Achizitie publica - servicii de intretinere si reparare auto pentru ambulantele Serviciului de Ambulanta Judetean Braila
Detaliu pentru invitatia numarul 325826
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325826/05.05.2012
Denumire contract: servicii de intretinere si reparare auto pentru ambulantele Serviciului de Ambulanta Judetean Braila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BRAILACod fiscal: 5848584, Adresa: STR. PIETATII NR. 1-3; BRAILA, Braila, Telefon: 0239/671111;694400, Fax: 0239/694400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de intretinere si reparare auto pentru ambulantele Serviciului de Ambulanta Judetean Braila
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie servicii de intretinere si reparare pentru autosanitarele specificate in caietul de sarcini(lucrari de reparatii mecanica auto, lucrari de reparatii instalatie electrica, lucrari de reparatii tinichigerie, lucrari de reparatii, intretinere si verificare instalatie de incalzire Webasto, eberspacher si aer conditionat)
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 473, 709.51 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare(GP) se constituie pentru fiecare lot ofertat.GP de participare pe fiecare lot: LOT1 Volkswagen-2600 lei; LOT2 Iveco-940 lei;LOT3 Mercedes-3700 lei;LOT4 Fiat-1700 lei;LOT5 Ford- 400lei;LOT6 Dacia Logan-40lei.Perioada de valabilitate a GP trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv90 zile de la data limita de depunere a ofertei.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei , perioada de valabilitate a GPva fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.GP se constituie prin virament bancar in contul RO92TREZ1515041xxx000385, deschis la Trezoreria mun.Braila sau prin depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar sau prin scrisoare de garantie bancara constituita in favoarea unitatii contractante, emisa in conditiile legii de o societate bancara ori deosocietate de asigurari.Instrumentul de garantare trebuie sa fie prezentat in original la sediul autoritatii contractante inainte de data limita de depunere a ofertelor sau prin scanare si afisare in SEAP, in sectiunea documente de calificare(copia semnata si stampilata?conform cu originalul?, sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta si la loturile/lotul ofertate/ofertat; sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizata in documentatia de atribuire, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituit.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278^1 din OUG nr.34/2006: pentru Lot1 Volkswagen 1301 lei;pentru Lot3 Mercedes 1880lei;pentru Lot 4 Fiat 856 lei.Neconstituirea GP pana la data limita de depunere a ofertelor atrage respingerea ofertei.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG34/2006 cu modif. si completari - formular 1;2.declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu modif. si complatari - formular nr.2;Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Ec. Radu Silviu-manager general;Ec. Poparlan Meluta- director economic;Ing. Perianu Viorel - director tehnic(presedinte in comisia de evaluare);Ec. Penes Laurentiu - sef serv. A.T.A.P.P.(membru in comisia de evaluare);Anghel Larisa - consilier juridic(membru in comisia de evaluare);Blebea Yvona - economist(membru in comisia de evaluare);Iordache Carmen - inginer(membru in comisia de evaluare);Musat Laura - inginer(membru de rezerva in comisia de evaluare)3.declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificari si completari - formular nr.3;4.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul care sa ateste ca societatea nu este inregistrata cu debite la bugetul local in luna anterioara celei in care se depune oferta;5.Certificat de atestare fiscal eliberat de organul de administrare fiscal al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu figureaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;6. certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(conform ordinului 314/2010 emis de ANRMAP) - formular nr. 4= documentele semnate si stampilate vor fi scanate si incarcate in SEAP= 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"emis cu max 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor(obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator)Nota: ofertantul clasat pe primul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte autoritatii contractante certificatul in original sau copie legalizata in cazul in care certificatul este prezentat in forma "copie conform cu originalul";persoanele fizice/juridice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punc de vedere profesional;2.autorizatie tehnica emisa de RAR pentru autovehiculele si operatiunile solicitate prin caietul de sarcini corespunzatoare lotului/loturilor ofertat/ofertate, valabila la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin pentru Lot1 Volkswagen-130.000lei;Lot2 Iveco-47.000lei;Lot3 Mercedes-188000lei; lot4 Fiat -85.000lei;lot5 Ford-20000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara- valoarea totala a fiselor tehnice de reparatii(pentru lotul ofertat) - pentru cea mai mica valoare a fiselor tehnice de reparatii se acorda punctajul maxim;pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza dupa formula : P(n)=(valoarea cea mai mica a fiselor de reparatii/valoare oferta)x85
garantie lucrare(inclusiv piese)
10
Descriere: pentru cea mai mare perioada de "garantie lucrare"se acorda punctajul maxim; pentru celelalte perioade de garantii punctajul se acorda astfel: P(n)=(garantie oferta/perioada garantie max)x10
tarif transport platforma
5
Descriere: pentru cea mai mica valoare a tarifului transport platforma se acorda punctajul maxim; pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza dupa formula P(n)=(pret cel mai mic/pret oferta)x5 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.05.2012 08:08