Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere, revizie si service aparate de respirat si verificarea calitatii aerului de respirat


Detaliu pentru invitatia numarul 328505
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 328505/01.06.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere, revizie si service aparate de respirat si verificarea calitatii aerului de respirat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 (021) 203 82 81, Fax: +4 (021) 203 13 15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SNN. SA. Sucursala CNE Cernavoda, Str. Medgidiei nr. 2, Serviciul Achizitii Pavilion 0, cam. P47, persoana de contact Marcela Serban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNN. SA. Sucursala CNE Cernavoda, Str. Medgidiei nr. 2, Serviciul Achizitii Pavilion 0, cam. P47, persoana de contact Marcela Serban
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere, revizie si service aparate de respirat si verificarea calitatii aerului de respirat
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere, revizie si service aparate de respirat si verificarea calitatii aerului de respirat
II.1.6) CPV: 71630000-3 - Servicii de inspectie si testare tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 366, 848 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 7000 Lei, valabilitatea va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertei respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Aceasta se poate constitui si in valuta tarii ofertantului; cursul de schimb folosit la conversie este cursul valabil in data mentionata la alin.VI.5 c) din prezenta Fisa de date. Gar de part trebuie sa fie irevocabila.Garantia de part se poate constitui prin: 1. Scrisoare de gar bancara in favoarea AC cu o valab egala cel putin cu valab ofertei, Formular III.1.1.a, in original 2.OP in contul AC, vizat de banca ofertantului, pentru RON, RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1Se va prezenta in copie: 3. Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari- prezentat in original si cu o valab egala cel putin cu valab ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Documentul care dovedeste constituirea gar de part se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta. Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMM conform OG 27/2006 si L 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui gar de part in cuantum redus cu 50% (inclusiv pentru cifra de afaceri). Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele VI.3.1÷VI.3.5, daca este cazul.Ofertantul care prezinta aceste formulare si este declarat castigator beneficiaza si de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul formularii unei contestatii, in masura in care CNSC-ul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din gar de part suma de 3668, 48 lei stabilita conform art. 278¹ din OUG 34/2006 cu modificari si completari.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie, Formular III.1.1.b sau printr-un alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, vor beneficia de o reducere de 50% din garantia de buna executie.Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantul trebuie sa includa in oferta, Formularele III.1.1.1 ÷ III.1.1.5, dupa caz.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006. Se completeaza Formularul III.2.1.a;b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 Declaratie pe propria raspundere privind modul de indeplinire a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.Declaratia trebuie sa se refere la situatia platilor la o data ce nu poate fi mai inainte de 30 de zile de la data depunerii ofertelor.Se va completa Formularul III.2.1.b si se vor anexa: a) pentru persoane juridice / fizice romane¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.b) pentru persoane juridice / fizice straine¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si local din tara sa. Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau ?copie conform cu originalul?.c) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. Se completeaza Formularul V.1.c.d) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1(conflictul de interese) din OUG 34 actualizata Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe propria raspundere , dupa caz, a Ofertantului /a Ofertantuluiasociat / a Subcontractantului ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 691 din OUG34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Ofertantul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantulcare se afla intr-una de situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006 este exclus din procedura de atribuire.Se va completa formularul III.2.1.d. Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Ionel Bucur? Director CNE; Madalina Olteanu ? Director Economic CNE; Comisia de evaluare: Dorina Gherlan / Viorel Ganea / Gabriel Livadaru/ Georgeta Ionescu / Marcela Serban Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPersoane juridice/fizice romanePentru a fi luat in considerare certificatul constatator se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?sitrebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei.Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in acre ofertantul este rezident.Se vor prezenta in original, copie legalizata saucopie lizibila cumentiunea?conform cu originalul?, insotitede o traducere autorizata in limba romana.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire documentul in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma).Cerinta 2Autorizatia ISCIR pentru verificarea buteliilor de aer de respirat conform PT ISCIR C5/2003. Ofertantul va prezenta autorizatia
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, 2. Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluiultimii trei ani.Se accepta ofertanti care au cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate minim 180.000 lei., 3. Sustinerea financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, Se vor prezenta copii dupa contractele de prestare insotite de recomandari de la beneficiarii de servicii similare celor ce fac obiectul Caietului de Sarcini. Se accepta ofertantii care prin contractele si recomandarile prezentate, cumulat, ating valoarea estimata a achizitiei pe un singur an, 91.700 lei.Recomandarile vor fi luate in considerare daca vor contine: - valoarea contractului; obiectul contractului;
- perioada de derulare;
- modul de indeplinire a obligatiilor contractuale., 2.Sustinerea tehnicaIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Prestatorul va dovedi ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii.Se va prezenta copie dupa CertificatulISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer