Achizitie publica - Servicii de intretinere si curatare a pasunilor aflate in proprietatea Orasului Hateg, judetul Hunedoara
Detaliu pentru invitatia numarul 338543
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338543/31.10.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere si curatare a pasunilor aflate in proprietatea Orasului Hateg, judetul Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL HATEGCod fiscal: 5453878, Adresa: Str. Libertatii, nr.5, Hateg, Telefon: +40 0254770273, Fax: +40 0254777756
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.6, Hateg, Romania, cod postal: 335500, telefon: +40 0254770273, fax: +40 0254777756, persoana de contact: Sabin Prejban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Hateg, P-ta Unirii, nr.6, Hateg, Jud.Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si curatare a pasunilor aflate in proprietatea Orasului Hateg, judetul Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune servicii de intretinere si curatare a pasunilor de corpuri straine, maracini, arbusti, musuroaie , precum si transportul materialului rezultat.
II.1.6) CPV: 77314000-4 - Servicii de intretinere a terenurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 862.09 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei totalede participare este de 3715 lei, iar pe loturi: LOT I: 807, 00 lei; LOT II :378 , 00 lei; LOT III: 2530, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei: 90de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.Forma de constituire :1.instrument de garantareemis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari;2 .ordin de plata in contul RO10TREZ37121360250XXXXXTREZ HATEG deschis la Trezoreria Hateg, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.3.Scrisoare de garantie bancara.4.Numerar la caseria Primariei Orasului Hateg.In cazul IMM-urilor, prevederile Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea mentionata, prezentand doc prevazute la art
Garantie de buna executie
Cuant.gar.de buna exec.este 5% din val.totala a contr.Gar.de buna exec. se const.printr-un instrum.de gar.emis in cond. legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig. sau prin ret. succ. din sumele dat.pt.fact.part., in cond. prev. la art. 90 alin.1 si 3 din H.G. nr. 925/2006 si cf prev HG nr. 1045/2011(contul se deschide doar la Trez.stat), suma initiala pe care o va dep.Contrac in contul desc.la disp. Aut contr.va fi de 0, 5% din pretul contr. Termenul de valabilitate a instrument de garantare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de garantie de buna executie consemnat in formularul de oferta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular ;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata - Completare formular4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - Completare formular .Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractantesunt urmatoarele: Goia Marcel Adrian-Primar, Demian Viorel-Viceprimar, consilieri locali Baltenu C-tin , Craciun Ovidiu , Dabelea Ioan, Giuroni Cosmin , Iovanescu Alin , Kovaci Artur , Laslau Daniel , Latug Ioan, Onescu Dorel, Miclosoni Dana, Moisoni Ana , Priala Andrei, Stefoni Sebastian , Timis Nicolae, Zepa Aurel, Badea Mihaela - Director economic, Tamasan Gratiela ?Director tehnic.Pasconi Valentin - secretar, Prejban Sabin ? insp.Achizitii Publice, Fortiu Marinela-insp.Achizitii Publice, Chiper Robert-serv.Cadastru, Agricultura. 5. Certif. privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie si certificatul de atestare fiscala eliberat de A NAF din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. 6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular.. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Certificatul constatator se va depunein original , copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea , ,conf. cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului, pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare asociat. Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul certificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, sau similarin original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicitaofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Persoane juridice /fizice straine: .Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Pentru a fi luate in considerare documentele se vor prezenta in original, sau copie legalizata a traducerii in limba romana .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceriglobale pe ultimii trei ani . In cazul unei asocieri, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat, Cerinta nr. 2Bilant contabil pe anul 2011, vizat si inregistrat de organele comprtente. In cazul unei asocieri, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita: - lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade deprestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.-fisa de experienta similara-prezentarea a cel putin unui contract (parti relevante din contract) de prestari servicii similare, insotit de proces verbal de receptie, Se va prezenta Declaratie ref. la echipam/utilajele/etc de care ofertantul dispune impreuna cu documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte cele declarate. In cazul in care op. economicare in dotarea sa /dispune de echipamentele mentionate mai sus prin contracte/conventii de inchiriere se vor prezenta contractele / conventiile cu operatorii economici posesori ai respectivelor echipamente, Se vor prezentainformatii referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2012 15:06