Achizitie publica - Servicii de intretinere si reparatii auto
Detaliu pentru invitatia numarul 343862
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343862/14.03.2013
Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSENATUL ROMANIEICod fiscal: 4284070, Adresa: CALEA 13 SEPTEMBRIE, NR. 1-3, CORP A1, SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: +40 214142846, Fax: +40 214142844
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii auto
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru pentru servicii de intretinere si reparatii auto pentru minim 1 autovehicul si maxim 127 autovehicule.Contract subsecvent pentru servicii de intretinere si reparatii auto pentru minim 1 autovehicul si maxim 127 autovehicule.
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 800 - 182, 204 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in valoare de 2.000 lei.Garantie de participare, constituita prin viramente bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o banca sau o societate de asigurari. Valabilitate: 60 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Cuantumul garantiei ce se va retine: 10 lei.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie, constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o banca sau o societate de asigurari, in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Nu se accepta constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie de eligibilitate- declaratie privind neincadrarea in prevedrile art. 181 din oug 34/2006, - declaratie privind calitatea de participant la procedura, - declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 indice 1 din oug 34/2006. Ovidiu Marian, Adriana Iliescu, Constantin Gheorghe, Bogdan Mihai, Alin Cristian Rotaru, Rares Avornicesei, Florin Daniel Radu, Marius Toma, Ileana Radu, Aurelian Constantin Sirbu- Declaratie privind participare la procedura cu oferta independenta, conform ORD ANRMAP 314/2010.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata taxelor, impozitelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat si locale din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu date valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.- Autorizatie RAR conform cu RNTR - 9 pentru toate marcile din dotare vizata pe anul in curs, in conformitate cu pct. 5 cap. 2 si pct. 5.1 al anexei 4 la reglementarile RNTR-9 aprobate prin OMTCT nr.2131/2005.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani.2)Lista cu principaleleutilaje, instalatii si echipamente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2013 09:14