Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere si reparare a perifericelor informatice


Detaliu pentru invitatia numarul 280219
Autoritate contractanta
Casa Judeteana de Pensii BRASOV
Cod de identificare fiscala: 13592877
Adresa: Str.13 Decembrie nr.43A, Brasov
Telefon: 0268-418055, 0268-478779
Fax: 0268-472216
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de intretinere si reparare a perifericelor informatice
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 50323000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a perifericelor informatice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Brasov, str. 13 Decembrie nr. 43A
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.02.2011 17:19
Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Brasov, str. 13 Decembrie nr. 43A
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Brasov, str. 13 Decembrie nr. 43A
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Autoritate Publica Teritoriala)
Valoare estimata: 6, 345 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratia privind eligibilitatea, 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, 3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale de stat, 4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, 5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, 5.Bilantul contabil la 30.06.2010, 6.Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 12690 lei . 7. Lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani in valoare egala sau mai mare decat6345 lei. 8.Declaratie pe propie raspundere referitoare la echipamentele tehnice, personalul de care dispune in vederea indeplinirii contractului, 10.Certificat ISO 2001, 11.Garantia de participare in cuantum de 126, 90 LEI
SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer