Achizitie publica - servicii de intretinere si reparatii autovehicule aflate in dotarea DGASPC Dolj
Detaliu pentru invitatia numarul 336776
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336776/04.10.2012
Denumire contract: servicii de intretinere si reparatii autovehicule aflate in dotarea DGASPC Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului DoljCod fiscal: 17104359, Adresa: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Telefon: 0251416365, Fax: 0251417838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Romania, cod postal: 200153, telefon: +40 251416365, fax: +40 251417838, persoana de contact: Daniela Irina Stamin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova, str. N. Titulescu nr. 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de intretinere si reparatii autovehicule aflate in dotarea DGASPC Dolj
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: prestarea serviciilor de intretinere si reparatii la autovehiculele aflate in dotarea DGASPC DoljValoarea estimata minima reprezinta valoarea pana la 31.12.2012.Valoarea estimata maxima reprezinta valoarea totala a contractului tinandu-se cont de eventualele prelungiri.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare pentru valoarea estimata pana la 31.12.2012 este de 600, 00 lei si se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara, prezentata in original;
-instrumente de garantare emise de societatile de asigurari;
-ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta;
-depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor;Garantia de participare va fi retinuta, in intregime, de catre autoritatea contractanta, in oricare din urmatoarele situatii: -ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
-cand Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor respinge contestatia ofertantului (conform art. 278^1 din O.U.G. 34/2006);Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitiepublica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.Contul in care se va depune garantia de participare: RO76TREZ2915006XXX004413
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/20063.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Director general: Florin StancuDirector general adjunct economic: Dumitru HerascuAvizeaza pentru legalitate: Nicoleta CretuSef Serviciu Financiar-Contabil: Marinela SurugiuSef Serviciu Achizitii Publice: Daniela StaminSef Serviciu Analize Tehnice: Laurentiu BeznaInspector Analize Tehnice: Gheorghe Chilom4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta5.Certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local (ofertantul nu trebuie sa aiba datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Se va prezenta original sau copie lizibila cu mentiunea, ?conform cu originalul?.) Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic(Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC).Urmare evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata, stampilata cu mentiunea "conform cu originalul".2.Autorizatie tehnica emisa de RAR-RNTR 9, clasa I, clasa a II-a, clasa a III-a (Autorizatie tehnica emisa de RAR, -RNTR 9, clasa I, clasa a II a si clasa a III a de autorizare, pentru autoturismele prevazute in Caietul de sarcini (Ordinul nr. 2131/2005 al Ministerului Transportului si Infrastructurii, cu modificarile si completarile ulterioare) valabila la data depunerii ofertelor).3. Documente din care sa rezulte ca prestatorul are punct de lucru in orasul Craiova
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind serviciile prestate in ultimii 3 aniLista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacaacestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Lista privind echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractuluiOfertantul trebuie sa demonstreze ca detine dotarile specifice (utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport -platforma sau echivalent, laboratoare si alte mijloace fixe) necesare pentru indeplinirea contractului).Daca operatorul economic nu detine in proprietate utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoare si alte mijloace fixe pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere, se va permite si prezentarea unui contract de colaborare., Cel putin o recomandare din partea altui beneficiar din lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Lista privind personalul responsabil pentru prestarea serviciilorSe vor prezenta urmatoarele documente: -actele de studii ale persoanelor responsabile si anume: diplome, CV-uri-angajamentul de participare, in scris, al persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
garantia acordata pentru reparatii
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 12:13