Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPAPARE A ECHIPAMENTULUI MEDICAL SI CHIRURGICAL


Detaliu pentru invitatia numarul 344514
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Campina
Numar invitatie: 344514/29.03.2013
Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPAPARE A ECHIPAMENTULUI MEDICAL SI CHIRURGICAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal CampinaCod fiscal: 2845818, Adresa: bd. Carol I nr.117, Campina, Telefon: +40 0722734886, Fax: +40 0244335989
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Municipal Campina, bd. Carol I nr.117, Campina, Romania, cod postal: 105600, telefon: +4 0244335989, fax: +4 0244335989, persoana de contact: Birou achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Campina, bd. Carol I nr.117, Campina, Romania, cod postal: 105600, telefon: +4 0244335989, fax: +4 0244335989
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPAPARE A ECHIPAMENTULUI MEDICAL SI CHIRURGICAL
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: LOT I-APARATE DE CHIRURGIE SI UROLOGIELOT II-APARATE SECTIA STERILIZARE
II.1.6) CPV: 50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 24, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 120 ron pentru lotul 1 si 370 ron pentru lotul 2 si se va constitui conform tuturor optiunilor art.86 din HG 925/2006 (RO07TREZ5225006XXX002294), CUI 2845818. Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM (daca e cazul).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile, neluindu-se in calcul ziua limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.prezentare formular 1- Incadrarea in sit.prevazuta la art.180 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.prezentare formular 2- Incadrarea in sit.prevazuta la art.181 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat ( sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.5.prezentare formular 3- Incadrarea in sit.prevazuta la art.69 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: dr.Calin Tiu, dir.medical Elena Dumitrescu, ec.Eugenia Burchiu, ec.Carmen Manta, jr. Larisa Visan, ing.Crisan Titei, ec.Camelia Sava. Pers.care aproba bugetul aferent prezentei proceduri sunt: ordonatorul superior de credite-ing.Horia Tiseanu-primar si membrii Consiliului de Administratie al SMC: - dr. Badea Mihai - medic primar - D.S.P. PH- ec. Anghel Doru - auditor superior - D.S.P. PHMembri supleanti: - dl. Dan Decebal - consilier superior - D.S.P. PH- dl. Vicol Nicolae - auditor superior - D.S.P. PHReprezentant al Primarului Municipiului Campina: - ec. Ecaterinescu Gheorghe - director executiv in cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului CampinaSupleant: - ec. Onita Eliza Mihaela - sef serviciu in cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului CampinaReprezentanti ai Consiliului Local al Municipiului Campina: - d-na Anghel Magdalena- dl. Tudor GheorgheSupleanti: - dl. Pitigoi Ioan Adrian- d-na Papuc Rodica MarianaReprezentant al Colegiului Medicilor Prahova: - d-na dr. Petrovici MihaelaReprezentant al Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania, filiala Prahova: - D-na Bulearca Liliana - asistent medical principalInvitat permanent al Sindicatului SANITAS Prahova: - d-na Mihalache Mihaela6.prezentare formular 4- CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA - In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.20107.prezentare formular 5- declaratie privind calitatea de participant la procedura Persoane juridice romane1.Certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca : domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea, de care beneficiaza si executantul roman in tara in care executantul strain este rezident.Aviz de functionare pentru activitati de reparare, verificare si punere in functiune a dispozitivelor medicale emis de MSP, conform cu: 1.Legea nr.176/2000 privind dispozitivele medicale cu completarile si modificarile ulterioare;2.O.M.S. nr.1636/2004 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale, referitoare la avizarea unitatilor de tehnica medicala ;3.H.G. nr.54/2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale.Autorizatie ISCIR-pentru lotul 2
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., Cerinta 2Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, confirmate de autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta 3Se va permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, si prezentarea de angajamente/acorduri de participare. ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer