Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere si reparare a autoturismelor


Detaliu pentru invitatia numarul 347768
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Numar invitatie: 347768/31.05.2013
Denumire contract: Servicii de intretinere si reparare a autoturismelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Agriculturii si Dezvoltarii RuraleCod fiscal: 4221187, Adresa: B-dul Carol I nr. 24, Bucuresti, Telefon: +40 213072482, Fax: +40 213079814
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I nr. 24, Bucuresti, Romania, cod postal: 020931, telefon: +40 213072318, fax: +40 213079814, Registratura Generala.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Carol I nr. 24, Bucuresti, Romania, cod postal: 020931, telefon: +40 213072318, fax: +40 213079814, cam. 05, parter.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si reparare a autoturismelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie deservicii de reparatii si intretinereauto pentru autoturismele evidentiate in caietul de sarcini(revizii dupa fiecare 10.000 Km respectiv 15.000 kmparcur?i, reparatii accidentale, tinichigerie si vopsitorie auto, demontare/montare, echilibrare si vulcanizare anvelope auto, verificare aer conditionat si reumplerea lui, piese de schimb pentru reparatii accidentale, servicii ITP)
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 174 - 483, 522 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 9.500 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO33 TREZ 7005 005X XX00 0152 deschis la ATCPMB, cod fiscal 4221187In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 6Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Pentru echivalenta euro se va utiliza cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent de servicii, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul/tertii sustinator/sustinatori;Persoanele cu functie de decizie din cadrul M.A.D.R.: - Ministru: Daniel Constantin- Secretar General: Daniel Ionescu- Director General: Virgil Laurentiu Gaman- Director General: Cezar Rares Anghel- Director: Daniel Florin AnghelMembrii comisiei de evaluare : Ploesteanu Alecsandru, Emilia Bitoiu, Gheorghe Duta.Membru supleant: Eduard Radu 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila cu mentiune conforma cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC prezentat de ofertant.Persoane juridice/fizice romaneDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - Persoane juridice/fizice straine2.Autorizatie tehnica emisa de RAR ? RNTR 9, clasa I, Clasa a II a, clasa a III a si clasa a IV a de autorizare valabil la data limita a depunerii ofertelor, conform Ordinul nr. 2131/2005 al Ministerului Transporturilor cu modificarile si completarile ulterioare valabil la data limita a depunerii ofertelor.3.Autorizatietehnica emisa de RAR- pentru statii de inspectie tehnica periodica (SITP) clasa a II-a, in conformitate cu reglementarile Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, RNTR-1 - editia in vigoare, valabil la data limita a depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala din ultimii trei ani sa fie egala sau mai mare decat 322.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimi 3 ani aceasta continand cel putin un contract care prezinta servicii similare in valoare de cel putin 160.000 lei fara TVA. Lista contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic).In cazul in care ofertantul a avut calitatea de asociat/subcontractant in cadrul contr. mentionat in Lista ? form.15, la calcularea val.min. de 160.000 lei fara TVA se va lua in considerare procentul realizat de asociat / subcontractant din pretul total al ctr. respectiv. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezinta aceste doc, iar cerinta min. se va considera indeplinita in mod cumulativ. Se vor completa si depune Form. nr. 16 - Declaratie privind lista Asoc. si a Subcontractorilor precum si Acordul de subcontractare., Resurse umane. Pentru buna derulare a contractului prestatorul va prezenta, o lista a persoanelor implicate in indeplinirea contractului . Se solicita CV pentru personalul mentionat in lista., Descriere unitate reparatorie: se va face oprezentare a unitatii service, care sa cuprinda dotarile tehnice de care dispune operatorul economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer