Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere, revizie si reparare a echipamentelor de climatizare


Detaliu pentru invitatia numarul 301664
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Cod de identificare fiscala: 4453144
Adresa: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti
Telefon: 021-208.25.25 int. 26.188; 26.173.
Fax: 021-317.49.65
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de intretinere, revizie si reparare a echipamentelor de climatizare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de intretinere, revizie si reparare a echipamentelor de climatizare
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 27.06.2011 12:27
Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: I.G.P.R. - DIRECTIA DE LOGISTICA, Bucuresti, sector 5, strada Mihai Voda nr.5, etaj 3.Tel: 021.208.25.25 interior 26173
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: I.G.P.R. - DIRECTIA DE LOGISTICA, Bucuresti, sector 5, strada Mihai Voda nr.5, etaj 3.Tel: 021.208.25.25 interior 26173
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 68, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Se solicita: SITUATIA PERSONALA A OFERTANTULUI-Decl. privind eligibilit;
-Decl. privind calit.de particip. la procedura;
-Certific. constat. priv. îndeplin. oblig. de plata a impozit si taxelor catre stat si locale;
-Certific. de particip. la licit cu oferta independ.CAPACITATEA DE EXERCITARE A CAPACITATII PROFESIONALE-Certific. de Inregistrare si Constatator, emise de O.N.R.C;SITUATIA ECONOMICO-FINANCIARA-Informatii generale;
-Bilantul contabil 2010.CAPACITATEA TEHNICA SI PROFESIONALA-Declaratie privind lista princip. prestari de servicii în ultimii 3 ani;
-1 recomandare privind prestarile efectuate;STANDARDE DE ASIGURAREA CALITATII-certific, care sa certifice ca prestatorul are implementat si mentine în functiune un sistem de management al calitatiiSTANDARDE DE PROTECTIE A MEDIULUI-certific. care sa ateste respectarea standardele de protectie a mediuluiGARANTIE DE PARTICIPARE: lot 1=840 lei; lot 2=320 lei; lot 3=200 lei
Gratuit, prin descarcarea fisierului atasat prezentei invitatii de participare
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer