Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII APARATURA RADIOLOGICA( MERCURY 332 VILLA , DELL IMS )
Detaliu pentru invitatia numarul 333130
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333130/06.08.2012
Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII APARATURA RADIOLOGICA( MERCURY 332 VILLA , DELL IMS )
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASICod fiscal: 4541092, Adresa: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Telefon: 0332410774, Fax: 0332410774
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700656, telefon: +40 0332410774, fax: +40 0332410774, persoana de contact: CLAUDIA POENARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE , str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700656, telefon: +40 0332410774, fax: +40 0332410774
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII APARATURA RADIOLOGICA( MERCURY 332 VILLA , DELL IMS )
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere si reparatii pentruaparatura si echipamentele medicale radiologice( MERCURY 332 VILLA , DELL IMS ) din cadrul Spitalului Clinic de Recuperare Iasi , ( in conformitate cu documentatia tehnica si documentatia de atribuire ).
II.1.6) CPV: 50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 33, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va prezenta dovada constituirii garantiei de participare.Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de : Lot 1:168 leiLot 2:168 leiModul de constituire a garantiei pentru participare: - in conformitate cu art. 86 din HG. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Contul autoritatii contractante: RO04TREZ4065041XXX000709 Trezoreria Iasi, cod fiscal: 4541092Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei)Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la descalificarea sa.? Formularul nr.9
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr.2dDeclaratii privind eligibilitatea sau cazier judiciar/certificat echivalent, Formularul nr. 2aDeclaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691Persoanele care semneaza/aproba documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: ec. Carmen Marinela Cumpat, director financiar-contabil, ec. Violetta Canila, responsabil achizitie - ec. Poenaru Claudia, medic primar radiolog dr. Arhire Oana.-Formularul nr.2cDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaCertificate constatatoare, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, (formulare- tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) , din care sa rezultesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie lizibila ?conform cu originalul? / copie legalizata sauin original.-Formularul nr.2b.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formularul nr.2e Certificat constator emis de Oficiul RegistruluiComertului dinsubordinea Ministerului Justitiei, in copie lizibila ?conforma cu originalul? / copie legalizata sauin original.Autoritatea contractanta va solicitaofertantului castigator prezentarea documentului in original pentru conformitateacestuia, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Documente care atesta statutul de IMM- daca este cazul.Autorizatie CNCANpentru intretinere si service aparatura de radiologie (se va prezenta autorizatia CNCAN pentrufiecare tip de aparat din anexe).Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de service
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind situatia economico-financiara-Fisa de informatii generale.2.Bilantul contabil la 31.12.2011, sau dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economica-financiara. Se va depune copie lizibila, conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.2.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Personalul implicat in executarea contractuluice urmeaza a fi atribuit trebuie sa aiba experienta similara pentru executarea contractului ce face obiectul procedurii de achizitie.Se vor prezenta CV-ul fiecareia din persoanele implicate in activitatea de service pentru perioada derularii acordului cadru /contractului , precum sicopii dupa certificate / orice alte documente care atesta instruirea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii si declaratii de disponibilitatesemnate in original.3.Garantarea calitatii- certificate de pregatire si calificare si/sau diploma de curs pentru personalul care efectueaza service-ul ; sau documente echivalente de calificare a personalului pentru executarea service-ului. Ofertantul trebuie sa aiba Certificatul care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent pentru activitati similare obiectului procedurii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 09:05