Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere si reparare aparate ITP


Detaliu pentru invitatia numarul 344863
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Numar invitatie: 344863/08.04.2013
Denumire contract: Servicii de intretinere si reparare aparate ITP
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport BucurestiCod fiscal: 1589886, Adresa: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213074120, Fax: +40 0213074555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: RO010861, telefon: +40 0213074120, fax: +40 0213074555, persoana de contact: RADU JIANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RATB - Serviciul Achizitii Publice - Biroul Contracte etaj 6, B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si reparare aparate ITP
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere si reparare aparate ITP. Aceste echipamente necesita asigurarea unei activitati de mentinere in parametri normali de functionare, prin inlocuirea sau repararea cu piese de schimb noi sau reparate a unor componente ce se uzeaza sau se defecteaza pe parcursul functionarii curente a acestora.
II.1.6) CPV: 50412000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de testare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 232, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare (GP): 3.500 lei. Perioada de valabilitate a GP: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posibilitatea de prelungire la cererea autoritatii contractante(AC). Mod de constituire: instrument de garantare, irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; acesta se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; lichiditati depuse la casieria AC, doar pentru sume pana la 5.000 lei;ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor. Plata se face in contul nr. RO50 BRDE 410SV84247194100, deschis la BRD Agentia Stirbei Voda?Bucuresti. AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare nu a constituit garantia de buna executie (GBE) in perioada de valabilitate a ofertei, oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; ofertantul a depus la CNSC o contestatie in legatura cu procedura mai sus mentionata, iar CNSC a respins contestatia respectiva in conformitate cu prevederile art. 278 din OUG34/2006. In acest caz, AC va retine contestatorului din GP o suma raportata la valoarea estimata, in conformitate cu prevederile art.278^1, alin.(1) din OUG nr.34/2006. G.P. se elibereaza conform art. 88 din HG925/2006. Restituirea GP se face pe baza unei cereri depuse la sediul RATB - Serviciul Achizitii Publice indicand numarul de cont si banca unde se vor vira banii si denumirea procedurii. Echivalenta pentru o GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA, si se va constitui conform art. 90 din HG 925 / 2006. Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea sumei la casieria RATB. Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul 3;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-Formularul 4;3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006- se va completa si prezenta Formularul 5. Declaratie se va completa de catre ofertant si, dupa caz, de asociat/subcontractant/tert sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Adrian Mihai Campurean-Director General, Panaitescu Serban Nicolae-Director Tehnic, Aron Gheorghe-Director Exploatare si Siguranta Circulatiei, Dabu Geani-Director Infrastructura, Chiru Virgil-Director Economic, Osman Deniz - Director Comercial, Cristina Elena Oprea? Sef Serviciu Juridic Contencios, Marin Pompiliu Gheorghe- Sef Serviciu Tehnic, Jianu Radu Viorel- Sef Departament Marketing Achizitii Publice, Dorin Letea Ilian - Sef Serviciu Achizitii Publice, George Mandrila - Sef Birou Plan Analiza, Jugureanu Emanuela- Sef Birou Contracte, Tabacu Mihai Sebastian-economist-BC, Iordan Elena Lucia-consilier juridic-BC, Dinica Iulian Alexandru - SefBirou Ofertare, Chiru Cosmin Virgil-economist-BO, Dascalu Cora-referent-BO, Luca Mitica-inginer-BO, Ripeanu Maria Magdalena-economist-BO, Gheorghe Mariana Daniela - Sef Birou Contracte si Avize de Legalitate, Isac Marius-Consilier Juridic, Antonescu Viorel-Consilier Juridic, Andrei Amalia Eugenia-Sef Birou Infrastructura Parc Vehicule, Ivanovici George-Sef Departament Intretinere Transport Tehnologic, Coman Liviu-Sef Birou DITT-BT-ITP, Albu Alexandru-Inginer-DITT-BT-ITP, Bratu Cristian-Subinginer-DITT-BT-ITP, Daca Ioan - Subinginer-DITT?BT-ITP, Trifan Marian Aurel - Economist-DITT?BT-ITP, Zisu Ion -Subinginer -DITT-BT-ITP, Opran Dorian - Sef Serviciu Mecano Energetic, Chiseleff Nicolae-Sef Birou Utilaje, Voiculescu Gratiela-Inginer-SME, Livanov Aurel-Inginer?SME; Persoanele care aproba bugetul sunt Directorul General si Directorul Economic.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-se va completa si prezenta Formularul 6 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.2. Persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada prin documente eliberate de organisme acreditate (si traduse in limba romana-daca este cazul) ca serviciile ce fac obiectul prezentei proceduri sunt prestate sub un sistem de management al calitatii bazat pe seriile de standarde europene relevante(Certificat ISO 9001 sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 07:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer