Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE IN SISTEM ,,SERVICE TOTAL" A ECHIPAMENTELOR XEROX AFLATE IN DOTAREA UNIVERSITATII DE MEDICINA SI FARMACIE ,,GR.T.POPA" IASI.
Detaliu pentru invitatia numarul 356710
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356710/23.12.2013
Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE IN SISTEM , ,SERVICE TOTAL" A ECHIPAMENTELOR XEROX AFLATE IN DOTAREA UNIVERSITATII DE MEDICINA SI FARMACIE , ,GR.T.POPA" IASI.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASICod fiscal: 4701100, Adresa: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi, Telefon: 0232/301612, Fax: 0232/301658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE IN SISTEM , ,SERVICE TOTAL" A ECHIPAMENTELOR XEROX AFLATE IN DOTAREA UNIVERSITATII DE MEDICINA SI FARMACIE , ,GR.T.POPA" IASI.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE IN SISTEM , ,SERVICE TOTAL" A ECHIPAMENTELOR XEROX AFLATE IN DOTAREA UNIVERSITATII DE MEDICINA SI FARMACIE , ,GR.T.POPA" IASI -PENTRU 114 ECHIPAMENTE, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) CPV: 50313200-4 - Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 290, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan?ia de participare este in cuantum de 5.800 , 00 lei si se va constitui pina la data limita de depunere a ofertelor , in oricare din modalitatile prevazute de art.86 din HG nr.925/2006: prin virament bancarin contRO29TREZ4065005XXX000410-Trezoreria Iasi, beneficiar UMF Iasi, cod fiscal 4701100sau printr-uninstrument de garantareemis in conditiile legii deo societatebancara ori de o societate de asiguraricare seprezintain original la sediul autoritatii contract panala datalimita de depunere a ofertelor in SEAP ;dovada garantiei de participare se va posta in copie in SEAP , cu respectarea HG nr.1660/2006;Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50% pentruIMM( in acest caz va fi insotita de o Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ). Data de referinta pentru echivalenta leu/alta valuta : curs valabil in ziua urmatoare publicarii invitatiei de participare.Perioadade valabilitate a garantiei de participare=90 zilede la data limita de depunere a ofertelor in S.E.A.P.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare.In cazul in careofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar Consiliul respinge contestatiasau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, suma retinuta va fi raportata la valoarea estimataa contractului calculata conf art 278.1 din OUG nr 34/2006.
Garantie de buna executie
Garan?ie de buna execu?ie: 10% (5% pt IMM)din valoarea contractului fara TVA.Se constituie prin: scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari;
-depunere de numerar la casieria autoritatii contractante; ?alta modalitate permisa de art. 90 din HG 925/2006.Restituirea garantiei de buna executie se va face inmaxim 14 zile de la indeplinirea obligatiilorcare fac obiectul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34 / 2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Formular 2Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din Oug 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (actualizat prin Legea 278/2010). Formular 3Cerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile ? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in careeste prevazut termenullimita de depunere a ofertelor. Documentul se va prezenta in oricare din formele prevazute de art 5(1) din ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP Ofertantul clasat pe primul loc i se va solicita pt conformitate , documentul in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 4Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor . Documentul se va prezenta in oricare din formele prevazute de art 5(1) din ordinul 509/2011emis de Presedintele ANRMAP Ofertantul clasat pe primul loc i se va solicita pt conformitate , documentul in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Formular 13Cerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular 14Conducatorul autoritatii contractante: Prof. univ dr Vasile AstarastoaeAproba bugetul: Prof. univ dr Vasile Astarastoaeec Daniela Drugusec Petronela Iuliana Baranetchiec Ioana AlexaSemneaza referatul de necesitate: Ing.Costica PaladeSemneaza caietul de sarcini: Ing.Costica PaladeIntocmeste documentatia de atribuire: Adm Fin Eugen CristianChiriacJr Nicoleta NastaseSing.Aurica NistorAproba documentatia de atribuireProf. univ dr Vasile AstarastoaeIng.Maria ArhipEvalueaza ofertele in calitate de membri ai comisiei de evaluareSing.Aurica Nistor- presedinte fara drept de votIng.Adrian-Ioan Ciureanu- membru comisieAdm.fin.Eugen Cristian Chiriac ? membru comisieJr.Nicoleta Nastase- membru comisieAdm Fin Vasile Cojocaru - membru comisieIng.Costica Palade- membru comisieIng.Claudiu Olteanu ? membru comisie (rezerva)Cerinta nr.7Calitatea de participant la procedura a ofertantului : in nume propriu, ca asociat sau subcontractant Formular 7 Cerinta nr. 1Certificatconstatator emis de Oficiul National al Registrului Comertuluipentru persoane juridice/fizice romane saudocumente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalin cazul persoanelor juridice/ fizice straine.Pentru persoanele juridice/fizice romane : documentele se prezinta in original , copie legalizata sau copie conform cu originalul.Se solicita Certificatconstatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate autorizat necesar desfasurarii activitatii ofertate.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca operatorul economic poate desfasura activitatea ce face obiectul viitorului contract.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actualela data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice/fizice straine: documentele se vor prezenta in original sau in copie conform cu originalul si vor fi insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana.Se solicita prezentarea de documente care dovedesco forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea de documente care atesta capacitatea de exercitare a activitatiiprofesionale: orice document care dovedeste o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.In cazulasocieriiunui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezentapentru conformitate Certificatul constatator emis de ORC pentru persoanele juridice romane , documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani(media minima anuala impusa): cel putin egala cu 580.000, 00lei fara TVA.Conform prevederilor Legii nr.346/2004, operatorii economici care se inscriu in categoria IMM beneficiaza de reducerea cu 50% pentru cerinta legata decifra de afaceri.Operatorii pot solicita aceasta reducere prin prezentareaDeclaratiei pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, completata conform modelului prevazut in lege.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de serviciiprestatein ultimii 3 ani , cuprinzind , valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritaticontractante sau clienti privati, Cerinta nr. 2Experienta similara : prezentarea unui contract de servicii sau a mai multorcontracte din care sa rezulte prestarea de servicii similare cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuita carui valoare / a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 290.000, 00 lei fara TVA . Pentru demonstrarea experientei similarofertantul va prezenta certificate /documente( constatator/recomandare /procesverbal de receptie) prin care sa se confirme prestarea de servicii similare, continind referiri la : beneficiarul contractului , tipul serviciilor prestate, perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractulu;in cazul in care clientul este un beneficiar privat si, din motive obiective , operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia , demonstrareaprestarilor de servicii se realizeaza print-o declaratie a operatorului economic., Cerinta nr.3Informatii privind subcontractantiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.12.2013 12:57