Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE ASCENSOARE


Detaliu pentru invitatia numarul 201050
Autoritate contractanta
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "SF. PANTELIMON" FOCSANI
Cod de identificare fiscala: 4350505
Adresa: Str. Cuza Voda nr. 50-52, Focsani
Telefon: 0237625000/223 - 0237622257
Fax: 0237625191
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE ASCENSOARE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitionarea de SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE ASCENSOARE.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 06.04.2009 14:32
Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2009 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ?SF. PANTELIMON? FOCSANI, str. Cuza-Voda nr. 50-52, cod 620034, loc. Focsani, jud. Vrancea, telefon/fax: 0237 625191, 622257
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ?SF. PANTELIMON? FOCSANI, str. Cuza-Voda nr. 50-52
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 0
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181.-Certificat de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalele Teritoriale;
-Certificat constatator emis de ORC;
-Certificat de înregistrare emis de ORC;
-Autorizatie ISCIR, în termen de valabilitate.-Fisa de informatii generale;
-Fise de informatii privind experienta similara, inclusiv recomandari din partea altor beneficiari/clienti din ultimii 3 ani;
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani.
Disponibila in SEAP.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer