Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere, revizii si reparatii pentru instalatii de ridicat MACARA HIDRAULICA CU BRAT TELESCOPIC tip PM 20523 LC SP, montate pe autossasiu IVECO


Detaliu pentru invitatia numarul 322170
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Numar invitatie: 322170/20.03.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere, revizii si reparatii pentru instalatii de ridicat MACARA HIDRAULICA CU BRAT TELESCOPIC tip PM 20523 LC SP, montate pe autossasiu IVECO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.Cod fiscal: RO 14507322, Adresa: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-2065082, Fax: 021-3175980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul ION MIHALACHE nr. 41-43, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 212065087, fax: +40 372871911, Persoana de contact: Nicoleta Popovici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul ION MIHALACHE nr. 41-43, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere, revizii si reparatii pentru instalatii de ridicat MACARA HIDRAULICA CU BRAT TELESCOPIC tip PM 20523 LC SP, montate pe autossasiu IVECO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere, revizii si reparatii pentru instalatii de ridicat MACARA HIDRAULICA CU BRAT TELESCOPIC tip PM 20523 LC SP, montate pe autossasiu IVECO
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.608 lei(1.804 lei pt I.M.M).Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA(CIF RO14507322), RO33CITI0000000760023019, deschis la Citibank Europe plc. Dublin Suc Romania.In situatia in care asocierea depaseste cerintele prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru a fi incadrata in categoria IMM, criteriile legate de cuantumul garantiei de participare si garantiei de buna executie vor fi indeplinite de catre asociati in proportie de 100% din valoarea ceruta in documentatia de atribuire. Se va prezenta si declr pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), in original. In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de particip in rap cu val estim a ct urmat suma: 1.804 lei fara TVA(calculat conform litera a).Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
10%(5%ptIMM)din val ct fara T.V.A.Perioada pt care se constit gar este egala cu durata ct. Modul de constit a gar de buna exec: -prin ret succesive din fact prezentate;Avand in vedere faptul ca AC este o soc comerciala cu capital majoritar privat si finantarea ct se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care fac referire la faptul ca«?sumele datorate de instit publice operat ec, incl cele datorate de op ec beneficiari de subventii sau transf altor op. ec, se achita in conturile benefic deschise la trezoreria statului».Sau-Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4).Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGPS-RO rev.0
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular F2-12-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular F2-23-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular F 2-3***Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -Director Achizitii si Servicii?Cosmin Trofin-Director Adjunct Achizitii-Camelia Grigoruta-Responsabil procedura ? Nicoleta Popovici-Responsabil derulare contract ? Anica Nicolae4-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Prezentare Formular F2-45-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conf. Prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator-Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original / copie lizibila certificata ?conform cu originalul?cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin: 360.000 lei (180.000 lei pt IMM-uri)In cazul in care exista operatori economici care nu au depus inca bilantul anului 2011, se vor accepta orice alte documente relevante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri a acestui an. Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2009-1 euro=4.2373 lei 2010-1 euro=4.2099 lei 2011-1 euro=4.2379 lei., Informatii privind situatia economico-financiara din bilantul contabil sau alte documente relevante.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista de servicii similare, care va cuprinde serviciipe care le poate prezenta ofertantul in demonstrarea experientei sale similare. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un numar maxim de 5 documente (contracte, procese verbale de receptie, etc) prin care sa se confirme prestarea acestor tipuri de servicii.Serviciile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certificari de buna executie (aferente serviciilor respective), emise de beneficiarii serviciilor respective. In cadrul serviciilor similare prezentate este obligatoriu a se demonstra experienta similara pentru tipurile de servicii similare., Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant. Informatiii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului . O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. (nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului), Prestatorul trebuie sa aiba capabilitatea de a efectua intretinerea, revizia periodica si repararea si sa fie autorizat conform prevederilor legale in vigoare pentru toate lucrarile de intretinere, revizie si reparatii pentru acest tip de utilaj. Prestatorul trebuie sa posede si sa prezinte autorizatie ISCIR, valabila la depunerea ofertei, conform R1-2010 pentru intretinere, revizii si reparatii macarale montate pe autocamioane cu Qmax = 10000 kg., Informatii privind subcontractantii, daca este cazul.Se solicita completarea Formularului F8. In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora, iar la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/ contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Odata cu prezentarea contractului, subcontractantul are obligatia de a prezenta Formularul F 2.3 completat in nume propriu. In cazul in care operatorul economic care a depus oferta are subcontract.intreaga responsabilitate ii revine operatorului economic respectiv, iar cerintele de calificare trebuie indeplinite de catre acesta., Informatii privind asociatii (daca este cazul) Se va prezenta propriul dosar de calificare de catre asociat. In Formularul F21 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardelor de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante -ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentului anunt
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 07:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer