Achizitie publica - ?Servicii de intretinere si reparare contori de trafic ISAF, modernizati cu Modul de Colectare si Stocare Date, din dotarea DRDP IASI?
Detaliu pentru invitatia numarul 339249
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339249/13.11.2012
Denumire contract: ?Servicii de intretinere si reparare contori de trafic ISAF, modernizati cu Modul de Colectare si Stocare Date, din dotarea DRDP IASI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Asachi Gh. nr. 19, iasi, Romania, cod postal: 700481, telefon: +40 0232214430, fax: +40 0232214432
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediu DRDP IASI - Iasi, str. GH. ASACHI nr. 19
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de intretinere si reparare contori de trafic ISAF, modernizati cu Modul de Colectare si Stocare Date, din dotarea DRDP IASI?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere si reparare contori de trafic ISAF, modernizati cu Modul de Colectare si Stocare Date, din dotarea DRDP IASI: - schimbarea modulului MCDS cu MCSTD pentru 16 echipamente;
- revizia anuala;
- intretinere si depanare lunara, la cerere, pe baza de tarif unic.
II.1.6) CPV: 50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in cuantum de 1.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Modalitatea de constituire: a) prin virament bancar cu OP in contul RO33RNCB0175008094080037 BCR Iasi (Ordinul de Plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original sau in copie);b) prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (se recomanda utilizarea Formularului 15 - Scrisoarea de Garantie Bancara pentru participare).c) Numerar la casieria autoritatii contractante. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine sume din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii care se prezinta in calitate de IMM vor prezenta documente care dovedesc ca se incadreaza in categoria IMM, dupa caz, din OG nr. 27/2006, completata, semnata si stampilata. Imputernicirea si garantia pentru participare, inclusiv actele care fac dovada calitatii IMM se prezinta in plic separat de documentele ofertei(se ataseaza coletului sigilat). *IMM beneficiaza de reducere 50%.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5 % din pretul contractului, fara TVA si va fi consituita in lei, prin una din urmatoarele forme: 1) instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea achizitorului, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract.2) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului.In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive, prestatorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.1. Declaratie privind neincadrarea (ofertantii/canditatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori) in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006(A) - Formularul 1.- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director DRDP Iasi-ing. Laicu Ovidiu Mugurel; Director Adjunct Investitii?ing. Mirela Popescu; Director Adjunct Intretinere ? ing. Stefan Ilie; Director Economic - ec. Vasile Popa; Sef Departament Juridic ? cons. jr. Dorel Gotu; Sef Compartiment CFP ? ec. Niculina Stanel; Sef Compartiment PMS ? ing. Cristian Dorneanu; Sef Serviciul Achizitii ? ing. Manuela Popa;
- Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 2;3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr.3. Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 4 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit a, c^1 si d din OUG 34/2006(A) se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);5. Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;
- Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata.ART. 69^1 din OUG 34/2006(A) - Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste obiectul de activitate (cod CAEN) in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din certificatului constatator emis de ORC.?Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata.?In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului desemnat castigator, prezentarea, la semnarea contractului, a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabil la data de 31.12.2011 inregistrat la organele competente, in conformitate cu prevederile in vigoare.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.Bilantul contabil trebuieprezentat astfel: - pentru persoanele fizice/juridice romane, copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.- pentru persoanele fizice/juridice straine, copie lizibila certificate ?conform cu originalul? insotita de traducerea autorizata in limba romana., Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 zile., Informatii sustinere capacitate economica si financiaraCapacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind Lista principalelor servicii similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de derulare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte indeplinirea in ultimi 3 ani a cel putin unui contract ce a avut ca obiect servicii de intretinere si/sau reparare pentru echipamente de contorizare a traficului rutier.Modalitatea de indeplinire: Declaratie privind Lista principalelor servicii similare in ultimii 3 ani + copie lizibila ?conform cu originalul? dupa contractul de achizitie publica sau parti relevante ale contractului (paginile din care sa rezulte partile contractante, obiectul + durata + pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi) insotit de proces verbal de receptie si/sau documente constatatoare.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici., Cerinta nr. 2Informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic si mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciiModalitatea de indeplinire: Declaratie referitoare la dotarile, utilajele, echipamente tehnice si mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici., Cerinta nr . 3Declaratie privindpersonalul responsabil cu indeplinirea contractuluiModalitatea de indeplinire: Declaratie privindpersonalul responsabil cu indeplinirea contractului, INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTIIIn cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti. Ofertantul va prezenta Formularul nr. 9., Informatii sustinere capacitate tehnica si/sau profesionalaCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP+site www.drdpiasi.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 08:47