Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII AUTOTURISME


Detaliu pentru invitatia numarul 323811
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Numar invitatie: 323811/10.04.2012
Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII AUTOTURISME
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Prin subunitatea sa E.C.Pesteana, jud Gorj, Urdari, Romania, cod postal: COD 217540, telefon: +40 0374157428, fax: +40 03741552, persoana de contact: Bir.Atribuire Contracte P.L.S.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: E.C.Pesteana, loc.Urdari, Jud.Gorj, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII AUTOTURISME
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE PENTRU 3(trei)AUTOUTILITARE TIP MAZDA BT 50 AFLATE IN DOTAREA E.C.PESTEANA
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este de 300 lei.Per.de valab.a gar.de part.: 90de zile de la data lim.pt.dep.ofert.Gar.de part.e irevoc.si se va constit.in lei, astfel: a)Instr.de gar.emis in cond.leg.de o soc.bancara ori de o soc.de asig., care se prez.in orig., in cuantumul si pt.per.prev.in doc.de atrib.conf.formular nr.11);b)Virament bancar in contul BRD Agentia Rovinari(RO36 BRDE 200S V330 0809 2000) c.este de acord si cu constit.gar.de part.prin dep.la casieria unit. a unui ord.de plata sau a unei file CEC, cu cond.confirm.de catre banca pana la data deschid.ofert., ori numerar. Ofert.care nu sunt insotite de dov.constit.gar.de part.vor fi respinse si returnate conf.art.33, alin.(3), lit.b)din HG 925/2006.Dov.constit.gar.de part.se va atasa pe plic, alaturi de scris.de inaint., originalul fiind inclus in plic sau putand fi prez.de catre repr.imputerniciti ai op.ec.la desch.sedintei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din val.contractului , fara TVA.Pentru IMM-uri, se aplica Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-urilor ; daca oferta este prezentata de catre o asociatie cu lider desemnat, aceasta asociatie va beneficia de facilitatile asigurate IMM-urilor numai in cazul in care toti membrii asociatiei sunt IMM-uri .Modul de constituire a garant. de buna executie : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc.de asigurari, care devine anexa la contract ? formular nr.19 ; Prin retineri succesivedin sumele datorate pentru facturi partiale( art.90, alin 3 din HG925/2006 actualizata prin HG1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea , neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art..180 din OUG 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.12A.Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.181 dinOUG 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?formular model 12B.Cerinta nr.3-Declaratie conform ordinului nr.314 din 12.10.2010 emis de ANRMAP.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic ofertant va completa certificatul de participare la procedura de atribuire cu oferta independenta , conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? formular model 2 B.Cerinta nr.4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind neinvadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006 , actualizata cu modificarile si completarile ulterioare- Formular modelPersoanele din cadrul autoritatii contractante, cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire: NANU GABRIEL, IONESCU VIOREL, COJOCARU DORIAN, POPESCU SORIN, STANCIU CRISTINEL, BRINCUS EUGENIA, TILIVEA LAVINIA, COTOCU FLORIN, .Cerinta nr.5-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiToate informatiile prezentate in oferta, vor fi confirmate de conducatorul(directorul, administratorul)operatorului economic ofertant, prin semnarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura de achizitie-formular model nr.12C Cerinta nr.1-Informatii privind persoane juridice/fizice romane.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate(emis cu maxim 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie) care poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?semnata si stampilata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Se va prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autorizatia emisa pe numele operatorului economic acordata de R.A.R., pentru efectuarea activitatii de reparatii, de reglare, de modificari constructive a vehiculelor rutiere, conform O.G.82/2000. In etapa evaluarii ofertelor, pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original/copie legalizata, daca acesta a prezentat respectivul document in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1-Informatii privind situatia economico ? financiara.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani tb. sa fie cel putin 35000 lei.Pt. echivalenta leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR/BCE. Cursul leu/euro pt.echivalenta com.de BNR: 4, 2335 leu/euro/2011;4, 2099 leu/euro/2010;4, 2373 leu/euro/2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Inf. priv. exp. similara si capacitatea tehnica.Se va prezenta o lista a princip. serv. prest. in ultimii trei ani(anii 2009, 2010, 2011 ), raportate la data data lim.de dep.a of., continand val., per.de prest., benef., indif. daca acestia din urma sunt autorit.contract. sau clienti privati.Cerinta 2.Se va prez.cel putin un doc./contr./proces verbal de recep.care sa conf.prest. de serv.in valoare de min. 20000 lei.Pt. echiv.leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR/BCE. Cerinta 3.Se vor prez.CV-uri ale pers. resp.ptr.indeplin.contr., precum si copie lizibila cu ment.?conf.cu orig.?de pe diploma de ing./sing, studii sup., calif.prof.Cernita 4.Se va prez.o decl.ref.la echip. teh.de care poate disp.op.ec.pt.indep.Cerinta nr.5-Inf.priv.subcontr.(daca este cazul).Se sol.dupa caz inf. despre subcontr.si spec.acestora precum si part.din contr.Cerinta6.Atel.in care se va ef. op.de rev./rep.treb.sa se afle pe raza de max.300 km in afara sediului aut.contr. Cerinta nr.1-Informatii privind standarde de asigurare a calitatii.Operatorul economic ofertant va prezenta Certificat ISO 9001/2008 domeniul de activitate aferent serviciilor ofertate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 07:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer