Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII APARATURA MEDICALA
Detaliu pentru invitatia numarul 352777
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352777/19.08.2013
Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII APARATURA MEDICALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: +40 262205100-2369, Fax: +40 262276358
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: - SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ?Dr.Constantin Opris? Baia Mare ? BAIA MARE, str.George Cosbuc nr. 31, jud.MARAMURES, cod postal 430031 la Registratura (program de lucru : luni ? joi, de la orele 07:00 ? 15:30, vineri orele 07:00 ? 13:00).
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: - SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ?Dr.Constantin Opris? Baia Mare ? BAIA MARE, str.George Cosbuc nr. 31, jud.MARAMURES - Capela spitalului.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII APARATURA MEDICALA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de intretinere si reparatii la solicitarea beneficiarului
II.1.6) CPV: 50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 28, 488 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
se solicita garantie in valoare totala de 292 ron , ofertantii urmand sa constituie garantia pe valoarea cumulata a garantiilor pentru fiecare lot la care oferteaza; perioada de valabilitate: min. 60 zile (de la termenul limita de depunere a ofertelor). Modalitatea de constituire : - conform prevederilor art.85 si art.86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (respectiv: - scrisoare de garantie bancara - numerar, prin depunere la casieria spitalului - ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594 - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari); In cazul in care ofertantul depune garantia in valuta, pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie de 3% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA, care se aplica pe valoarea contractului incheiat, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea - formular nr. 1Cerinta nr. 2DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 DIN OUG 34/2006- formular nr. 2Cerinta nr. 3 - formular nr. 3DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1, DIN OUG 34/2006* Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Ec. Pintea Sorina ? ManagerEc. Checiches Marcela - Director financiar contabilEc.Ing Maar Gabriela ? Sef Birou AchizitiiJr. Horgos Alize ? Sef birou JuridicIng. Botoi Daniela ? Sef Birou aparatura MedicalaIng. Cudrici Ovidiu ? Biroul AcchizitiiIng. Nemes Romeo ? Biroul AchizitiiEc. Santa Ionel- Biroul AchizitiiEc. Lupu Andreea ? Biroul AchizitiiCerinta nr.4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010 - formular nr. 4Cerinta nr.5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat. - din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Avizul de functionare sau Certificatul de inregistrare + anexeal reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitateCertificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului. Certificatul trebuie prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2013 10:50
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.08.2013 12:11