si de catre TERTUL SUSTINATOR (dupa caz).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Observatie: Potrivit art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: ?Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.?Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.Se va prezenta completat Formularul F2.2 prin care ofertantul va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- acest document trebuie prezentat si de catre TERTUL SUSTINATOR (dupa caz;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Observatie: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.Se va prezenta completat Formularul F2.3. prin care ofertantul va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- acest document trebuie prezentat si de catre SUBCONTRACTANT si de catre TERTUL SUSTINATOR (dupa caz), in conformitate cu art. 13 din Legea nr.279/2011.Observatie: Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director Achizitii - Cosmin Trofin, Presedinte comisie de evaluare ? Adina Alexe, Membri comisie de evaluare ? Adriana Baican, Anca Elena Ivanica, Membru rezerva comisie de evaluare ? Simona Mihalcea.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va prezenta completat Formularul F2.4, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Observatie: Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, emis de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice a fost publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.701 din 20 octombrie 2010 si a intrat in vigoare la data de 20 octombrie 2010.Cerinta nr. 5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.Se vor prezenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident): a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara celei in care se depun ofertele;b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Observatie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilorsau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinta 6Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca este cazul)Se va prezenta completat Formularul F2-5Cerinta 7Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va prezenta completat Formularul F1-1 Cerinta nr. 1a) Pentru persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.b) Pentru persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in echivalentul codului CAEN din documentul care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii declarati castigatori, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii, vor prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2In conformitate cu art. 46 alin. 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul economic are obligatia de a transmite o lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile, conform art. 185 lit. c din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, trebuie sa fie de cel putin: Lot 1=16.800 RON (8.400 RON, pentru IMM); Lot 2=16.800 RON (8.400 RON, pentru IMM); Lot 3=16.800 RON (8.400 RON, pentru IMM;) Lot 4=16.800 RON (8.400 RON, pentru IMM); Lot 5=35.000 RON (17.500 RON, pentru IMM). Se va prezenta bilantul contabil pe anul 2010, 2011, 2012. In cazul in care exista operatori economici care nu au depus inca bilantul anului 2012 se vor accepta orice alte documente relavante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri a acestui an.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator va prezenta un angajajament fermincheiat in forma autentica prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resurselefinanciare invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocandsustinerea acordata.Tertul sustinator va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica prin care confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitateatehnica si profesionala invocand sustinerea acordata.Tertul sustinator va prez completatFormularul F2.1. prin care va declara pe propria rasp ca nu se incadreaza insit prevaz la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.Tertul sust va prez completatFormularul F2.2. prin care va declara pe propria rasp ca nu se incadr in sitprev la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG34/2006.Tertul sust va prez completat Formularul F2.3. prin care va declarape propria rasp ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 dinO.U.G. nr. 34/2006., Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Din aceasta lista trebuie sa rezulte ca au fost prestate servicii similare cu cele ale prezentei proceduri prin unul, sau maximum 3 documente a caror valoare cumulata sa fie de cel putin valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: Lot 1=8.400 RON, Lot 2=8.400 RON, Lot 3=8.400 RON, Lot 4=8.400 RON, Lot 5:17.500 RON. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de copii parti relevante contracte/procese-verbale receptie/document constatator/certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani., Declaratie care contine informatii privind dotarile cu spatii tehnologice/netehnologice, utilaje, unelte/scule/dispozitive, mijloace de protectie specifice lucrarilor de inalta tensiune de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a Acordului-cadru. Pentru resursele tehnice inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere., Informatii privind subcontractant, daca este cazul.Se solicita completarea Form F8. In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din ctr, are obligatia de a preciza in F8: a) datele de recunoastere ale tuturor subcontractantilor(inclusiv codul CAEN), specializarea acestora; b)partile din ctr pe care ofertantii urmeaza sa le subcontracteze; c)indic procentaj din total ctr ce va fi realizat prin subcontractant; d) lista activitatilor ce vor fi realizate de subcontractant(indic activit si val acestora);La incheierea ctr (in situatia in care este desemnat castigator)are obligatia de a prezenta ctr incheiate cu subcontract, ctr care trebuiesa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la ctr.Odata cuprezentarea ctr, subcontractantul trebuie sa prez.F2.3 completat. Resursele materiale si umane ale subcontract declarati se iau in consid pt partea lor de implicare in ctr care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.In cazul in care operatorul economic care a depus oferta are subcontractant, intreaga responsabilitate ii revine op ec, iar cerintele de calificare trebuie indeplinite de acesta. Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activitatile alocate., Informatii privind asociatii, daca este cazul. Se solicita completarea Formularului F21 si a propriului dosar de calificare de catre asociat. In cazul asocierii, criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturormembrilor asocierii.In cazul in care o asociere de operatori economici estedeclarata castigatoare, relatia contractuala va fi intre autoritateacontractanta si liderul asocierii declarat, inclusiv facturarea. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardeleeuropene relevante - ISO 9001:2008.Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform SR EN ISO9001:2008, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe saudovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, valabile la datalimita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2013 10:27