Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE, REVIZII SI REMEDIEREA DEFECTELOR MASINILOR DE RIDICAT(MACARALE SI PODURI RULANTE) DIN DOTAREA SUCURSALELOR CNH SA
Detaliu pentru invitatia numarul 333161
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333161/06.08.2012
Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE, REVIZII SI REMEDIEREA DEFECTELORMASINILOR DE RIDICAT(MACARALE SI PODURI RULANTE) DIN DOTAREA SUCURSALELOR CNH SA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA A HUILEI SACod fiscal: R2135187, Adresa: Str. Timisoara nr.2, Petrosani, Telefon: 0254506151, Fax: 0254506157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Timisoara nr.2, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +040 0254506151, fax: +040 0254506157, persoana de contact: Directia Comerciala-SERV APMD
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul CNH SA Str. Timisoara nr.2, Petrosani,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE, REVIZII SI REMEDIEREA DEFECTELORMASINILOR DE RIDICAT(MACARALE SI PODURI RULANTE) DIN DOTAREA SUCURSALELOR CNH SA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE INTRETINERE, REVIZII SI REMEDIEREA DEFECTELORMASINILOR DE RIDICAT(MACARALE SI PODURI RULANTE) DIN DOTAREA SUCURSALELOR CNH SA
II.1.6) CPV: 50531400-0 - Servicii de reparare si de intretinere a macaralelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 43, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 879 LEI perioada de valabilitate 90 zilede la limita de primire a ofertelor.Garantia pentru participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform formularului C4), care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazutab) ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; Garantia de participare se depune in contul autoritatii contractante deschis pentru colectare sumelor depuse de agentii economici reprezentand garantii de participare la licitatii, simbol RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR Filiala Petrosanic) depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante, In oricare situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor3.Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de participare a contractului de servicii
Garantie de buna executie
1.Garantia de buna executie a contractului se va stabili in cuantum de 5 % din pretul contractului de prestari servicii , fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui la data semnarii contractului prin una din formele mentionate la art.90 din HG 925/2006.In cazul in alegerii optiunii de la art.90 alin (3) din HG 925/2006 se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011. Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 Declaratie privind eligibilitatea -Declaratie completata in conformitate cu formularul 1 din SECTIUNEA FORMULARE2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181din OUG 34/2006- Declaratie completata in conformitate cu formularul 2 din SECTIUNEA FORMULARE3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG 34/2006- Declaratie completata in conformitate cu formularul 3 din SECTIUNEA FORMULARE Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: JUJAN CONSTANTIN- DIRECTOR GENERAL; POPESCU VERGINICA-DIRECTOR ECONOMIC; NICOLESCU CRISTIAN- DIRECTOR TEHNIC;STOICESCU MIHAIL ? DIRECTOR COMERCIAL4. Acord de asociere- Acordul se prezinta numai in cazul in care la cerere de oferta se prezinta o asociatie si va fi in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea FORMULARE ( Fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la III.2.1 a) si III.2.1 b)5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010- Se completeaza in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea FORMULARE6. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Declaratia va fi completata in conformitate cu formularul 6 din SECTIUNEA FORMULAREDeclaratiile de la pct 1, 3 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Declaratia de la pct 2 va fi prezentatde tertul sustinator daca este cazulcu neincadrarea doar pt lit a) c1) si d)Decalaratia de la pct. 3 va fi prezentata si de catre subcontractant, daca este cazul Pentru persoane juridice romane1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCvalabil la data procedurii- Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- Documentele vor fi eliberate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si se vor prezenta traduceri autorizate in limba romana2. Autorizatia operatorului emisa de ISCIR conform Prescriptiilor TehniceISCIR R1-2010 CR 4/2009 pentru Reparare, revizie si intretinere masini de ridicat (macarale si poduri rulante)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale, 2. Ultimul bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cuprinzand subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ATASATA PREZENTEI INVITATII
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 11:56