Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere si reparatii a centralelor termice aflate in proprietatea ST Timisoara


Detaliu pentru invitatia numarul 348298
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 348298/10.06.2013
Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii a centralelor termice aflate in proprietatea ST Timisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Romanilor, nr. 11, Sucursala de Transport Timisoara, Timisoara, Romania, cod postal: 300100, telefon: +40 256294054, fax: +40 256219963, persoana de contact: Serviciul Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Romanilor, nr. 11, Sucursala de Transport Timisoara, Timisoara, Romania, cod postal: 300100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii a centralelor termice aflate in proprietatea ST Timisoara
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: La centralele termice apartinind achizitorului si descrise in caietul de sarcini se vor presta servicii de: -service (reautorizare si verificari tehnice periodice);
-interventii (reparatii) accidentale, atunci cind se constata necesitatea acestora.
II.1.6) CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 24, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :240 lei (120 lei pentru IMM) ; In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, pentru a putea beneficia de prevederile Legii 346/2004, art.16, alin. 2, acesta are obligatia de a depune, atasat dovezii de constituire a garantiei de participare, declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr. 1 din legea 346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare : trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitate de constituire: conform prevederilor art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % (5% pentru IMM) din pretul contractului fara TVA;Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din HG nr.925/2006 (model Formularul 14); Precizare: Nu se accepta modalitatea de constituire a garantiei prin retineri succesive.Valabilitatea garantiei de buna executie va fi stabilita conform clauzei ?Garantia de buna executie a contractului? din proiectul de contract din prezenta documentatie de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OG 34/2006, Formularul 3. In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti membrii asociati. De asemenea, daca este cazul, declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator.2.)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OG 34/2006, Formularul 4. In cazul unei asocieri, declaratia va fi prezentata de catre toti membrii asocierii. In cazul tertului sustinator, acesta va prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 litera a), c)1 si d) din OG 34/2006 .3.)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederileart.69^1 din OG 34/2006, Formularul 5. Aceasta declaratie se va prezenta, daca este cazul, atit de subcontractant cit si de tertul sustinator. In cazul unei asocieri, declaratia va fi prezentata de catre toti membrii asocierii. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator din prezenta procedura.Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Sucursalei de Transport Timisoara, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Luca Nicolae IACOBICI - Director- Nicolae CHIOSA - Director tehnic- Carmen Mirela TARANU - Director economic- Aurel CICLOVAN ? Sef Serviciu Comercial- Alexandra NITU ? Consilier Juridic- Mihaiela COTUMBIANU ? Sef Serviciu Buget Finante- Nicolae ZIDARU ? Sef Serv. Calitate, Mediu, Securitatea Muncii- Florin STURZA ? Sef Serviciu Tehnic- Nastasia VORNIC ? Secretar Comisia Tehnica de Avizare- Dragan NESIN- Sef Serviciu Exploatare- Doru MACAVEIU ? Sef Serviciu Investitii- Radu MARIAN ? Responsabil Securitate Instalatii- Lucian CIRJU ? Responsabil achizitie- Luigino BANUS - Inginer Serviciu Expoloatare- Iosif IUHASZ - Inginer Serviciul Sisteme Control Protectii- Ion POPESCU - Sef Centru Exploatare Resita- Vasile FOGAS - Sef Centru Exploatare Timisoara4.)Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP 314/12.10.2010, Formularul 65.) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata);6.) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Nota: - Certificatele de la pct. 5 si 6 trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: ofertantul nu trebuie sa aiba datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 5) si 6), ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.NOTA: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana; 1)Documente care dovedesc inregistrarea si obiectul de activitate: Certificat constatator emis de ONRC sau alte documente care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate din certificatul constatator emis de ONRC un cod CAEN corespondent cu obiectul contractului.Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care initial a prezentat acest document in copie ?conform cu originalul?; Pentru a verifica neincadrarea in prevederile art.69^1 din OG 34/2006, certificatul constatator se prezinta atit de catre ofertant cit si, daca e cazul, de catre subcontractant sau tertul sustinator. In cazul unei asocieri, certificatul constatator se prezinta de catre toti membrii asocierii.NOTA: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana;2.) Autorizari specifice contractului: "Autorizatia ISCIR" a operatorului economic, valabila la data limita de depunere a ofertelor, emisa de Inspectia Teritoriala ISCIR conform Legii 64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si aparatelor consumatoare de combustibil, precum si prescriptiilor tehnice ISCIR PT A1-2010 si PT C7-2010, in copie "conform cu originalul" semnata si stampilata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele competente, in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata;NOTA: Se solicita bilantul la 31.12.2012 deoarece data limita de depunere a ofertelor va fi in luna iunie, deci dupa termenul de inregistrare la organele competente a bilantului contabil ptr. anul 2012 (acest termen fiind 31.05.2013), Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, Formularul 7.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Ofertantul va prezenta Declaratie -Formularul 8- insotita de copii de pe certificate/ documente/ procese verbale de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Resurse umane : a) declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalulului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - Formular 9;b) Informatii referitoarela studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii; Se vor prezenta CV-urile persoanelor de conducere si persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.c) Personalul Responsabil cu Supravegherea Lucrarilor (RSL) si Responsabil cu Verificarea Tehnica (RVT) trebuie sa fie autorizat ISCIR in conformitate cu Legea 64/2008 si cu prescriptiile tehnice PT A1-2010 si PT C7-2010.Ofertantul va prezenta: a)Declaratie pe proprie raspundere - Formular 9b)CV-urile persoanelor de conducere si persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.c) Autorizatiile ISCIR pentru RSL si RVT, in copie "conform cu originalul" semnata si stampilata., Resurse tehnice: - Declaratie a ofertantului care sa cuprinda informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii- Formular 10., Informatii privind subcontractantii/asociatii: a)-Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii; Formular 11 (daca ofertantul nu are subcontractanti va prezenta formularul completat cu mentiunea ?nu am subcontractanti?);b)-Acordul de asociere (daca este cazul Formular 12).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer