Achizitie publica - Servicii de intretinere si reparatii aparatura medicala ?
Detaliu pentru invitatia numarul 327068
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327068/17.05.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii aparatura medicala ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetan de Urgenta "Mavromati" BotosaniCod fiscal: 4557951, Adresa: str. Marchian nr.11, Botosani, Telefon: 0231517150, Fax: 0231517750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN fisierele SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii aparatura medicala ?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere si reparatii aparatura medicala
II.1.6) CPV: 50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 541, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2 % din valoarea estimata fara TVA a fiecarui lot in parteLOT 1=70 ron, LOT 2 =182 ron, LOT 3=105 ron , LOT 4=140 ron, LOT 5 =70ron, LOT 6=70ron, LOT 7=280ron, LOT 8=210ron, LOT 9 =70ron, LOT 10=70ron, LOT 11 =56ron, LOT 12=56ron, LOT 13 =490ron, LOT 14=56ronLOT 15=56ron, LOT 16=56ron, LOT 17=56ron, LOT 18 =56ron, LOT 19=56ron, LOT 20 =70ron, LOT 21=70ronLOT 22=70ron, LOT 23=49ron, LOT 24=49ron, LOT 25 =49ron, LOT 26=49ron, LOT 27 =49ron, LOT 28=49ron, LOT 29=280ron, LOT 30=280ron, LOT 31=280ron, LOT 32=140ron, LOT 33 =140ron, LOT 34=140ron, LOT 35=70ron, LOT 36=70ron, LOT 37=140ron, LOT 38=140ron, LOT 39=140ron, LOT 40=56ron, LOT 41=56ronLOT 42=56ron, LOT 43=56ron, LOT 44=56ron, LOT 45 =56ron, LOT 46=56ron, LOT 47 =56ronLOT 48=56ron, LOT 49=28ron, LOT 50=28ron, LOT 51 =28ron, LOT 52=28ron, LOT 53 =42ron, LOT 54=42ronLOT 55=140ron, LOT 56=140ron, LOT 57=140ron, LOT 58=56ron, LOT 59=56ron, LOT 60=56ron, LOT 61=56ronLOT 62=56ron, LOT 63=56ron, LOT 64=56ron, LOT 65 =56ron, LOT 66=56ron, LOT 67=56ron, LOT 68=56ronLOT 69=56ron.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 de zile de la data limita stabilita de primire a ofertelor. Mod de constituire: 1.Scrisoare de garantie bancara (emisa in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari) ? conform Formular 7.Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO89TREZ1165006XXX006202-Trezoreria Botosani; fila cec ? cu conditia confirmarii acestora de catre Trezorerie/banca pana la data limita pentru depunerea ofertelor
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului ce urmeaza a fi atribuit.Mod de constituire: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform Formular 8);
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formular 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Completare Formular 2: > Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, fara datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale / Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de stat.3. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independent - Completare Formular 34. Declaratie privind neincadrarea la art. 69(1) - Completare Formular 4> Persoanele cu functie/putere de decizie in atribuirea contractelor de achizitie publica: > Manager - Dr. Ovidiu Florentin Mimor;> Director Financiar Contabil - Ec. Gheorghe Damian> Ing. Carmen Craciun;> Ec. Luminita Zaharia;> Ec. Buchir Lucian;> Jr. Victor Nitu;> Teh.Moldoveanu Cornel;> Ing.Naciu Florin;> Ec.Temciuc Florin.5. Declaratie privind calitatea de participare la procedura - Completare Formular 5In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asocierii cat si fiecare subcontractant). 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului - in original, copie legalizata sau semnata si stampilata "Conform cu Originalul", in termen de valabilitate, care trebuie sa corespunda obiectului procedurii de achizitie.Ofertantul castigator va prezenta certificatul constatator in original.2. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)3. Autorizatie de Manipulare CNCAN ofertantul va prezenta documente care sa ateste/saprobeze/ sa confirme calificarea personalului propus ptr service in ceea ce priveste service/ asistenta tehnica/ instruire/ punere in functiune pentru echipamentele ce fac obiectul contractului4. Autorizatie Aviz de Functionare MS pentru activitatea de reparare a aparatelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor preciza informatii cu privire la: - rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani;
- declararea cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, Informatii privind personalul tehnic de specialitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In fisierele SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 12:38