Achizitie publica - Servicii de intretinere si reparatii ale sediilor institutiei
Detaliu pentru invitatia numarul 349119
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349119/21.06.2013
Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii ale sediilor institutiei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALECod fiscal: 4266669, Adresa: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Telefon: 3157032, Fax: 3145294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dem.I.Dobrescu nr.2-4, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010026, telefon: +40 213157032, fax: +40 213145294, persoana de contact: Nicoleta Szabo
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dem.I.Dobrescu nr.2-4, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010026, telefon: +40 213157032, fax: +40 213145294, persoana de contact: Nicoleta Szabo
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii ale sediilor institutiei
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract pentru asigurarea serviciilor de intretinere si reparatii ale sediilor institutiei (str. Dem I. Dobrescu nr.2 , str. Cristian Popisteanu nr. 1-3, Calea Victoriei nr. 194), pentru perioada iunie-decembrie 2013, cu posibilitatea prelungirii pe 4 luni 2014.Cantitatea minima 3.705 ore, cantitatea maxima 5.985 ore.Valoarea minima (85.850 lei) a valorii de estimare reprezinta valoarea estimate a prezentei procedure (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima (131.930 lei) a valorii estimate reprezinta valoarea estimate ce contine si valoarea posibilelor si valoarea posibilelor suplimentari respective 46.080 lei pentru perioada 01.01.2014-30.04.2014. Optiuni: art. din lege in baza caruia se face suplimentare este: art.6, alin3/HG925/2006.Optiuni: Cu posibilitatea prelungirii pe primele 4 luni ale anului, cf. art 6(3)din HG925
II.1.6) CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 850 - 131, 930 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.300 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.85 si 86 din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ;Document emis in conditiile legii de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, in original sau prin depunere cu OP in contul ministerului RO27TREZ7005005XXX000163 deschis la A.T.C.P.M.B., cod fiscal 4266669.Perioada de valabilitate va trebui sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.; In cazul in care garantia de participare va fi constituita in alta moneda, echivalenta in lei se va face la cursul publicat de BNR, pentru acea moneda, la data publicarii invitatiei de participare.In conformitate cu prevederile art.278^1 din OUG nr.34/2006, in situatia in care o eventuala contestatie depusa de catre operatorul economic este respinsa de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatarului suma 858, 50 lei din garantia de participare. Suma de 858, 50 lei se va incasa si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie conform art 278^1 aliniat (2).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5% din valoarea contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006 - Formularul nr.1;Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.2;Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formularul nr. 3;Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG nr.34/2006 - Formularul nr.4;Persoane cu functii de decizie pentru organizare, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Petru-Radu Paun-Jura ? secretar general;Romulus Radu Corneliu Dumitriu ? director general economic;Eduard Corjescu ? director legislatie;Nicoleta Szabo-sef serviciu ? presedinte comisie evaluare;Florina Moscovici-membru comisie evaluare;Magdalena Rossi- membru comisie evaluare;Mihaela Vilag-membru comisie evaluare;Teodor Mihalcea-membru comisie evaluare;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetele locale, in copie cu mentiunea conform cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte situatia obligatiilorscadente de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Pentru persoane juridice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanaa competenta, in copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Experienta similara -prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii, in valoareade minim 85.000 lei fara TVA, in ultimii 3 ani calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 13:15