Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII A MASINILOR SI APARATELOR ELECTRICE SI A ECHIPAMENTULUI CONEX


Detaliu pentru invitatia numarul 353933
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 353933/19.09.2013
Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII A MASINILOR SI APARATELOR ELECTRICE SI A ECHIPAMENTULUI CONEX
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Barajului nr.6, Tg.Mures, Romania, cod postal: 540191, telefon: +40 265404154, fax: +40 26306098, persoana de contact: Paul Radut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Barajului nr.6, Tg.Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII A MASINILOR SI APARATELOR ELECTRICE SI A ECHIPAMENTULUI CONEX
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII A MASINILOR SI APARATELOR ELECTRICE SI A ECHIPAMENTULUI CONEX
II.1.6) CPV: 50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 55, 749 - 93, 591 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: lot 1- 256 lei, lot 2 - 189, 44 lei, lot 3-184 lei, lot 4-460, 32 lei, lot 5-72, 80 lei, lot 6 - 81, 04 lei, lot 7-81, 40 lei, lot 8-87, 60 lei, lot 9-201, 60 lei, lot 10- 121, 40 lei si lot 11- 136, 22 lei (data la care se va face echivalenta(conversia) leu/euro sau leu/valuta(intr-o alta moneda decat euro sau ron) la cursul comunicat de BNR este data publicarii invitatiei de participare in SEAP)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;In cazul asocierii, garantia de participare se poate depune de oricare dintre asociati.Forma de constituire a garantiei pentru participare.Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -Virament bancar (ordin de plata sau fila cec) in conformitate cu art.86 alin 5 lita) din HG 925/2006 actualizata, cont IBAN RO30 CRDZ 002A 0018 1056 9001 deschis la Nextebank Tg.-Mures, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o Societate bancara ori de o Societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante.Garantia de participare care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinseCuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de: Lotul 1 ? 0 lei, Lotul 2 ? 0 lei, Lotul 3- 0 lei, Lotul 4 ? 0 lei, Lotul 5 ?0 lei, Lotul 6 ? 0 lei, Lotul 7 ? 0 lei, Lotul 8 ? 0 lei, Lotul 9- 0 lei, Lotul 10 ? 0 lei, Lotul 11 ? 0 leiGarantia de participare se va restitui in conditiile prevazute de art 88 din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie de eligibilitateDeclaratie de eligibilitate conform art.180 din OUG 34/2006 actualizata se va completa Formularul 1 din capitolul III Formulare(acest document va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul).Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizataDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata se va completa Formularul 1.B din capitolul III Formulare(acest document va fi depus si de tertul sustinator, pentru lit.a, c^1 si d);Cerinta nr.3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata. Se va completa Fornularul 1.C din capitolul III Formulare Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt : Director General Virgil Marius Metea, Director Departament Tehnic Achizitie Lucian Barsan, Director ing. Cristian Cioban, Director Exploatare Dexvoltare ing. Ioan Stefan, , Inginer Sef ing. Ioan Scridon, ing. Adrian Pop, ing.Szabo Erno, Adj.Sef sectia STTM Medias ing. Mihai Katona, ec. Florin Ciopaian, ec.Roxana Matei, Sef Birou Juridic cj. Radu Lechintan, cj. Andrea Cerghizan, Sef Birou Contracte c.j Madalina Pirlea, c.j. Adina Zeces.(acest document va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul).Cerinta nr.4- Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010;Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independentase va completa Formularul ANEXA din capitolul III FormulareCerinta nr.5-Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa Formularul 1.D din capitolul III FormulareCerinta nr.6- Certificate privind datoriileCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente, in luna anterioara datei de depunere a ofertelor pentru prezenta procedura.(Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul, neprezentarea certificatelor mentionate anterior duce la excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractuluiUn ofertant nu are voie in cadrul aceleiasi proceduri, sub sanctiunea excluderii de la procedura: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comuneb) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca si subcontractant in cadrul altei ofertec) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind situatia personala trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte Cerinta nr.1-inregistrare persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul) din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in forma: copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.Toate certificatele/documentele/formularele trebuie sa fie prezentate in original, sau copie certificata , ,conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1-Fisa de informatii generale-Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de cel putin: L 1-16700 lei, L 2-12144 lei, L 3-9200 lei, L 4-24632 lei, L 5-4640 lei, L 6-5052 lei, L 7-5070 lei, L 8-5380 lei, L 9-11040 lei, L 10-6070 lei, L 11-11570 leiCifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi precizata si in euro sau alte valute.Pentru calculul echivalentei lei/euro se va aplica cursul mediu anual comunicat de BNR, respectiv: 2010 - 4, 2099 lei; 2011 - 4, 2379 lei; 2012 - 4, 4560.Pentru calculul echivalentei altor monede decat euro sau ron se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Daca oferta se face pe mai multe sau pe toate loturile cerinta privind cifra de afaceri se va raporta la valoarea estimata a fiecarui lot pentru care se depune ofertaIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asocierea.- Capacitatea economica si financiara a unui ofertant pot fi sustinute, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva conform Art. 186 OUG 34/2006 si Art. 190 OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cel putin un contract prezentat in lista principalelor prestari care va avea ca obiect prestarea de servicii similare celor supuse prezentei proceduri, cu o valoare de cel putin: L 1-8350 lei, L 6072 lei, L 3-4600 lei, L 4- 12316 leiL 5-2320 lei, L 6-2526 lei, L 7-2535 lei, L 8-2690 lei, L 9-5520 lei, L 10-3035 lei, L 11-5785 lei Daca oferta se face pe mai multe sau pe toate loturile cerinta privind experienta similara se va raporta la valoarea estimata a fiecarui lot pentru care se depune oferta.Experienta similara va fi precizata si in euro iar pentru iar pentru echivalenta se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR, respectiv: 2010 - 4, 2099 lei; 2011 - 4, 2379 lei; 2012 - 4, 4560 lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau Ron , pentru calculul echivalentei vor aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind experienta similara se cumuleaza de la toti componentii asocieriiCapacitatea tehnica si proferionala a unui ofertant pot fi sustinute, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva coform Art. 186 OUG 34/2006 si Art. 190 OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizata., Cerinta nr.2- contractul prezentat pentru dovedirea experientei similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarul contractului prezentat, Cerinta nr.3-Declaratie care contine informatii privind dotarile spacifice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si alte mijloace fixe de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr.4-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Cerinta nr.1Implementarea standardului demanagement al sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2013 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer