Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere si infiintare spatii verzii in orasul Zlatna


Detaliu pentru invitatia numarul 342875
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul local al orasului Zlatna
Numar invitatie: 342875/19.02.2013
Denumire contract: Servicii de intretinere si infiintare spatii verzii in orasul Zlatna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul local al orasului ZlatnaCod fiscal: 4331031, Adresa: str. Calea Motilor, nr. 12, Zlatna, Telefon: +4 0258856337, Fax: +4 0258856583
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Calea Motilor, nr. 12, Zlatna, Romania, cod postal: 516100, telefon: +4 0258856337, fax: +4 0258856583, persoana de contact: Silviu Ponoran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Zlatna - Sala de sedinte, str. Calea Motilor, nr. 12, judet Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si infiintare spatii verzii in orasul Zlatna
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune servicii de intretinere a spatiilor verzi existente si a celor nou infiintate in suprafata totala de 32050 mp si executia lucrarilor de infiintare spatii verzi pe o suprafata de 3910 mp.
II.1.6) CPV: 77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 628 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 2.Cuantumul garantiei de participare este de 2392 lei. 3.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. 4. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. 5.Date pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar cu Ordin de Plata: cont RO55TREZ0105006XXX000194, deschis la Trezoreria Zlatna, cod fiscal 4331031, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. 6.In cazul depunerii unei contestatii de catre un operator economic ofertant, daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006 (actualizata). 7. Garantia de participare se va restitui in conf. cu HG 925/2006, art. 88 (actualizata). 8. Cuantumul acestei garantii poate fi redus la jumatate daca se face dovada calitatii de Intreprindere Mica si Mijlocie potrivit prevederilor legale in vigoare. 9.Echivalenta in lei a garantiilor de participare constituite in alta valuta se va face la cursul valutar comunicat de BNR la data publicarii anuntului de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.Se va constitui in 5 zile de la semnarea contractului, cu valabilitate minima pana la executarea integrala a obligatiilor, prin orice instrument prevazut de art. 90 din HG 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens), beneficiaza de prevederile art.16 din Legea 346/2006, in sensul reducerii cu 50% a garantiei, caz in care contractantul va completa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM, conform Anexa Legii 346/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Formular 1 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2 - insotita de: a. Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta - copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata; b. Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de unitatea administrativ teritoriala pe raza careia societatea are sediul social din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta - copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prezentare Formular 3 ? completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP 4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, prezentare Formular 4 Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat; c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert susinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. 5.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 ? Formular 5. Persoanele cu functii de decizie si care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: Ponoran Silviu - primar; Clonta Nicolae ? viceprimar; Zavragiu Adina - secretar; Todorescu Aurel - jurist; Morogan Rodica - Sef Birou Dezvoltare - Investitii; Tibea Eugenia ? Sef Birou Buget, Finante, Contabilitate, Impozite si Taxe; Vintan Petru ? Sef Serviciu Public de Gospodarie Comunala; Iancu Cosmin - Inspector Serviciu Public de Gospodarie Comunala; Crisan Aurel ? consilier Birou Dezvoltare - Investitii; Oltean Aurel ? inspector Birou Dezvoltare - Investitii; Dani Crinela ? consilier Birou Dezvoltare - Investitii; Vlad Ana ? consilier Birou Dezvoltare - Investitii; Nistor Ionel ? consilier Birou Dezvoltare - Investitii; Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Certificatul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentulmentionat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa persoanele de contact, adresa, telefoanele si e-mail-urile de contact valabile, precum si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani. Se va declara cifra globala de afaceri atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR la data de 31 decembrie a fiecarui an. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat EURO sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR la data de 31 decembrie a fiecarui an. In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista pricipalelor servicii de amenajare si intretinere spatii verzi, in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Prezentarea declaratiei privind subcontractantii, precum si, daca este cazul, prezentarea acordurilor de subcontractarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.02.2013 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer