Achizitie publica - Servicii de intretinere si reparatii a echipamentelor si componentelor pentru sisteme de monitorizare cu alarmare la efractie,incendiu,gaze si inundatie,sisteme cctv pentru ONRC si ORCT
Detaliu pentru invitatia numarul 336603
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336603/03.10.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii a echipamentelor si componentelor pentru sisteme de monitorizare cu alarmare la efractie, incendiu, gaze si inundatie, sisteme cctv pentru ONRC si ORCT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUICod fiscal: 14942091, Adresa: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Bucuresti, Telefon: +40 0213160809, Fax: +40 0213160808
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, etaj 8, secretariat, cod postal: 030837, telefon: +40 0213160809, fax: +40 0213160808, persoana de contact: VALENTIN VLADU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, etaj 6 Directia Economica, cod postal: 030837, telefon: +40 0213160809, fax: +40 0213160808
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii a echipamentelor si componentelor pentru sisteme de monitorizare cu alarmare la efractie, incendiu, gaze si inundatie, sisteme cctv pentru ONRC si ORCT
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de intretinere si reparatii a echipamentelor si componentelor pentru sisteme de monitorizare cu alarmare la efractie, incendiu, gaze si inundatie, sisteme cctv pentru ONRC si ORCT
II.1.6) CPV: 50610000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constitui in lei, la valorile mentionate pentru fiecare lot in anexa B, cu valab de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui prin oricare din formele prevazute la art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contul ONRC in cazul constituirii garantiei de partcipare prin OP: RO31TREZ7005005XXX000188 deschis la ATCPM Bucuresti. In situatia in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara in favoarea ONRC, va fi utilizat modelul din Anexa 16. ONRC are dreptul de a vira gar de part in bugetul propriu, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand se afla in oricare din urmatoarele sit: a) isi retrage oferta in per de valab a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in termenul de valab a ofertei, in conf cu legislatia in vigoare privind achiz pub;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar de buna executie in per de valab a ofertei d) emiterea de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, ca nefondata conf prevederilor art.278^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.
Garantie de buna executie
Ofertantul invitat de ONRC pentru incheierea acordului cadru de achizitie publica are obligatia de a constitui garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA. Aceasta se constituie prin oricare din formele prevazute la art. 90 alin (1) si (2) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara in favoarea ONRC, va fi utilizat modelul din Anexa 17.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratia referitoare la faptul ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006(Anexa 1) daca este cazul, se va prezenta si de catre tertul sustinator;declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006(Anexa 2) Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat impozite si taxe locale in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Declaratie privind calitatea de de participant la procedura (Anexa 3) ?Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?(Anexa 4);.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. (Anexa 5). Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Oficiului National al Registrului Comertului: Adriana Luminita IACOB ? director general si Bogdan Calin GAUREAN ? director general adjunct; persoane care sunt implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Georgeta Balan, Bogdan Mihail Burdescu, Camelia Barsan, Stefanel Ivan, Valentin Vladu, Gabriel Ivanciu, Viorel Voicu, Mihai Costache, Cristian Liviu Olteanu, Ilie Tudoroiu si Dan George. Persoanele fizice/juridice romane vor prezenta certificat constatator, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire; In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic. In cazul persoanelor fizice autorizate se vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora. Documentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public. Ofertantii vor prezenta in termen de valabilitate, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? de pe documentele emise de autoritatea competenta care dovedeste faptul ca ofertantul este autorizat/atestat sa presteze serviciile care fac obiectul procedurii, conform prevederilor art. 34 din Legea nr. 333/2003. Pentru loturile 2, 6, 8, 11, 13, 24, 25, 27 si 33 ofertantii vor prezenta in termen de valabilitate, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?un document (licenta, atestat, etc) eliberat pe baza metodologiei elaborate de Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta aprobata de Ministerul Administratiei si Internelor conform prevederilor art. 51 din Legea PSI nr. 307/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii privind situatia economica si financiara.Ofertantul va completa si depune Fisa de informatii generale. Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Experienta similara.Ofertantul va completa si depune lista principalelor prestari de servicii de natura celor care fac obiectul acordului cadru, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta maxim un document/contract(sau parti relevante din contract)/proces-verbal de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii de tipul celor ce fac obiectul acordului cadru, in ultimii 3 ani. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente/procese-verbale de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, in copie certificata prin semnatura reprezentantului legal, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila ofertantului., Continuare cerinta nr.1 - . In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demostrarea prestarilor de servicii se realizeaza printro declaratie a operatorului economic. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate., Cerinta nr.2 Informatii privind numarul mediu al personalului de care a dispus pe ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea acordului cadru solicitate fiecare lot in parte precum si lista nominala a personalului tehnic care va presta serviciile pentru fiecare lot ofertat, Cerinta nr.3. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul in care nu are subcontractanti, ofertantul are obligatia de a completa o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte acest lucru Cerinta nr.1 - Cerinta valabila doar pentru loturile 11 ORCT Cluj, 33 ORCT Prahova si 34 ONRC Ofertantul va prezenta un certificat emis in favoarea sa de catre un organism de certificare acreditat care atesta ca are implementat si mentine sistemul de management al calitatii conform cerintelor din standardul SR-EN-ISO 9001, sau echivalent, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, eliberat pentru tipul de servicii ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe www.e-licitatie.ro, www.onrc.ro sau de la sediul ONRC
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 15:28