Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere si de reparare a echipamentelor de tipar digital


Detaliu pentru invitatia numarul 228008
Autoritate contractanta
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: 4269282
Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara
Telefon: 0256403030
Fax: 0256403150
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de intretinere si de reparare a echipamentelor de tipar digital
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50323000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a perifericelor informatice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de intretinere si de reparare a echipamentelor de tipar digital din cadrul Tipografiei U.P.T., in conformitate cu prevederile caietului de sarcini.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 23.09.2009 10:14
Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2009 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea "Politehnica" din Timisoara-Registratura, Piata Victoriei nr.2, cod postal 300006
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2009 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea "Politehnica" din Timisoara-Rectorat, Piata Victoriei nr.2
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 150, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea-Formular 12A;Declaratie privind nerincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-Formular 12B;Certificat de inregistrare-copie "conform cu originalul", semnata si stampilata;Certificat constatator emis de ORC-original sau copie legalizata;Formular Informatii generale;Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii inultimii 3 ani-Formular 12E;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat-Formular 12I;Recomandare de la minim 3 berneficiari;Certificate sau alte documente care sa ateste respectarea anumnitor standarde de asigurare a calitatii pentru service instalatii de climatizare si ventilatie-copie "conform cu originalul", semnata si stampilata;Minim 3 contracte finalizate;Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti-Formular 12G.
Documentatia este atasata in sistem.Informatii: ing.Ioana Onulov-tel 0256-403052;ing. Vasile Ruset-tel 0256-403838.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer