Achizitie publica - Servicii de intretinere, revizii si repararea masinilor de ridicat
Detaliu pentru invitatia numarul 355266
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355266/01.11.2013
Denumire contract: Servicii de intretinere, revizii si repararea masinilor de ridicat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269801407, fax: +40 269844832, persoana de contact: Ovidiu Popovici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS, Piata CI Motas, nr 1, Medias
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere, revizii si repararea masinilor de ridicat
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere revizii si repararea masinilor de ridicatStivuitoareMacaraleDispozitive de ridicat si tractiune(lansatoare)
II.1.6) CPV: 50531400-0 - Servicii de reparare si de intretinere a macaralelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum: GP =3000 lei, Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a acestei cerinte pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR-mod de constituire: OP (virament bancar) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara Formular 11 (original) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari -valabilitate: 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor; -in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 1500 lei . Garantia de participare constituita in una din formele mentionate anterior , se va prezenta cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
- cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA; - de regula prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata; daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederile HG1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie de eligibilitatea - neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta, Formular 12A, -Declaratie privind situatia personala - neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta, Formular 12B-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , Formular 12D-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (declaratie pe proprie raspundere cu privire la neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata(persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA Medias sunt VADUVA ION PETRU Director General, Ioan Rusu - Director General Adjunct, Ilie Lata- Director General Adjunct, Ioan ?tefanescu Director Departament, Ion Tataru - Director Departament, Comsa Adrian Director Direc?ie, Adela Pinzar - Director Direc?ie, Ovidiu Hadamba? - Economist, Filipas Laura Sef Birou, Ion Andi Marian ? Inginer, Tatomir Mihaela ? Inginer, Szabo Alexandra ? Consilier Juridic, Hentea Mihaela Luminita ? Economist, Simescu Viorica ? Tehnician, Olga Idu Director Direc?ie, Ioan Pietrariu - ?ef Serviciu, Baciu Elena Marioara - Consilier juridic, Goage Mihai- Consilier juridic, Suciu Nicolae - Consilier juridic, Bacila Lucian ?efServiciu Programare Reabilitare Mentenanta, Mihail Puflea Sef Serviciu, Balog Sebastian Serviciu Programare Reabilitare Mentenanta, Ovidiu Popoviciu - Serviciul Licitatii-Contractari.-Formular 12 E. Aceasta declaratie se va completa si de catre tertii sustinatori ai capacitatii economico financiara si respectiv a capacitatii tehnico si/sau profesionala , daca este cazul.), Formular 12E Persoane juridice/ fizice romane (Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente);
-documente in original sau copie lizibila-documentele in original/copie legalizata se prezinta numai de ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.- Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional); Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC--Autorizare tehnica pentru Servicii de reparatii instalatii de ridicat - firma prestatoare sa detina o persoana autorizata ISCIR si va prezenta autorizatiile necesare conform PT R1-2010 a personalului care coordoneaza activitatea (RSL, RADTE, RTS) in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimi 3 ani, se va prezenta cifra de afaceri de minim 300.000 lei.(Cifra de afaceri a posibililor ofertanti, a fost solicitata cel putin dublu cu valoarea estimata a contractului, pentru a se preveni un eventual risc de neindeplinire a contractului ca urmare a capacitatii reduse din punct de vedere economico-financiar a eventualilor prestatori)., -Ultimul bilant contabil vizat de organele in drept, sau orice alte documente/ certificari din care rezulta indeplinirea cerinteiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca a prestat servicii prin cel putin sau la nivelul a cel putin 1 contract maxim 2 contracte a carui /caror valoare, valoare cumulata a fost de minim 150.000 leiinsotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, Informatii privind subcontractantii -Certificatul de implementare al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul de activitate similar cu obiectul achizitiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.11.2013 08:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2013 15:13