Achizitie publica - Servicii de intretinere si reparatie convertizoare statice de frecventa si rotorice (CSF + CSR)
Detaliu pentru invitatia numarul 330712
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330712/29.06.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatie convertizoare statice de frecventa si rotorice (CSF + CSR)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVACod fiscal: R16299139, Adresa: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Telefon: 0351403342, Fax: 0251594837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.M. Prigoria, str. Corbu, Prigoria, jud. Gorj, Romania, cod postal: 217370, telefon: +40 372519508, fax: +40 372519546/ +40 372519545, persoana de contact: Istrate Dan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.M. Prigoria, str. Corbu, loc. Prigoria, judetul Gorj, Romania, cod postal: 217370, Sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatie convertizoare statice de frecventa si rotorice (CSF + CSR)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestare Servicii de intretinere si reparatie convertizoare statice de frecventa si rotorice (CSF + CSR) conform Caietului de Sarcini
II.1.6) CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 29, 959.73 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 590, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorPentru ofertantii I.M.M ?uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare.Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului si inregistrarea sa la sediul SM Prigoria;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
10%din val.ctr.faraTVA.Mod.de const: a)Instr.de gar.emis in cond.leg.de o soc. banc.ori de o soc.de asig;b)Prin ret.succ.din sum.dat.pt.fact.part.Contr.are oblig.in ter.de 15zile cal.de la semn.ctr.de a desch.la unit.Trez.Stat.din cadr.org.fisc.comp.in adm.acest.un cont de disp.distinct la dispoz.aut.contr.Suma init.care se dep.de catre contract.in cont disp.astf.deschis nu treb.sa fie mai mica de 0, 5% din pret.ctr.Pe parcurs.indepl.ctr, aut.contr.urm.sa alim.acest cont de dispon.prin ret.succ.din sum.dat.si cuv.contr.pana la conc.sumei stabil.drept gar.de buna exec.in doc.de atrib.Aut.contr.va inst.contract.despre vars.efect, prec.si despre dest.lui.Din cont.de disp.deschis la Trez.Stat.pe num.contract.pot fi disp. plati atat de catre contr, cu aviz.scris al aut.contr.care se prez.unit.Trez.Stat, cat si de unit.Trez.Stat.la solic.scrisa a aut.contr.in fav.careia este constit.gar.de buna exec, in sit.prev. la art.91 din HG925/2006.Contul astf.deschis este purtat.de dob.in fav.contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea, prezentare Formular 5;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Prezentare Formular 6;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69ยน din OUG 34/2006. Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Danescu Georgica ? Sef Cariera, Tehei Elena ? Contabil Sef, Dogaru Claudiu ? Sef Biroul Comercial, Istrate Dan ? Biroul Comercial, Croitoru Nicolae ? Comp. Energetic;Balan Dumitru ? Sef Departament Energetic, Prezentare Formular 7.- Certificate de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Certificatele sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, copie lizibila certificata conform cu originalul;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Prezentare Formular 8;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Prezentare Formular 9. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala. Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca ofertantul are in obiectul de activitate Prestare Servicii de intretinere si reparatie convertizoare statice de frecventa si rotorice (CSF + CSR) in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??.- PrezentareDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, recomandari din partea beneficiarilor de servicii similare, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Informatii privind standardele de asigurare a calitatii. Documente care sa ateste ca sistemul de management al calitatii al ofertantului este certificat de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, in conformitate cu standardul de calitate SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent), Informatii privind standardele de protectie a mediului. Documente emise de organisme acreditate, care confirma ca ofertantul are certificarea sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001/2005 (sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau GRATUIT de la sediul SM Prigoria, Biroul Comercial, tel: +40 372519508; fax: +40 372519546/ +40 372519545; e-mail: [email protected]. Persoana de contact: ing. Istrate Dan
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 07:42