Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATIE INSTALATII PENTRU INCALZIRE (RETEA CONDUCTE PENTRU AGENT TERMIC


Detaliu pentru invitatia numarul 315508
Autoritate contractanta
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Cod de identificare fiscala: RO16306589
Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu
Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117
Fax: 0253-222015, 216064
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATIE INSTALATII PENTRU INCALZIRE (RETEA CONDUCTE PENTRU AGENT TERMIC
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: ACHIZITIA DE SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATIE INSTALATII PENTRU INCALZIRE (RETEA CONDUCTE PENTRU AGENT TERMIC )
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 16.09.2011 12:56
Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: EXPLOATAREALIVRARI CFU, Str. Ceferistului, nr.12, Loc. Motru, Jud. Gorj
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: EXPLOATAREALIVRARI CFU, Str. Ceferistului, nr.12, Loc. Motru, Jud. GorjGar. de part. este 200 lei ( 1% din val.estim.fara event.suplim.cu max.35% cf. HG925/2006, Art.6(3))
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 27, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie eligibilitate cf.art.180, 181 din OUG.34/2006, certificat inregistrare Reg.Comertului, Certificat constatator emis cu cel mult 30 zile inainte de data procedurii, Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului de prestari servicii, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 69.1 , CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, Informatii generale, Lista prestari servicii pe ultimii 3 ani, Experienta similara- ofertantul va face dovada prestarii in ultimii 3 ani, a cel putin un contract similar a carui valoare trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea serviciilor ce se achizitioneaza ( = 20000 lei ) , Recomandare ( cel putin una ), Resurse tehnice, Certificarea sistemului calitatii sau faptul ca sunteti in curs de certificare.
De pe site-ul SEAP, www.e-licitatie.roValoarea estimata este 20000 lei fara eventualele suplimentari cu max. 35%conf. HG 925/2006, Art.6(3)
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer