Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere si mentenanta a sistemelor de semaforizare in Municipiul Targu Mures


Detaliu pentru invitatia numarul 353259
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 353259/30.08.2013
Denumire contract: Servicii de intretinere si mentenanta a sistemelor de semaforizare in Municipiul Targu Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului Tirgu-MuresCod fiscal: 4322823, Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04 0365801856
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 0265268330, fax: +04 0365801856, persoana de contact: IERNUTAN OANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Targu Mures situat in Piata Victoriei nr.3, cam.45
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si mentenanta a sistemelor de semaforizare in Municipiul Targu Mures
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere si mentenanta a sistemelor de semaforizare in Municipiul Targu Mures.Mentionam faptul ca nu sunt aplicabile prevederile art. 28 alin.7din OUG 34/2006 actualizata, respectiv nu sunt diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 50232000-0 - Servicii de intretinere a instalatiilor de iluminare publica si a semafoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 935.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 4.000 lei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia deatribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectivla prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In conformitate cu prevederile art. 278?1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritateacontractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 2.419, 35 lei.Garantiade participare se va exprima in lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro sau alta valuta, se va face la cursul BNRvalabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii, este recomandabil a fieliberat de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania. De asemenea instrumentul de garantare emisin conditiile legii este recomandabil a fi eliberat de o societate de asigurari din Romania sau de o societate de asigurari din strainatate cucorespondent in Romania.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile raportata la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
GBE va reprezenta 5% din valoarea ctr fara T.V.A si se va constitui printr-un inst. de gar.emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in original) sau prin retineri succesive din platile intermediare. Modalitatea de consT.a GBE va fi stabilita de comunacord.In cazul in care GBE se constituie prin re?. succ. din sumele datorate pentru facturi partiale, ctr.are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului. Suma ini?iala care se depune de catre contractant incontul de disponibil astfel deschis este de 0, 5% din pre?ul contractului. Pe parcursul indeplinirii ctr, aut.ctr. urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil deschis prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite dreptgaran?ie de buna execu?ie. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse pla?i atat decatre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unita?ii Trezoreriei Statului, cat ?i de unitatea Trezoreriei Statuluila solicitarea scrisa a autorita?ii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie in cazul in care contractantul nuisi indeplineste obligatiile asumate prin contract, in limita prejudiciului creat. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoareacontractantului.Dupa semnarea Contractului de catre ambele parti si depunerea dovezii constituirii garantiei de buna executie, Aut.contr. varestitui Contractantului GPL.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursulindeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Modulde restituire a GBE: Conform art. 92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din Sectiunea III Formulare. Persoanele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea III Formulare. Persoanele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a, c^1 si d, din OUG nr. 34/2006, conform Formularului F17.1. din Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul sustinator.In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte. Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului Targu-Mures ? Dorin Florea, Ionela Claudia Ciotlaus(Viceprimar), Peti Andrei(Viceprimar), Secretarul Municipiului Targu-Mures ? Cioban Maria, Membrii Consiliului Local ai Municipiului Targu-Mures (Benedek Istvan, Gombos Geza Csaba, Peti Andrei (viceprimar), Jozsa Tibor, Karacsony Erdei Etel, Bakos Levente Attila, Torzsok Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller Bela, Maior Sergiu Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu, Farcas Ioan, Gujan Herman Cosmin Lucian, Ciotlaus Ionela Claudia (viceprimar), Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian Olimpiu, Loghin Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan, Directorul Economic al Municipiului Targu-Mures ? Kiss Imola, Sef Serviciu Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei Contractuale ? Damian Alina, membrii comisiei de licitatie : Iernutan Oana, Orosan Claudia, Damian Alina, Moldovan Florian, Onitiu Sever, Grama Darius, Oltean Doina, Gheorghita Ioan.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta si datorii esalonate, conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate.In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte.Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale, aferente ultimilor trei ani cu o valoare de minim 450.000 lei (Formularul 5 din Sectiunea III Formulare) .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima prezentarea listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (calculate la data limita de depunere a ofertelor) din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit servicii similare in baza a cel putin unui contract si cel mult 2 contracte similare in valoare/valoare cumulata de minim 240.000 lei.Se solicita de asemena prezentarea conform art. 188 alin.2 lit.a si a listei a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii cu care operatorul economic intelege sa faca dovada experientei similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii, - Declaratie conform art. 188 alin. 2 lit. g referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentrupentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, respectiv: - generator de curent de cel putin 220 V si cel putin 380 V cu putere de cel putin 5 kw- schela metalica mobila, inaltime de lucru cel putin 6 m, sarcina cel putin 200 kg- panouri mobile pentrusemnalizare luminoasape timp de zi si noapte- echipamente de protectie personal, reflectorizante- soft de operare pentru automatele de dirijare a traficului SCAE sau echivalent omologat cu acordul de utilizare a producatorului.-soft de operare pentru automatele de dirijare a traficului SWARCO sau echivalent omologat cu acordul de utilizare a producatorului., Declaratie conform art. 188 alin. 2 lit.e care sa cuprinda informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii prin care operatorul economic face dovada ca dispune de: - maistru tehnician electronist- minim o persoana calificata in utilizarea echipamentelor de semaforizare existente-inginer profil electric ? minim o persoana calificata in utilizarea echipamentelor de semaforizare existente. ISO 9001 sau echivalent privind standardele de asigurare a calitatii in domeniul obiectului contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2013 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer