Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere si reparare a sistemului de iluminat public si ornamental din orasul Gura Humorului


Detaliu pentru invitatia numarul 325617
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)
Numar invitatie: 325617/03.05.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere si reparare a sistemului de iluminat public si ornamental din orasul Gura Humorului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)Cod fiscal: 6631418, Adresa: Piata Republicii Nr.14, Gura Humorului, Judet Suceava, Gura Humorului, Telefon: 0230 235051, Fax: 0230 235038
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Republicii nr.14, Gura Humorului, Romania, cod postal: 725300, telefon: +40 230235051, fax: +40 230235051, persoana de contact: Biroul de Relatii cu Publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Republicii nr.14, Gura Humorului, judet Suceava, Sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si reparare a sistemului de iluminat public si ornamental din orasul Gura Humorului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii de intretinere sireparare a sistemului de iluminat public si ornamental din orasul Gura Humorului.
II.1.6) CPV: 50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 428, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8.570 lei, cu valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In caz de prelungire a duratei de valabilitate a ofertei, durata de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Nota: Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia de participare, ofertantii interesati in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, vor prezenta: declaratie privind incadrarea in categoria IMM in original- conform Formularului 17. In cazul asocierii, pentru a beneficia de prevederile art. 16, alin (2) din Legea nr. 346/2004, aprobata cu completarile si modificarile ulterioare, se va face dovada ca fiecare dintre membrii asociatiei se incadreaza in categoria IMM.Contul Orasului Gura Humorului pentru garantii de participare este: RO24TREZ5945006XXX000046, deschis la Trezoreria Orasului Gura Humorului.Se va retine constestatarului caruia i se va respinge contestatia ca fiind nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE este de 5% din valoarea fara TVA de atribuire a contractului.Modalitate de constit: conform art. 90 alin.(1)sau alin.(3) din H.G. nr. 925/2006 cu modif si complet ult.Este de pref ca instrum de garant sa fie emis de catre o societate bancara sau de asig din Romania.In cazul in care partile convin, constituirea GBE se poate face si prin retineri succesive. Contract are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia AC, la unitatea Trezor Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contracti pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in docum de atribuire.AC va instiinta contract despre varsamantul efectuat si destinatia lui.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitateaOfertantii vor prezenta Declaratie privind eligibilitatea, completata pe propria raspundere conform Formularului 1, completat in original, datat, semnat si stampilat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul este sustinut de catre un tert sustinator, acesta din urma va depune Declaratia privind eligibilitatea.Incadrarea oricaruia dintre ofertanti, asociati sau sustinatoriin situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Ofertantiivor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? conform Formularului 2, completat in original, datat, semnat si stampilat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile de la punctul 2.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul este sustinut de catre un tert sustinator financiar sau tehnic, acesta din urma va depune Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea oricaruia dintre ofertanti sau asociati in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoana care asigura sustinerea financiara sau tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantiivor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? conform Formularului 3, completat in original, datat, semnat si stampilat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul este sustinut de catre un tert sustinator financiar sau tehnic, acesta din urma va depune Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare va fi depusa si de catre eventualii subcontractanti.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Ing. Marius Ioan Ursaciuc- Primar, Ec. Alexandru Balau- Viceprimar, jr. Mihai Hunea-Secretar oras, ec. Ciornei Elena- Director Economic, ing. Camelia Checherita- Comp. Achizitii Publice, ing. Andronic Gheorghe- Compartiment Tehnic, ing. Vasilcovschi Dorina- Registrul Agricol, inc. Prostire Constantin- Compartiment Urbanism si Amenajarea Teritoriului.Cerinta nr.4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010.Ofertantiivor prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Formularului 4, completat in original, datat, semnat si stampilat.Cerinta nr.5: Certificate fiscale5.a. Ofertantul va depune Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.5.b. Ofertantul va depune Certificat de atestare fiscala privind platataxele si impozitelor locale eliberate de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social , pentru punctul de lucru implicat in prezenta procedura (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original, sau copie conform cu originalul, astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Se solicita depunerea certificatelor doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Documentatia de Atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte- inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de adesfasura activitatea economica specifica contractului de fata, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Ofertantul va depune Certificat constator emis de catre Oficiul Registrului Comertului - valabil la data deschiderii ofertelor, in original, copie conform cu originalul sau copie legalizata, din care sa rezulte: - domeniul de activitate (principal sau secundar) al ofertantului corespunde obiectului procedurii;In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Documentatia de Atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte- inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Precizari: a) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatorib) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asocita are obligatia de a demonstra indelinirea cerintei, trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea se din contract.c) In cazul persoanelor juridice straine, se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori aparteneta din punct d evedere profesional, conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Cerinta nr. 2: Atestat A.N.R.E. de tip C2A pentru ?executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4KV-20KV si posturi de transformare cu tensiune nominala superioara de cel mult 20KV?, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Se va depune atestatul solicitat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.Cerinta nr.3: Atestat A.N.R.E. de tip Fd- executarea de lucrari de defrisare pentru culoarul de trecere a liniilor electrice aeriene, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Se va depune atestatul solicitat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.Cerinta nr.4: Licenta A.N.R.S.C. clasa 3 (minim) pentru serviciul de iluminat public, autorizatie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, care sa ateste calitatea de operator economic in domeniul care face obiectulprezentei achizitii.Se va depune licenta A.N.R.S.C. solicitata, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.1) Se solicita ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) sa fie de minim 100.000 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009., Cerinta nr.2- in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara prin sustinerea unui tert, se solicita acestuia sa prezinte Informatiile privind sustinerea financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Experienta similaraSe solicita ducerea la bun sfarsit in ultimii trei ani, ce se implinesc la data deschiderii ofertelor, a cel putin unui contract similar din punct de vedere tehnic, in valoare de minim 60.000 lei fara TVA sau maxim 2 contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 60.000 lei fara TVA., Cerinta nr.2: Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului- cadru de servicii.Ofertantul trebuie sa dispuna de minim 1 utilaj de lucru la inaltime autopropulsat, prevazut cu nacela pentru personal si minim 1 utilaj pentru sapaturi pentru pozitionare cabluri subterane., Cerinta nr.3: Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii., Cerinta nr.4: in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica prin sustinerea unui tert.Informatii privind sustinerea tehnica Ofertantul terbuie sa implementeze un sistem de management al calitatii raportate la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conform cu seriile de standardeeuropene privind certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer