Achizitie publica - Servicii de intretinere, revizie si reparare a ascensoarelor
Detaliu pentru invitatia numarul 325740
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325740/04.05.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere, revizie si reparare a ascensoarelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetan de Urgenta "Mavromati" BotosaniCod fiscal: 4557951, Adresa: str. Marchian nr.11, Botosani, Telefon: 0231517150, Fax: 0231517750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Marchian nr.11, Botosani, Romania, cod postal: 710211, telefon: +40 0231517150, fax: +40 0231517750, persoana de contact: Biroul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetan de Urgenta "Mavromati" Botosani, str. Marchian nr.11, Biroul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere, revizie si reparare a ascensoarelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii de intretinere, reparatii si revizii ascensoare.Valoarea minima 80400 lei si in cazul suplimentarii pana la 30.04.2013 in conformitate cu art.6 din HG nr. 925/2006, valoarea maxima este de 127200 lei.
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participarein suma de 1608 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 de zile de la data limita stabilita de primire a ofertelor.Mod de constituire: 1.Scrisoare de garantie bancara (emisa in conditiile legii de o soietate bancara sau o societate de asigurari) ? conform Formular 7.2.Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO89TREZ1165006XXX006202-Trezoreria Botosani;
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractuluice urmeaza a fi atribuit.Mod de constituire: 1.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform Formular 8).2.Prin retineri succesive , in conformitate cu prevederile H.G.nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formular 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Completare Formular 2: > Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, fara datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale / Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de stat.3. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independent - Completare Formular 34. Declaratie privind neincadrarea la art. 69(1) - Completare Formular 45. Declaratie privind calitatea de participare la procedura - Completare Formular 5> Persoanele cu functie/putere de decizie in atribuirea contractelor de achizitie publica: > Manager - Dr. Ovidiu Florentin Mimor; Director Financiar Contabil - Ec. Gheorghe Damian> Ing. Carmen Craciun;> Ec. Luminita Zaharia;>Ec. Buchir Lucian;> Jr. Victor Nitu;> Teh.Moldoveanu Cornel;> Ing.Naciu Florin;> Ec.Temciuc Florin.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asocierii cat si fiecare subcontractant) 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului - in original, copie legalizata sau semnata si stampilata "Conform cu Originalul", in termen de valabilitate, care trebuie sa corespunda obiectului procedurii de achizitie.Ofertantul castigator va prezenta certificatul constatator in original.2. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor preciza informatii cu privire la: - rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani;
- declararea cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind personalul tehnic de specialitate, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 09:49