Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere si reparatii a sistemului de iluminat public si ornamental festiv din municipiul Petrosani, judetul Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 334430
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Serviciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat Petrosani
Numar invitatie: 334430/28.08.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii a sistemului de iluminat public si ornamental festiv din municipiul Petrosani, judetul Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat PetrosaniCod fiscal: RO 16982459, Adresa: str. 1 Decembrie 1918, nr. 93, Petrosani, Telefon: 0254541220, Fax: 0254545903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie 1918, nr. 93, Petrosani, Romania, cod postal: 332019, telefon: +40 0254541220, fax: +40 0254545903, registratura, persoana de contact: Dragomir Lucian Octavian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. 1 Decembrie 1918, nr. 93, Petrosani, Romania, cod postal: 332019, telefon: +40 0254541220, fax: +40 0254545903, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Serviciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii a sistemului de iluminat public si ornamental festiv din municipiul Petrosani, judetul Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere si reparatii a sistemului de iluminat public si ornamental festiv din municipiul Petrosani, judetul Hunedoara.
II.1.6) CPV: 50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 512, 395.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 10.000 lei(50% pentru IMM conform legii 346/2004)Forma de constituire a garantiei de participare: 1.virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.2.in cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr.346/2004 garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie.3.garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a)a unui ordin de plata in cont RO09TREZ3685004XXX000848 deschis la Trezoreria Petrosani sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b)a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.4.in cazul unei asocieri, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM pentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la garantia de participare.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de cel putin egala cu per. de valabilitate a ofertei, adica 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul in care unui ofertant i s-a respins contestatia ca nefondata conform art.278 indice 1 aliniat 1 litera b) din OUG 34/2006, i se va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de4.292, 39 lei.
Garantie de buna executie
va reprezenta 10% din pretul fara TVA al fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului subsecvent. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: instrument de gar.emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc. de asig., retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale;in acest caz contract. are oblig. de a deschide la unitatea Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent in administarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. In acest cont se va depune de catre contractant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA). *Executia contractului incepe dupa ce se va face dovada deschiderii contului si a virarii sumei de 0, 5% din valoarea totala a contractului (fara TVA).Garantia de buna ex. se restituie in termen de cel mult 14 zile de la data indeplinirii obligatiilor asumate prin contractul subsecvent.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind eligibilitatea.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.In cazul in care operatorul economic vine in sustinere cu tert sustinator acesta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator.Incadrareaoricaruia dintre ofertanti, asociati sau terti sustinatori in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare FORMULAR 1. din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original.Cerinta nr. 2. Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta de Urgentaa Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.In cazul in care operatorul economic vine in sustinere cu tert sustinator acesta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.181 litera a), c1) si d) din OUG34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare FORMULAR 2din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original.Cerinta nr. 3. Cerinta minima obligatorie: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publicenr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare FORMULAR 3din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original.Cerinta nr. 4. Cerinta minima obligatorie: - Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor exigibile catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente se vor prezenta doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente catre bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente se vor prezenta doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, documentele se prezinta in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul.Cerinta nr. 5.Cerinta minima obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarileulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care fac obiectul art. 69^1 sunt: Iacob Ridzi Florin Tiberiu ? primar, Nita Dorina Veronica ? viceprimar, Avramescu Sorin ? consilier local, Butulescu Valeriu ? consilier local, Cornea Claudiu Lucian ? consilier local, Dragoescu Petru ? consilier