Achizitie publica - Servicii de intretinere si reparatii autoturisme marca Skoda si Volkswagen din dotarea ANL
Detaliu pentru invitatia numarul 339510
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339510/15.11.2012
Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii autoturisme marca Skoda si Volkswagen din dotarea ANL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Nationala pentru LocuinteCod fiscal: 11795581, Adresa: Bd. Unirii, nr 61, Bl. F3, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3204460; 3206113, Fax: 3206110; 3202622
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Unirii, nr 61, Bl. F3, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 030828, telefon: +40 213076715, fax: +40 213202622, persoana de contact: Carmen Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ANL situat in Bd. Unirii nr.61, bloc F3, sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de intretinere si reparatii autoturisme marca Skoda si Volkswagen din dotarea ANL
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de intretinere si reparatii autoturisme marca Skoda-3 buc. si Volkswagen -1 buc din dotarea ANL.
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 2300 lei care se poate constitui prin virament bancar, scrisoare de garantie sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de cel putin 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Neprezentarea dovezii de constituire a garantiei de participare atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului de prestari servicii iar in cazul ofertantilor care sunt IMM-uri acest indicator se reduce la jumatate. Se va constitui printr-un instrument de garantare emis de de o societate bancara sau de asigurari si devine anexa la contract. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 alin1 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita: - declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG nr.34/2006;
- declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG nr.34/2006;
- certificate care dovedesc indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul local si bugetul general, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Din acestea trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG. nr.34/2006 care se va prezenta atat de subcontractant si de tertul sustinator. Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Ion Cosmin Ilina-Director General, Liviu Marchis- Director General Adjunct, Carmen Radu- Sef Serviciu Logistica si Transport-membru in comisia de evaluare, Dan Nituica- Sef Birou Transport-membru in comisia de evaluare, Adriana Anescu - Expert-membru in comisia de evaluare, Andrei Ionut Irimescu - Inspector de specialitate-membru in comisia de evaluare, Adrian Ilie -consilier juridic- membru in comisia de evaluare.-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se solicita: -certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile la data limita de depunere a ofertelor.-autorizatie eliberata de Registrul Auto Roman, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii trebuie sa prezinte declaratia privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani si bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat, in copie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa prezinte declaratia privind dotarile tehnice specifice de care dispune pentru indeplinirea contractului.Prestatorul trebuie sa detina ateliere de reparatii pe raza municipiului Bucuresti.Numarul minim de posturi de lucru este 4.Prestatorul trebuie sa dispuna de ateliere dotate cu aparate si instrumente de diagnosticare si control. Posturile de lucru trebuie sa fiedotate cu elevatoare, rampe si stand de verificare pentru instalatia de franare si sistemul de suspensie, aparat pentru verificarea geometriei rotilor, testere electronice. Se solicita documente din care sa rezulte certificarea sistemului propriu de management al calitatii in conformitate cu standardele in vigoare respectiv ISO 9001 sau alte documente echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, atasat invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 08:54