Achizitie publica - servicii de intretinere si reparatii a echipamentelor si componentelor pentru sisteme de monitorizare cu alarmare la efractie,incendiu,gaze si inundatie,sisteme cctv pentru ONRC si ORCT
Detaliu pentru invitatia numarul 323796
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323796/11.04.2012
Denumire contract: servicii de intretinere si reparatii a echipamentelor si componentelor pentru sisteme de monitorizare cu alarmare la efractie, incendiu, gaze si inundatie, sisteme cctv pentru ONRC si ORCT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUICod fiscal: 14942091, Adresa: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Bucuresti, Telefon: +40 0213160809, Fax: +40 0213160808
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Bucuresti, Romania, cod postal: 030837, telefon: +40 0213160809, fax: +40 0213160808, persoana de contact: VALENTIN VLADU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, Sector 3, B-dul Unirii nr 74 bloc J3B, tronson II+III, etaj 6, Directia Economica, in prezenta Comisiei de evaluare si a imputernicitilor ofertantilor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de intretinere si reparatii a echipamentelor si componentelor pentru sisteme de monitorizare cu alarmare la efractie, incendiu, gaze si inundatie, sisteme cctv pentru ONRC si ORCT
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de intretinere si reparatii a echipamentelor si componentelor pentru sisteme de monitorizare cu alarmare la efractie, incendiu, gaze si inundatie, sisteme cctv pentru ONRC si ORCT
II.1.6) CPV: 50610000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 231, 455 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie gar pentru part pt fiecare Lot, cf Anexei B, valabilitatea de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se constituie prin sc de garantie bancara (conf model Anexa 17- se prezinta in original), virament bancar in contul ONRC nr.RO31TREZ7005005XXX000188 deschis la ATCPM Bucuresti, (OP vizat de banca in copie certificata de operatorul economic ?conform cu originalul?, semnat si stampilat), sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original, in cuantumul si pentru perioada de 120 de zile. Ofertele care nu sunt insotite de gar pt participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse.Gar de part tb sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata gari se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a Autoritatii contractante, pe baza dec acesteia cu privire la culpa persoanei garantate.ONRC are dreptul de a vira gar de part in bugetul propriu, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand se afla in oricare din urmatoarele sit: a) isi retrage oferta in per de valab a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in termenul de valab a ofertei, in conf cu legislatia in vigoare privind achiz pub;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar de buna executie in per de valab a ofertei;d) emiterea de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, ca nefondata conf prevederilor art.278^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Se constituie, in cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract (corespunzator lotului), fara TVA. Se constituie prin scrisoare de garantie bancara (cf model anexa 18 prezentata in original), virament bancar in contul ONRC nr.RO31TREZ7005005XXX000188 deschis la ATCP Bucuresti (caz in care ofertantul va prezenta o copie a OP), sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original. Gara de buna executie este valabila pe toata perioada de valab a contractului si se restituie in termen de max 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv.Gar de buna executie tb sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare tb sa prevada ca plata gar se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a ONRC, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratia referitoare la faptul ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006(Anexa 1);declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006(Anexa 2);Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat impozite si taxe locale in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Declaratie privind calitatea de de participant la procedura (Anexa 3) ?Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?(Anexa 4);.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?(Anexa 5) Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Oficiului National al Registrului Comertului: Adriana Luminita IACOB ? director general si Bogdan Calin GAUREAN ? director general adjunct; persoane care sunt implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Georgeta Balan, Bogdan Mihail Burdescu, Camelia Barsan, Stefanel Ivan, Valentin Vladu, Gabriel Ivanciu, Viorel Voicu, Mihai Costache, Cristian Liviu Olteanu, Ana- Maria Dimand, Ilie Tudoroiu si Dan George. Persoanele fizice/juridice romane vor prezenta certificat constatator, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire; In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic. In cazul persoanelor fizice autorizate se vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora. Documentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public. Ofertantii vor prezenta in termen de valabilitate, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? de pe documentele emise de autoritatea competenta care dovedeste faptul ca ofertantul este autorizat/atestat sa presteze serviciile care fac obiectul procedurii, conform prevederilor art. 34 din Legea nr. 333/2003. Pentru loturile 3, 7, 9, 13, 15, 30, 31, 33, 34, 41ofertantii vor prezenta in termen de valabilitate, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?un document (licenta, atestat, etc) eliberat pe baza metodologiei elaborate de Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta aprobata de Ministerul Administratiei si Internelor conform prevederilor art. 51 din Legea PSI nr. 307/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii privind situatia economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Experienta similara: a) Pentru a putea fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii de tipul celor ce fac obiectul contractului, in ultimii trei ani., Cerinta nr.2Informatii privind numarul mediu al personalului de care a dispus pe ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului solicitate fiecare lot in parte., Cerinta nr.3.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Cerinta nr.1 Standarde de asigurare a calitatii - SR-EN-ISO 9001 sau echivalent?, eliberat pentru tipul de servicii ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie. Cerinta valabila doar pentru loturile 34 ORCT Timis, 13 ORCT Cluj, 41 ORCT Prahova, 42 ORCT Bucuresti si 43 ONRC
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe www.e-licitatie.ro, www.onrc.ro sau de la sediul ONRC
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 15:49