local, Grigoriu Lavinia Elena ? consilier local, Ilias Nicolae ? consilier local, Lautaru Alexandru ? consilier local, Lupu Constantin ? consilier local, Marza Florin ? consilier local, Muntean Lucica Dina ? consilier local, Nicolae Florin ? consilier local, Pop Tiberiu Emeric ? consilier local, Postolache Costel ? consilier local, Rus Ioan ? consilier local, Simota Alin ? consilier local, Sipetan Leodor Marcel ? consilier local, Stepan Nicu Daniel ? consilier local, Toma Ion ? consilier local, Dragomir Lucian Octavian ? director executiv SPADPP, Leuca Dorina ? consilier juridic, Ursan Mioara ? contabil, Dumitrescu Aron ? sef SPADPP, Deliu Anca ? consilier, Hodina Maria - consilier, Hirian Alina ? consilier, Manea Marinela ? inspector, Stegar Florin ? consilier, Buliga Sorin - inspector.Restrictiile se extind si asupra sotului/sotiei, rudelor sau afinilor pana la gradul al patrulea inclusiv, ori care se afla in relatii comerciale cu persoanele mentionate mai sus.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Aceasta cerinta trebuie indeplinitade subcontractanti si de tertul/tertii sustinatori.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare FORMULAR 4din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original.Cerinta nr. 6. Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare FORMULAR 5din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original.Cerinta nr. 7. Cerinta minima obligatorie: Fisa privind informatii generale despre ofertant.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare FORMULAR 6din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original. Cerinta nr. 1.Cerinta minima obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorilor economici.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice romane.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificatul constatator se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr.2. Cerinta minima obligatorie: Atestat A.N.R.E. de tip C2A, sau echivalent, pentru ?executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV ? 20 kV si posturi de transformare nominala superioara de cel mult 20 kV?, emis in conformitate cu Ordinul nr.24/2007pentru aprobarea ?Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic? valabil la data limita de depunere a ofertelor.Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unui astfel de atestat, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de atestare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Atestatul solicitat se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .Cerinta nr. 3. Cerinta minima obligatorie: Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentele se prezinta in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata prin semnatura autorizata si stampila de reprezentantul ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Cerinta minima obligatorie: Bilant contabil /raport de audit/raport al cenzorilor etc.(raport de audit/raport al cenzorilor se va prezenta doar de societatile pe actiuni) din ultimii trei ani prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011). In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asaociat are obligatia de a prezenta aceste documente., Cerinta nr. 2 Cerinta minima obligatorie: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 litera a), c indice 1) si d).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt aut. contr. sau clienti privati.De asemenease vaprezenta undocument/contract/ proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii in domeniul aferent obiectului acordului-cadru de servicii., Cerinta nr. 2 Cerinta minima obligatorieInformatii referitoare lautilajele, instalatiile, echip. tehnice de care poate dispune op. ec .ptr.indepl. coresp. a acordului-cadru de servicii. Ofertantul trebuie sa dispunade minim un utilaj de lucru la inaltime autopropulsat sau platforma telescopica, prevazut cu nacela pentru personal .Pentru dotarile prezentate in formular se va face dovada detinerii sau achizitiei, alte documente relevante, contract de utilizare, de inchiriere sau de comodat pe perioada derularii acordului-cadru, angajament privind dotarea corespunzatoare, inainte de semnarea acordului-cadru, in scopul indeplinirii serviciilor conform activitatilor propuse in oferta., Cerinta nr. 3.Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind subcontractantii.Declaratia trebuie sa cuprinda partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti cu mentionarea procentului de subcontractare. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele schimbari nu trebuie sa duca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Cerinta nr. 4.Cerinta minima obligatorie: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 litera a), c indice 1) si d)., Cerinta nr.5.Cerinta minima obligatorie: Informatii privind respectarea masurilor de protectia a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii acordului ?cadru de servicii. Cerinta nr. 1.Cerinta minima obligatorie: Standarde de asigurare a calitatii.Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent ori alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, pentru domeniile de activitate care fac obiectul acordului-cadru de servicii., Cerinta nr. 2.Cerinta minima obligatorie: Standarde de protectia mediului.Certificat ISO 14001/2005 sau echivalent, privind sistemul de management de mediu pentru domeniile de activitate care fac obiectul acordului-cadru de servicii ori alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2012 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer