Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE CENTRALA TERMICA LA IMOBILUL SALA PALATULUI BUCURESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 352748
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Numar invitatie: 352748/19.08.2013
Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE CENTRALA TERMICA LA IMOBILUL SALA PALATULUI BUCURESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: RO 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011964, telefon: +40 212080414, fax: +40 212080403, persoana de contact: Camelia Mirela Trandafir
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011964, telefon: +40 212080414, fax: +40 212080403, persoana de contact: Camelia Mirela Trandafir
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE CENTRALA TERMICA LA IMOBILUL SALA PALATULUI BUCURESTI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere curenta, revizii si reparatii centrala termica.
II.1.6) CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 370 lei --Garantia de participare se va constitui in formele precizate de art.86 di HG nr.925/2006.-Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.- Se accepta si depunerea contravalorii garantiei de participare la casieria autoritatii contractante.- prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor-copie, conform cu originalul, semnat si stampilat de reprezentantul ofertantului incontul R.A. A.P.P.S. in care se poate vira garantia de participare este : RO54RNCB0082005021380001, BCR suc. Unirea, CUI RO 2351555.In cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara se completeaza - Formular garantie de participarePrecizare: In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Pentru o garantie de participare depusa in euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Aceasta se va constitui intr-una din modalitatile prevazute de art. 90 HG nr 925/2006. In situatia constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din facturi, contul deschis de ofertant cu aceasta destinatie va fi deschis la Trezoreria Statului, in conformitate cu prevederile HG NR.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea.Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, actualizataSe va prezenta si de catre tertul sustinator pentru pct. a), c)1 si d), daca este cazul.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr.4Certificatului de participare cu oferta independenta- conform ordinului ANRMAP nr.314/2010.Cerinta nr.5Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 69 1din OUG 34/2006 Se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator.Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv , sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: R.A.AP.P.S. Georgian Gabriel Surdu ? Dir. General; Emilia Serban- Dir. Economic;Ion Sterian-Diector Tehnic; Cristian Sebastian Mihai ? Dir. Juridic, Radu Munteanu - Director Executiv Directia Logistica ? Administrativ, Mirela Pavel ? Sef Birou Avizare Legislatie, Virginia Badea-Sef Serviciu Investitii Reparatii; Camelia Trandafir ?Sef Serviciu Atribuire Contracte Achizitii, Petrescu Monica ? Sef Birou Intocmire Documentatii. Cerinta nr. 1-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCopie lizibila, cu mentiunea , , conform cu originalul?? din care sa reiasa ca operatorul economic are inscrisa ca domeniu de activitate, obiectul prezentei proceduriOfertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul original/copie legalizata.Cerinta nr2Pentru persoane fizice/juridice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conforme tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr.3Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M-urilor Daca e cazulCerinta nr.4Autorizatii profesionale: Autorizatie ISCIR Sa fie autorizat ISCIR pentru urmatoarele activitati: - Instalare, reparare si intretinere, verificari tehnice in utilizarea de apacalda avand P=400kw (conform CR4-2009, prescriptia tehnica privindautorizarea persoanelor juridice pentru efectuarea de lucrari de instalatii/echipamente in domeniul ISCIR);Acesta autorizatie este necesara pentru ca ofertantul trebuie sa presteze servicii la cazane de apa calda cu P=400kw din dotarea centralei termice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat la organismele abilitate.-Operatorii economici pot prezenta si alte documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidelaa situatiei economice si financiaresi, din motive justificate corespunzator, nu pot prezenta bilantul contabil (conf. art.185 alin.2 din OUG 34/2006)., Cerinta nr. 2Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani-se va specifica media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- Lista principalelor servicii similare in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Informatii privind asocierea, sustinerea dupa caz, Cerinta nr. 3Sa dispuna de personal calificat in domeniul intretinerii si reparatiilor instalatiilor/echipamentelor din dotarea centralelor termice cu cazane electrice cu experienta mai mare de 1 an;, Cerinta nr. 4
Personalul tehnic de specialitate al ofertantului sa fie atestat ISCIR pentru activitatile: -Responsabil cu supravegherea lucrarilor la instalatiile sub presiune (conform Ord. 465/2009, privind metodologia de atestare a personalului tehnic de specialitate in domeniul ISCIR)- Responsabil cu verificarea tehnica in utilizarea aparatelor de incalzit, respectiv cazane de apa calda cu P=400kw (conform Ord. 465/2009); Cerinta nr. 1Certificat de management al calitatii SREN ISO 9001-2008 sau echivalent, Cerinta nr. 2Certificatde management de mediu- ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer