Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE, REVIZII TEHNICE, REPARATII, INCLUSIV INTERVENTII ACCIDENTALE - ASCENSOARE IMOBILE S.A.I.F.I .


Detaliu pentru invitatia numarul 352009
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Numar invitatie: 352009/06.08.2013
Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE, REVIZII TEHNICE, REPARATII, INCLUSIV INTERVENTII ACCIDENTALE - ASCENSOARE IMOBILE S.A.I.F.I .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: RO 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. FABRICA DE GLUCOZA NR. 3A, SECTOR 2, BUCURESTI, Romania, cod postal: 020331, telefon: +40 214091224, fax: +40 214091209/+40 214091231
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. FABRICA DE GLUCOZA NR. 3A, SECTOR 2, BUCURESTI, Romania, cod postal: 020331, telefon: +40 214091224, fax: +40 214091209/+40 214091231
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE, REVIZII TEHNICE, REPARATII, INCLUSIV INTERVENTII ACCIDENTALE - ASCENSOARE IMOBILE S.A.I.F.I .
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE INTRETINERE, REVIZII TEHNICE, REPARATII, INCLUSIV INTERVENTII ACCIDENTALE - ASCENSOARE IMOBILE S.A.I.F.I. pe o perioada de 12 luni, incepand cu data de 01.09.2013
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 101, 010 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar.de particip.este de2% din val.estimata, respectiv: LotA-1.744 lei;Lot B-276 lei(pt.IMM-uri?reducere 50% din val.).Pentru o garantie de particip.depusa in euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limta de depunere a ofertelor, cu 5 zile.Perioada de val.a garantiei de participare esteegala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Precizari: 1)In cazul in careGarantia de particip.se constituie prin Scrisoare de Garantie Bancara, aceasta se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Se prezinta Formularul 18 aferent fiecarui lot (18-1รท18-2).2) Garantia de particip.se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractantea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuiade catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Cont SAIFI: RO51RNCB0082044172580001 BCR Sucursala Unirea. Se accepta numai ordine de plata care sunt vizate de banca. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator o suma raportata la valoarea estimata a contractului(pentru fiecare lot in parte), in conformitate cu prevederile art.2781, alin (1) lit.a.din OUG 34/2006: Lot A: 872, 10 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului va fi de 5 % ( 2, 5 % pt. IMM-uri)din valoarea contracului, fara TVA.Garantia de buna executie a contractului se va constitui conf.art.90 alin.(1) si alin.(3) din HG 925/2006: (1) Prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de 5 zile de la semnarea contractului.(2) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform HG 1045/2011.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 alin(2) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare.)Note: a) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare tert sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Completare - Declaratie privind eligibilitatea ? Formular 1.Documente de confirmare : Cazier judiciar pentru persoane juridice eliberat de I.G.P.R. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Cerinta 2-Declaratie privind calitateade participant la procedura.Modalitatea de indeplinireCompletare - Declaratie privind calitateade participant la procedura ? Formular 2Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare.Autoritatea contractanta va exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente aferente lunii anterioare termenuluilimita pentrudepunerea ofertelor/candidaturilor, pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din ordinul 509/2011.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti .b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat..c. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart. 181 lit. a), c1) si d). Drept urmare, aceasta (tertul sustinator) va prezenta o declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.181 lit. a) , c1) si d).Modalitatea de indeplinireCompletare - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare - Formular 3.Documente de confirmare :1. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial ? (original/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).2. Certificat fiscal cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta(original/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?).Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 691din OUG 34/2006Note: a. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dl Ion Boblea - Director SAIFI, Dl.Marius Grajdan - Director Tehnic, D-na Bianca Pop-Director Economic, D-na Liliana Dumitru-Director Comercial Interimar, D-na Cristina Burciu-Sef Serviciu Achizitii, D-na Petruta Voicu-Sef Serviciu Tehnic, Dl Liviu Chirila-Sef SPSI , D-na Laura Mihaela Ionescu-Sef Oficiu Juridic, D-nul Alexandru-Daniel Ghita- Operator R.S.V.T.I.-S.A.I.F.I.b. Se solicita a se prezenta ? Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 691din OUG 34/2006?, atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.Modalitatea de indeplinireCompletare - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 691din OUG 34/2006 - Formular 4Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Conf. Ord. ANRMAP 314/2010Modalitatea de indeplinireCompletare-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Formular 5 Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizicea). Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, depunerea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru conformitate.Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul persoanelor juridice/fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Modalitatea de indeplinireDocumente de confirmare : - certificat constatator emis de ONRC, in original/copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca operatorul economic are inscris ca domeniu de activitate, obiectul prezentei proceduri. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertei.-Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. ? urilor (daca este cazul) .Cerinta nr.2Autorizatii profesionale detinute de operatorul economic.Se vor prezenta: a)Autorizatie pentru reparatii, intretinere si revizii tehnice ascensoare emisa de ISCIR pentru operator;b)Autorizatie pentru supravegherea si verificarea tehnica-R.S.V.T.I. emisa de ISCIR pentru operator .Modalitatea de indeplinireSe prezinta copii dupa respectivele autorizatii , acordate in baza Ordinului nr.130/2011 emis de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de afaceri-Inspectia de Stat pentru controlul cazanelor, recipientelor sub presiune si instalatiilor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale in care se precizeaza cifra de afaceri.- Se va specifica media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoare cerinta: - Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu: -Lot A: 174.400 lei, Lot B: 27.600 lei, In vederea demonstrarii indeplinirii cerintei se solicitaBilantul contabil inregistrat la organele competente pentru confirmarea cifrei de afaceri pe fiecare an (2010, 2011, 2012);
--Operatorii economici pot prezenta si alte documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidelaa situatiei economice si financiaresi, din motive justificate corespunzator, nu pot prezenta bilanturile contabile (conf. art.185 alin.2 din OUG 34/2006)Note: a. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.b. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine. Pentru sustinerea nivelului minim al indicatorului cifra de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.c. Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilord. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea economico-financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani - Prezentarea listei cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani ce va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2- Fisa de experienta similara - Demonstrarea indeplinirii cerintei referitoare la experienta similara se face prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar care sa arate ca in ultimii 3 ani(calculati de la data limita de depunere a ofertelor) au fost prestate servicii similare in baza a maximum 2 contracte in valoare/valoare cumulata de minimum 87.200 lei pentru Lot A respectiv minimum 13.800 lei pentru Lot B, aceste documente/certificate vor contine valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiNote: a) Capacitatea tehnica a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.b)Operatorul economic care beneficiaza de sustinere tehnica trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate. Pentru sustinerea cerintei minime referitoare la experienta similara angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.c)Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.d)Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica., Cerinta nr. 3Declaratie privindpersonalul de specialitate responsabil direct de executarea contractului.Se solicita CV-uri ale persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului, atestate si autorizatii profesionale in cauza, acordate in baza Ordinului nr.130/2011 emis de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de afaceri-Inspectia de Stat pentru controlul cazanelor, recipientelor sub presiune si instalatiilor de ridicat., Cerinta nr.4Informatii privind dotarea tehnica ce urmeaza a se utiliza in vederea indeplinirii contractului, Cerinta nr. 5Informatii privind asocierea, sustinerea, subcontractanti dupa caz.a) Se va prezenta Acord de asociereIn cazul in care oferta comuna a asociatilor este declarata castigatoare acestia vor prezenta actul privind asocierea, legalizat, inainte de semnarea contractului.b) Se vor prezenta Angajamente de sustinere de catre terti.c) Subcontractantii vor fi declarati in oferta, daca e cazul. Cerinta nr. 1Se solicita dovada certificarii sistemului de management al mediului, confrom standardului ISO 14001:2004 (sau echivalent) de catre un organism abilitat.Nu se admit ofertanti in curs de implementare.In cazul asociere/sustinere tert, standardul de calitate se va asigura conform Ordinului ANRMAP 509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 16.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 08:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer