Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere, revizii si remediere defecte ascensoare la punctele de lucru EM Lonea, EM Livezeni, EM Vulcan si EM Lupeni


Detaliu pentru invitatia numarul 357322
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Numar invitatie: 357322/05.02.2014
Denumire contract: Servicii de intretinere, revizii si remediere defecte ascensoare la punctele de lucru EM Lonea, EM Livezeni, EM Vulcan si EM Lupeni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: RO30855230, Adresa: str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 254236407/+40 254570790/+40 254541460, Fax: +40 254236404/+40 254570481/+40 0254506104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere, revizii si remediere defecte ascensoare la punctele de lucru EM Lonea, EM Livezeni, EM Vulcan si EM Lupeni
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere, revizii si remediere defecte ascensoare la punctele de lucru EM Lonea, EM Livezeni, EM Vulcan si EM Lupeni - conform Caietului de Sarcini
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 65, 237 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 1304 lei sau echivalentul in alta valuta la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate :90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire : se face in oricare dintre formele de la art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul Complexului Energetic Hunedoara, Sucursala Electrocentrale Deva din Mintia, str. Santierului, nr. 1, jud. Hunedoara, la registratura, pana la data limita de depunere a ofertelor si in copie scanata pe SEAP, la sectiunea "Documente de calificare". Garantia de participare constituita prin virament bancar se va vira in contul societatii nr. RO54RNCB0165130003640001 deschis in lei la BCR Petrosani. Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de: - art. 87 alin (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, beneficiaza de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare
Garantie de buna executie
Se va constitui in conformitate cu prevederilor art 89 alin.(2) prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011 . Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % (5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i) cat si pentru tertul sustinator. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.- prezentare Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i) cat si pentru tertul sustinator (in cazul tertului sustinator se va face dovada pentru neincadrarea in prev art 181 lit. a), c1 ), d) si va completa formularul 12B corespunzator);
- prezentare Formular A104 - Certificat de participare cu oferta independenta. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.- prezentare Formular A106 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, pentru ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul/tert sustinatorIn vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director general - ANDRONACHE DANIEL COSTELDirector general adjunct divizia energetica - SANDRU FLORIAN IOANDirector general adjunct divizia miniera - DRAGOI NICOLAEDirector Comercial ? GIURGIU VASILEDirector Economic ? CIOBANU MARIASef Serviciul Achizitii ? POGOCSAN ELISABETASef Serviciu Juridic - PACIU GABRIELA- prezentare Formular A202 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie. - Persoane fizice/juridice romane : Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.-Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata. In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documente edificatoare.Nota : Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizataParticiparea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Ofertantul trebuie sa prezinte documente din care sa reiasacertificarea acestuia (conform Prescriptiei Tehnice ISCIR CR4/2009 pentru intretinere, revizie si reparare ascensoare), si a personalului care urmeaza sa execute serviciile mentionate in caietul de sarcini(autorizare ISCIR INSPECT). Se vor prezenta diplome, adeverinte, atestate sau alte documente similare/ relevante care sa cuprinda clar informatii care sa reflecte indeplinirea acestor cerinte. Nota: Documentele prezentate in copie lizibila, trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Certificat privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii. Certificatul va fi emis in conformitate cu ISO 9001/2008 sau similar de un organism de certificare notificat si va fi valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2014 07:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer