Achizitie publica - Servicii de intretinere si reparare a instalatiilor de incalzit spatii, instalatii de alimentare cu apa, sanitare, respectiv repararea instalatiilor electrice aferente instalatiilor de incalzit si alimentare cu apa si furnizarea pieselor de schimb, aflate
Detaliu pentru invitatia numarul 327849
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327849/25.05.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere si reparare a instalatiilor de incalzit spatii, instalatii de alimentare cu apa, sanitare, respectiv repararea instalatiilor electrice aferente instalatiilor de incalzit si alimentare cu apa si furnizarea pieselor de schimb, aflate in dotarea DRDP Cluj ? SDN 1-7, ACI Bors
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr.128, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432446, fax: +40 264432415, persoana de contact: Departamentul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DRDP CLUJ str. Decebal nr.128, Cluj-Napoca, Romania- sala mare etaj.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si reparare a instalatiilor de incalzit spatii, instalatii de alimentare cu apa, sanitare, respectiv repararea instalatiilor electrice aferente instalatiilor de incalzit si alimentare cu apa si furnizarea pieselor de schimb, aflate in dotarea DRDP Cluj ? SDN 1-7, ACI Bors
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Servicii de intretinere si reparare a instalatiilor de incalzit spatii, instalatii de alimentare cu apa, sanitare, respectiv repararea instalatiilor electrice aferente instalatiilor de incalzit si alimentare cu apa, cu furnizare piese de schimb, aflate in dotarea DRDP Cluj ? SDN 1-7, ACI Bors?pe o perioada de 24 luni.Contractul implica pe langa servicii de reparatii si intretinere si furnizare de piese de schimb
II.1.6) CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 158, 475 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita: 1.Gararantia de participare (G.P.) in cuantum de 1.585 lei, eliberata in numele ofertantului care va fi emisa de catre o soc. bancara/soc.asigurari. IMM-urile beneficiaza de 50% reducere daca depun documente conform Leg.346/2004.Perioada de valabilitate a GP va fi egala cu per. de valab. a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.G.P.? se va marca Formularul III.1/6. G.P.se poate depune prin: a)Instrument de garantare (emis de o banca sau o soc. de asig.)- original (nu se admit copii) saub)Chitanta emisa de caseria autoritatii contractante in original/copie sauc) Virament bancar (Ordin de plata sau fila cec ) ?confirmat de banca- original/copie.Contul IBANnr. RO07 RNCB 0106 0266 0575 0001 deschis la B.C.R. sucursala Cluj.2.Decl. pe proprie raspundere ca se vor respecta prevederile de valabilitate a GP-se completeaza Formularul III.1.1/a.Conform art.278^1/OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din G.P. suma de: 1.585 lei. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine G.P., ofertantul se gaseste in prevederile art.87 H.G. 925/2006.Nota: a) G.P. emisa in alta lb. decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana.b)G.P.trebuie sa fie irevocabila.c)G.P.se va executa: neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In orice situatie, In cazul in care Ofertantul este reprezentat de o Asociere de operatori economici, este obligatorie completarea in continutul G.P la sectiunea ?ofertant ? denumire/numele? a numelui Asocierii cu nominalizarea tuturor membrilor Asocierii in conformitate cu Acordul de Asociere.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea de contract acceptata fara TVA (IMM-urile beneficiaza de 50% reducere).Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Form.III.1.1/b1. sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, prestatorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competentadministrarea acestui cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Gar.de buna ex.se va executa neconditionat (art.86 alin3 lit.b)?acest lucru trebuie prevazut in Instr. de plata.Garantia este irevocabila. Modul de restituire a Gar.de buna ex.: conform art.92 din H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pe anii 2008, 2009 si 2010, Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani cel putin: 316.950 lei fara TVA, reprezentand 72.391, 11 euro fara TVA (Curs BNR din data de 16.03.2012 , 1 euro= 4, 3783 lei)Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv ( 2009, 2010, 2011). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2009- 1 Euro =4, 2373 Lei; 2010 ? 1 Euro = 4, 2099Lei, 2011 ? 1 Eur =4, 2373Lei), Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 60 zile si dovada acestora in cuantum de cel putin 13.206, 25lei, Informatii suplimentare / Detalii, Informatii suplimentare / Detalii - continuare, Informatii suplimentare / Detalii - continuare, Informatii suplimentare / Detalii - continuare, Informatii suplimentare / Detalii - continuare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare generalaDeclaratie privind dotarile, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantulO lista cu serviciile similare prestate in ultimii 3 ani, Experienta similara: Se va prezenta formularele privind experienta similara si centralizatorul pentru experienta similara; copii de pe parti relevante de cel putin un contract cu obiect similar in valoare de cel putin: 79.237, 50 lei fara TVA, reprezentand 18.097, 77 euro fara TVA (Curs BNR din data de 16.03.2012, 1euro = 4, 3783 lei) sau maxim 3 contracte cu obiect similar in valoare cumulata de cel putin: 79.237, 50 lei fara TVA, reprezentand 18.097, 77 euro fara TVA (Curs BNR din data de 16.03.2012, 1euro = 4, 3783 lei). Recomandare/ Document constatator., Capacitate tehnica: , Capacitate tehnica: Declaratie pe proprie raspundere privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Autorizatii: a)Autorizatie pentru executarea lucrarilor de, , SERVICE SI REPARARE?conform Prescriptiilor tehnice PT A1-2002, b) Autorizatie pentru executarea lucrarilor de , , PUNERE IN FUNCTIUNE?conformPrescriptiilor tehnice PT A1-2002 c) Autorizatie pentru executarea lucrarilor de , , MONTARE/ INSTALARE? conform Prescriptiilor tehnice PT A1-2002 d) Autorizatie de PROIECTARE a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale e) Prestatorul trebuie sa fie autorizat ISCIR sau sa detina un contract cu o societate autorizata ISCIR, conform ISCIR -Prescriptiilor tehnice PT A1-2002, ,Capacitate profesionala: Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, prezentarea Formularelor privind asigurarea personalului si a documentelor care-l insotesc.Declaratie privind personalul implicat (instalator, electrician, muncitori)Prestatorul trebuie sa detina personal tehnic de specialitate autorizat pentru supraveghere tehnica, verificarea si certificarea conformitatii lucrarilor de ?SERVICE SI REPARARE?, ?PUNERE IN FUNCTIUNE?, ? MONTARE / INSTALARE?, ? VERIFICARI TEHNICE PERIODICE SI AUTORIZAREA FUNCTIONARII ?, ? PROIECTARE? sau conventii/contract de inchiriere/colaborare sau angajamente cu persoane care detin aceste autorizatii conform cerintelor ISCIR conform PT CR4:2002., Informatii privind asocierea : Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea., Informatii privind sustinerea de catre un tert, Informatii privind subcontractantii : In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Atentie! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Alte informatii Standarde de asigurare a calitatii : Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 / 2008 . In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta accepta certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se poate descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro ( SEAP )
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 11:56