Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE A AMBULANTELOR SI AUTOVEHICULELOR
Detaliu pentru invitatia numarul 328419
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328419/31.05.2012
Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE A AMBULANTELOR SI AUTOVEHICULELOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN SIBIUCod fiscal: 7497072, Adresa: STR. CONSTITUTIEI 19 , SIBIU, Sibiu, Telefon: +40 269230194, Fax: +40 269235199
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE A AMBULANTELOR SI AUTOVEHICULELOR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere si reparatii pentru autovehiculele tip ambulanta si a celorlalte autovehicule auxiliare din dotare.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CuantumulGP: 9000leiInbaza Legii nr.346/2004 pentru I.M.M. valoarea GP este de 50.Cerinta obligatorie: in cazul I.M.M. GP va fi insotita de I.M.M.(form14)Perioada de valabilitate a GP care trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei. GP se va constitui prin SGBsau din partea unei societati de asigurari (for.15) sau OP in contul AC, RO12TREZ5765041XXX000404, deschis la Trezoreria Sibiu, sau la caseria AC ;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP vor fi respinse si returnate nedeschise.AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie GBE in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractual.In cazul depunerii de catre ofertant/ofertanti a unei eventuale contestatii iar contestatia va fi respinsa de catre CNSC autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma in conformitate cu art. 278indice1 din OUG-34/2006.Deoarece procedura se desfasoara online, dovada constituirii GPobligatoriu se va posta in SEAP(scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE 10% din valoarea contractului. GBE se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari (formular nr. 13), care devine anexa la fiecare contract subsecvent; sau GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in proportie de 10% din valoarea facturii. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, laTrezoreria Sibiu. Suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica decat 0, 5% din pretul fiecarui contract subsecvent. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire..Durata garantiei de buna executie este valabila pe toata durata contractului.In baza Legea nr.346/2004 valoarea GBE este de 50% din cuantumul garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conditii de eligibilitatea-Prezentarea declaratiei de eligibilitate conform formularului nr.1 din sectiunea formulare.Neincadrarea in prevederile art. 181din OUG-34/2006-- completarea formularului nr. 2 din sectiunea formulare; pentru sustinerea declaratiei ofertantii vor prezenta: - certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor catre bugetul de stat si certificat de plata a taxelor si impozitelor locale (pentru sediul central al ofertantului) din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, in cazul datoriilor se accepta si ofertanti cu datorii esalonate conform legii (Ordinul ANRMAP nr. 509/2011).Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 5din sectiunea formulare.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si subcontractanti si specializarea acestora(Formular 6).In caz de participare cu oferta independenta se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul 3 din sectiunea formulare .DECLARATIE privind respectarea prevederilor art.69indice1din OUG-34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.4 din sectiunea formulare . In cazul unei asocieri aceste conditii trebuiesc indeplinite de toti membri asocierii.Ioan-Ovidiu LUCA, Ovidiu MINCULETE, Simona STROIA, Maria ARSENIE, Dan PASCA, Adriana BARABAS, Ofertantii(persoanejuridice/fizice romane) trebuie sa fie inregistrati intr-una dintre formele de inregistrare din Romania iar domeniul de activitate principal sau secundar sa fie similar cu obiectul contractului-Prezentarea inoriginal sau copie a Certificatului constatator emis de catre Oficiul Comertului, caresa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sarezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; Ofertantii(persoanejuridice/fizice straine) trebuie sa fie inregistrati intr-una dintre formele de inregistrare din tara de origine\-Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata)e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;g) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendaretemporara a activitatii).h) administratorul/imputernicitul operatorului economic.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original saucopie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima de calificare executarea a maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fiede 250.000 lei, fara TVA..Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru perioada la care se face referinta., Declaratie privind lista principalelor, utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, a) Autorizatie tehnica emisa de RAR ? RNTR 9 sau echivalent, clasa I, clasaII si clasa IV de autorizare ? conform Ordinului nr. 2131/2005 al MinistruluiTransporturilor si infrastructurii, valabila la data sedintei de deschidere aofertelor, in termen de valabilitate.b) Autorizatia RAR pentru efectuare ITPc)Autorizatia RAR trebuie sa cuprinda toate tipurile de autovehicule din tabelul prezentatin caietul de sarcini., Operatorii economici vor presta serviciul pe raza municipiului Sibiu. Se solicita prezentarea certificatului de implementare a managementului calitatii manageriale la nivelul societatii ISO 9001 editia 2011 sau echivalent, in copie sau original, valabil la data deschiderii ofertelor..
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Tarif ora tehnologica- Val. cea mai scazuta=90p. Pt alte val P(n)=[val tarif minim/val tarif ofertat (n) ]x90
Tariful inspectiilor tehnice periodice
5
Descriere: Cel mai mic tarif=5p. Pt. alt termen G(n) = [G(n)/ G maxim] x 5
Tariful/km pentru operatiunile de tractare si transport pe platforma in afara municipiului Sibiu
5
Descriere: Cea mai mic tarifkm/=5p.Alte perioade Gm (n) = [Gm (n)/ Gm maxim] x 5
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 12:58