Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII APARATURA MEDICALA 4
Detaliu pentru invitatia numarul 356590
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356590/18.12.2013
Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII APARATURA MEDICALA 4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: +40 262205100-2369, Fax: +40 262276358
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Romania, cod postal: 430031, telefon: +40 262205100-2052, fax: +40 262275904, persoana de contact: OVIDIU CUDRICI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Baia Mare str. G. Cosbuc nr 31 capela
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII APARATURA MEDICALA 4
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere si reparatii aparatura medicala tip abonament, revizii incluse
II.1.6) CPV: 50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 445 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
se va depune garantia de participare pentru loturile la care de depune oferta, in cazul in care un ofertant depune oferta pentru mai multe loturi valoarea acesteia va fi suma valorilor garantiei pentru fiecare lotPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- Virament bancar- prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alta institutie financiara acreditataDe asemenea , ca urmare a art.87 din HG 925/2006, alin.(1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare , ofertantul pierzand astfel suma constituita. Dovada constituirii garantiei de participare va fi anexata la plicul cu documentele de calificare. In cazul in care ofertele depuse nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, ofertele depuse vor fi respinse ca urmare a art. 33, alin (3), litera b.In caz ca se vor depune oferte si dinalte tari decat Romania, cursul valutar care va sta la baza intocmirii gar. de participare, este cursul BNR din data de 06.12..2013, respectiv1Euro = 4.4687 LEI (RON)Se acccepta constituirea garantiei de participare si in alta valuta decat EURO, in caz ca se vor depune oferte si din alte tari decat Romania, cursul valutar care va sta la baza intocmirii garantiei de participare, este cursul BNR din data de 06.12.2013, respectivcurs leu/valuta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaCerinta nr. 2DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 DIN OUG 34/2006Cerinta nr. 3DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1, DIN OUG 34/2006* Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Ec Pintea Sorina ? ManagerEc. Checices Marcela ? Director financiar contabilEc.Ing Maar Gabriela ? Sef Birou AchizitiiJr. Horgos Alize ? Sef birou JuridicIng. Botoi Daniela ? Sef Birou aparatura MedicalaIng. Cudrici Ovidiu ? Biroul AchizitiiIng. Nemes Romeo ? Biroul AchizitiiIng. Santa Ionel- Biroul AchizitiiEc. Lupu Andreea ? Biroul AchizitiiCerinta nr.4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010 Cerinta nr. 1Avizul de functionare sau Certificatul de inregistrare + anexeal reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei.Cerinta nr. 2Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului. Certificatul trebuie prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Informatiile prevazute la acest document sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorCerinta nr. 3Referitor laloturile P19, P13, R1, R2 solicitam Aviz de functionare de la CNCAN.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantii vor face dovada expertizei/ autorizarii personalului, de a asigura servicii de intretinere si reparatii ., Cerinta nr. 2Pentru ofertantii serviciilor de intretinere si reparatii la aparatele de la loturile P19, P13, R1, R2, Z18 solicitam dovada ca detine posibilitatea remedierii defectiunilor prin transfer sau upgrade de software.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau la sediul autoritatii contractante, Biroul Achizitii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2014 10:50
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2013 11:53