Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere si reparare a instalatiilor de incalzit spatii, instalatii de alimentare cu apa, sanitare, respectiv repararea instalatiilor electrice aferente instalatiilor de incalzit si alimentare cu apa si furnizarea pieselor de schimb, aflate


Detaliu pentru invitatia numarul 327849
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 327849/25.05.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere si reparare a instalatiilor de incalzit spatii, instalatii de alimentare cu apa, sanitare, respectiv repararea instalatiilor electrice aferente instalatiilor de incalzit si alimentare cu apa si furnizarea pieselor de schimb, aflate in dotarea DRDP Cluj ? SDN 1-7, ACI Bors
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr.128, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432446, fax: +40 264432415, persoana de contact: Departamentul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DRDP CLUJ str. Decebal nr.128, Cluj-Napoca, Romania- sala mare etaj.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si reparare a instalatiilor de incalzit spatii, instalatii de alimentare cu apa, sanitare, respectiv repararea instalatiilor electrice aferente instalatiilor de incalzit si alimentare cu apa si furnizarea pieselor de schimb, aflate in dotarea DRDP Cluj ? SDN 1-7, ACI Bors
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Servicii de intretinere si reparare a instalatiilor de incalzit spatii, instalatii de alimentare cu apa, sanitare, respectiv repararea instalatiilor electrice aferente instalatiilor de incalzit si alimentare cu apa, cu furnizare piese de schimb, aflate in dotarea DRDP Cluj ? SDN 1-7, ACI Bors?pe o perioada de 24 luni.Contractul implica pe langa servicii de reparatii si intretinere si furnizare de piese de schimb
II.1.6) CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 158, 475 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita: 1.Gararantia de participare (G.P.) in cuantum de 1.585 lei, eliberata in numele ofertantului care va fi emisa de catre o soc. bancara/soc.asigurari. IMM-urile beneficiaza de 50% reducere daca depun documente conform Leg.346/2004.Perioada de valabilitate a GP va fi egala cu per. de valab. a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.G.P.? se va marca Formularul III.1/6. G.P.se poate depune prin: a)Instrument de garantare (emis de o banca sau o soc. de asig.)- original (nu se admit copii) saub)Chitanta emisa de caseria autoritatii contractante in original/copie sauc) Virament bancar (Ordin de plata sau fila cec ) ?confirmat de banca- original/copie.Contul IBANnr. RO07 RNCB 0106 0266 0575 0001 deschis la B.C.R. sucursala Cluj.2.Decl. pe proprie raspundere ca se vor respecta prevederile de valabilitate a GP-se completeaza Formularul III.1.1/a.Conform art.278^1/OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din G.P. suma de: 1.585 lei. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine G.P., ofertantul se gaseste in prevederile art.87 H.G. 925/2006.Nota: a) G.P. emisa in alta lb. decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana.b)G.P.trebuie sa fie irevocabila.c)G.P.se va executa: neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In orice situatie, In cazul in care Ofertantul este reprezentat de o Asociere de operatori economici, este obligatorie completarea in continutul G.P la sectiunea ?ofertant ? denumire/numele? a numelui Asocierii cu nominalizarea tuturor membrilor Asocierii in conformitate cu Acordul de Asociere.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea de contract acceptata fara TVA (IMM-urile beneficiaza de 50% reducere).Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Form.III.1.1/b1. sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, prestatorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competentadministrarea acestui cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Gar.de buna ex.se va executa neconditionat (art.86 alin3 lit.b)?acest lucru trebuie prevazut in Instr. de plata.Garantia este irevocabila. Modul de restituire a Gar.de buna ex.: conform art.92 din H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele se solicita pentru ofertant, ofertant asociat, sustinator si subcontractant conform prevederilor Ordinului 509/2011, Anexa 2.IMPORTANT: 1. Conform art.11. alin. 4 / HG 925/2006 actualizata, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau alte asemenea ? se solicita Formular III.2/1 si Anexa 1/ Form.III.2/1.2. Daca ofertantul nu uzeaza de dreptul prevazut la art.11, alin. (4) din HG nr. 925 /2006 modificata, va prezenta documentele prevazute la cap.III.2.1.a)- Cerinte.3. Daca ofertantul uzeaza de prevederile art.11, alin.(4) din HG 925 modificata, acesta va fi in masura sa confirme indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termen de 3 zile lucratoare (art.11, alin.5/ HG nr. 925/2006).4. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul /Tertul sustinator are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul III .2/a8 din Sectiunea III- Formulare - din Documentatia de Atribuire).5.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul/candidatul are obligatia de a prezenta Formularul III.2/a7 din Sectiunea III- Formulare / ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", din Documentatia de Atribuire, in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.6.(1) Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul aceleiasi proceduri: a. sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b. sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;(2) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: a. asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta;b. care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sauc. care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati / asociati/ sustinatori in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la, contractul de achizitie publica.CERINTE: 1). Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat - Formular III.2/a1.2). Acorduri de asociere ( autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare) - daca este cazul - Formular nr.III.2/a2.3). Formular tip din care sa reiasa ca ofertantul, ofertant asociat nu se afla in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 modificata pentru ofertant, ofertant asociat si tertul sustinator (daca este cazul) - Formular III.2/a3.4). Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul III.2/a4 - Declaratie privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006 modificata pentru ofertant, ofertant asociat si tertul sustinator (daca este cazul).5). Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit, din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- se va marca de catre ofertant/ ofertant asociat Formular III.2/a5.6). Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii (Romania / tara in care este stabilit) din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - se va marca de de ofertant/ ofertant asociat Formular III.2/a6.7). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta pentru ofertant, ofertant asociat - Formular nr. III.2/a7.8).Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta de catre ofertant, ofertant asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul) - Formularul III.2/a8.Nota: Persoanele care detin functii de decizie sunt: ? Director regional ing. Ion Pantelimon? Director economic ec. Zoita Bumb? Director adjunct Intretinere ing. Ioan Crisan? Sef Serviciu Mecanizare ing. Marcel Sulea9) Cazierul judiciar/ certificat echivalent - se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2.1/a910) Caziere fiscale, certif. sau echiv. se va marca de catre ofertant Formularul nr. III.2.1/a10.NOTA : a) Persoanele fizice sau juridice straine si romane trebuie sa prezinte documente edificatoare in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta : - Certificate - echivalent- Cazier juridic ? echivalent- Cazier fiscal - echivalent- Declartii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.PRECIZARI: ? Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata ( amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.? In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.? Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.? Documentele/ Declaratiile se depun in original, iar certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul Cerinta1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? Se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2/b1.NOTA1 : - Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Documentele vor fi valabile la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pe anii 2008, 2009 si 2010, Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani cel putin: 316.950 lei fara TVA, reprezentand 72.391, 11 euro fara TVA (Curs BNR din data de 16.03.2012 , 1 euro= 4, 3783 lei)Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv ( 2009, 2010, 2011). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2009- 1 Euro =4, 2373 Lei; 2010 ? 1 Euro = 4, 2099Lei, 2011 ? 1 Eur =4, 2373Lei), Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 60 zile si dovada acestora in cuantum de cel putin 13.206, 25lei, Informatii suplimentare / Detalii, Informatii suplimentare / Detalii - continuare, Informatii suplimentare / Detalii - continuare, Informatii suplimentare / Detalii - continuare, Informatii suplimentare / Detalii - continuare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare generalaDeclaratie privind dotarile, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantulO lista cu serviciile similare prestate in ultimii 3 ani, Experienta similara: Se va prezenta formularele privind experienta similara si centralizatorul pentru experienta similara; copii de pe parti relevante de cel putin un contract cu obiect similar in valoare de cel putin: 79.237, 50 lei fara TVA, reprezentand 18.097, 77 euro fara TVA (Curs BNR din data de 16.03.2012, 1euro = 4, 3783 lei) sau maxim 3 contracte cu obiect similar in valoare cumulata de cel putin: 79.237, 50 lei fara TVA, reprezentand 18.097, 77 euro fara TVA (Curs BNR din data de 16.03.2012, 1euro = 4, 3783 lei). Recomandare/ Document constatator., Capacitate tehnica: , Capacitate tehnica: Declaratie pe proprie raspundere privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Autorizatii: a)Autorizatie pentru executarea lucrarilor de, , SERVICE SI REPARARE?conform Prescriptiilor tehnice PT A1-2002, b) Autorizatie pentru executarea lucrarilor de , , PUNERE IN FUNCTIUNE?conformPrescriptiilor tehnice PT A1-2002 c) Autorizatie pentru executarea lucrarilor de , , MONTARE/ INSTALARE? conform Prescriptiilor tehnice PT A1-2002 d) Autorizatie de PROIECTARE a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale e) Prestatorul trebuie sa fie autorizat ISCIR sau sa detina un contract cu o societate autorizata ISCIR, conform ISCIR -Prescriptiilor tehnice PT A1-2002, ,Capacitate profesionala: Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, prezentarea Formularelor privind asigurarea personalului si a documentelor care-l insotesc.Declaratie privind personalul implicat (instalator, electrician, muncitori)Prestatorul trebuie sa detina personal tehnic de specialitate autorizat pentru supraveghere tehnica, verificarea si certificarea conformitatii lucrarilor de ?SERVICE SI REPARARE?, ?PUNERE IN FUNCTIUNE?, ? MONTARE / INSTALARE?, ? VERIFICARI TEHNICE PERIODICE SI AUTORIZAREA FUNCTIONARII ?, ? PROIECTARE? sau conventii/contract de inchiriere/colaborare sau angajamente cu persoane care detin aceste autorizatii conform cerintelor ISCIR conform PT CR4:2002., Informatii privind asocierea : Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea., Informatii privind sustinerea de catre un tert, Informatii privind subcontractantii : In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Atentie! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Alte informatii Standarde de asigurare a calitatii : Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 / 2008 . In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta accepta certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se poate descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro ( SEAP )
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer