Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de intretinere si reparatii aparatura medicala de laborator si radiologica


Detaliu pentru invitatia numarul 351982
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI
Numar invitatie: 351982/05.08.2013
Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii aparatura medicala de laborator si radiologica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASICod fiscal: 4541092, Adresa: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Telefon: 0332410774, Fax: 0332410774
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii aparatura medicala de laborator si radiologica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere si reparatii aparatura medicala de laborator si radiologica in conformitate cu caietul de sarcini si documentatia de atribuire
II.1.6) CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 203, 239.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in conformitate cu art. 86 din HG. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Pentru cei care doresc sa depuna garantia de participare in valuta echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Operatorii economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor pot constitui garantia de participareredusa cu 50%Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de: LOT I. Service echipamente pentru laboratorul de analize medicale= 3000.00 leiLOT 2. Service echipamente pentru laboratorul de analize medicale= 100.00 leiLOT 3. Service echipamente pentru serviciul de radiologie si imagistica medicala= 250.00 leiLOT 4. Service echipamente pentru serviciul de radiologie si imagistica medicala= 200.00 leiLOT 5. Service echipamente pentru serviciul de radiologie si imagistica medicala= 90.00 leiIn cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art 278 ^1 lit. a) din OUG 34/2006, cu modificarile ulterioare, se va retine din garantia de participare astfel: LOT I. Service echipamente pentru laboratorul de analize medicale= 1668.00 leiContul autoritatii contractante: RO04TREZ4065041XXX000709 Trezoreria Iasi, cod fiscal: 4541092Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la respingerea ofertei.Formular 9
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: *Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul nr.12;*Declaratii privind eligibilitatea-Formularul nr. 2a;*Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69*1Persoanele care semneaza/aproba documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: 1. CUMPAT CARMEN MARINELA, in calitate de manager2. BALTAG DORU, in calitate de director medical3. CANILA VIOLETTA, in calitate de director financiar-contabil4. HUTU DANIELA, in calitate de sef serviciu administrativ5. MUNTEANU-VASILIU ADRIANA, in calitate de avocat6. BENCHEA GABRIEL, in calitate de presedinte in comisia de evaluare privind procedura de cerere de oferta online cu etapa finala de licitatie electronica, inlocuitor MACARI VLADIMIR, in calitate de inlocuitor presedinte in comisia de evaluare privind procedura de cerere de oferta online cu etapa finala de licitatie electronica.7. MOCANASU MANUELA in calitate de membru in comisia de evaluare privind procedura de cerere de oferta online cu etapa finala de licitatie electronica, inlocuitor STEFAROI IOANA in calitate de membru in comisia de evaluare privind procedura de cerere de oferta online cu etapa finala de licitatie electronica8. SARMASANU CHIHAI VERONICA, in calitate de membru in comisia de evaluare, inlocuitor Iacob Emil, in calitate de membru in comisia de evaluare privind procedura de cerere de oferta online cu etapa finala de licitatie electronica.9.BOTEZ PAUL, in calitate de membru in comisia de evaluare privind procedura de cerere de oferta online cu etapa finala de licitatie, inlocuitor CRETU AURORA-PARASCHIVA, in calitate de membru in comisia de evaluare privind procedura de cerere de oferta online cu etapa finala de licitatieelectronica10.ARHIRE ELENA-OANA , in calitate de membru in comisia de evaluare privind procedura de cerere de oferta online cu etapa finala de licitatie electronica, inlocuitor CASCAVAL GABRIELA , in calitate de membru in comisia de evaluare privind procedura de cerere de ofertaonline cu etapa finala de licitatie electronica.-Formularul nr.2c;*Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta-Formularul nr.2b*Certificate constatatoare, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si acontributiei pentru asigurarile sociale de stat, (formulare- tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), dincare sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie lizibila ?conform cu originalul? / copielegalizata sau in original;*Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul nr. 14 ; Persoane juridice/fizice straine *Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din subordinea Ministerului Justitiei, in copie lizibila ?conforma cu originalul? / copie legalizata sau in original-In etapa evaluarii ofertelor, se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice in conformitate cu prevederile HG nr 144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii Publice cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale, republicata, in copie lizibila ?conforma cu originalul?Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice in conformitate cu prevederile HG nr 144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii Publice cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale, republicata, in copie lizibila ?conforma cu originalul?Autorizatia pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear insotita de anexa 01, in temeiul art.8 din Legea Nr.111/1996, republicata in Monitorul Oficial, partea I, nr.552 din 27.06.2006, privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare, Normelor fundamentale de securitate radiologica si Normelor specifice de securitate radiologica, in copie lizibila ?conforma cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: *Informatii privind situatia economico-financiaraInformatii generale privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sau de lainfiintare - pentru operatorii economici care s-au constituit de mai putin de 3 ani. Pentru echivalentase va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, Ultimul Bilant contabilPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: * Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani sau de la datainfiintarii in cazul in care operatorul economic are o vechime mai mica de 3 ani.Pentru echivalenta se va avea in vederecursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, * Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Personalul implicat in executarea contractului ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa aiba experienta similara in prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului.Documentele ce vor putea fi prezentate pentru dovedirea indeplinirii cerintelor de calificare sunt declaratiile de disponibilitate, semnate in original, * Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul deservicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea lor.Informatii despre asociati.Prezentare Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii. Ofertantul trebuie sa aiba Certificatul care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent pentru activitatisimilare obiectului procedurii;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer