Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de intretinere si a ascensoarelor de persoane


Detaliu pentru invitatia numarul 323621
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: U.M. 02544/B1
Numar invitatie: 323621/06.04.2012
Denumire contract: servicii de intretinere si a ascensoarelor de persoane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M. 02544/B1Cod fiscal: 11424532, Adresa: DRUMUL TABEREI NR. 7-9, Bucuresti, Telefon: 021.203.41.27, Fax: 021.203.41.76
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Voluntari, Romania, cod postal: 077190, telefon: +40 212083859, fax: +40 212083890, persoana de contact: ZAHARIA MARIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Voluntari, Romania, cod postal: 077190, telefon: +40 212083859, fax: +40 212083890
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de intretinere si a ascensoarelor de persoane
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de intretinere a ascensoarelor
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 41, 340 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: - pentru lotul nr. 1, valoarea garantiei de participare este de 400 lei;
- pentru lotul nr. 2, valoarea garantiei de participare este de 200 lei.Garantia de participare se poate constitui in una din urmatoarele forme: - ordin de plata in contul nr. RO23TREZ7005005XXX000138 deschis la A.T.C.P.M.B., cod fiscal 10668016;
- scrisoare de garantie bancara (formular nr. 9) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care seprezinta in original.Perioada de valabilitate a scrisorii de garantie de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Conform prevederilor art. 2781* alin.1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ofertantului, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantiile de participare suma de 0 lei ? NU ESTE CAZULIntreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% a valorii garantiei
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in cuantum de 5%, constituita prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi, fara TVA.Suma initiala care va fi depusa de catre contractant in contul de garantie deschis, la dispozitia autoritatii contractante, nu poate fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA iar diferenta de 4, 5% din valoarea facturilor, fara TVA, se va vira de catre autoritatea contractanta in acest cont .Restituirea garantiei de buna executie se va face in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Garantia de buna executie se poate constitui si sub oricare alta forma agreata de operator si mentionata in propunerea financiara.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% a valorii garantiei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: vDeclaratie privind eligibilitatea (formular nr. 1) ? in originalvDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (formular nr. 2) ? in originalv Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 (formular nr. 3) ? in originalPersoanele din cadrul autoritatii contractante, care detin functii de decizie in legatura cu initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Maruntu Felicia ? Seful Directiei Logistice, Nicolae Anca ? consilier juridic.vCertificat de participare la procedura cu oferta independenta (formular nr. 4) ? in originalvDeclaratie privind calitatea de participant la procedura (formular nr. 5) ? in originalDocumentele vor fi prezentate atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul. v Certificat constatator (copie certificata ?conform cu originalul?) emis de ONRC cu maxim 2 luni inainte de data depunerii ofertei si din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .vDocumente privind autorizarea in domeniu ? se va prezenta Autorizatie I.S.C.I.R. pentru service-reparare si intretinere la ascensoare tip persoane, conform Prescriptiilor Tehnice ISCIR R2 ? 2010.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer